بهترین مراکز خرید قشم کجاست؟

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید قشم هستید، بعد از مطالعه کردن این مقاله دیگر مدام نگران این موضوع نخواهید بود که برای خرید کالاهای مورد نیاز خود باید به چه لوکیشنی بروید و سردرگم شوید.

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین مراکز خرید قشم برای خرید لوازم خانگی و برقی، لوازم مورد نیاز آشپزخانه، پوشاک و کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی مارک مانند، سیتی سنتر، مجتمع تجاری نو، اطلس، پرشین گلف، تفریحات آبی قشم و غیره را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین بازارهایی برای خرید سوغاتی و کالاهای محلی که خرید روزمره بومیان از آن‌ها است.

بهترین مراکز خرید قشم برای خرید پوشاک و کیف و کفش

جزیره زیبای قشم هر چقدر که جاذبه‌های طبیعی و مناظر چشم نواز دارد، به همان اندازه نیز دارای مراکز خرید و پاساژهای متنوع است. در ادامه 13 تا از بهترین مراکز خرید قشم برای انواع پوشاک را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بهترین مراکز خرید در قشم است

مرکز خرید سیتی سنتر قشم

برای رفتن به مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 باید به بلوار امام قلی‌ خان بروید، سپس در نبش بلوار دریا این مراکز خرید لوکس را مشاهده می‌کنید. مراکز خرید 1 و 2 سیتی سنتر رو به‌ روی یکدیگر هستند و به واسطه یک پل هوایی متصل شدند. اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد دقیقا همانند ظاهر خودش بسیار لوکس و گران قیمت‌تر از دیگر مراکز خرید در قشم است.

این مرکز خرید بزرگ قشم علاوه بر فروشگاه‌هایی با اجناس شیک، رستوران، کافه و حتی شهر بازی در بالاترین طبقه خود برای رفع خستگی و سرگرمی فرزندان شما دارد که یک انتخاب عالی برای خرید پوشاک، کیف و کفش است.

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم برای خرید پوشاک است. برای رفتن یه این مرکز خرید باید مسیر بلوار ولی‌ عصر را در پیش بگیرید. این مرکز خرید برای افرادی که به دنبال خرید ارزان قیمت و مخصوصا خرید عمده هستند یک انتخاب عالی است.

مرکز خرید ستاره قشم

در همان بلوار ولی‌ عصر مرکز خرید دیگری وجود دارد که طبق تجربه مسافرین، بهترین مرکز خرید قشم است. به این دلیل که در مرکز خرید ستاره قشم هر آن چیزی که نیاز داشته باشید را پیدا می‌کنید و یک انتخاب عالی برای افرادی است که قصد خرید عمده پوشاک در قشم را دارند.

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

بازار پردیس قشم

اگر کمی مسیر بلوار ولی‌ عصر قشم را ادامه دهید و به چهار راه پردیس بروید، به مرکز خرید پردیس قشم می‌رسید که یک ساختمان 4 طبقه است. در این پاساژ انواع لباس‌های شیک و مجلسی را می‌توانید پیدا کنید. همچنین اگر در طی خرید خسته و گرسنه شدید می‌توانید به طبقه آخر آن که یکی از رستوران‌های شیک جزیره را دارد سر بزنید.

بازار بزرگ خلیج‌ فارس

در همان لوکشین بالا یعنی بلوار ولی‌ عصر، نزدیک به چهار راه پردیس، یک مرکز خرید بزرگ دیگر به نام بازار بزرگ خلیج‌ فارس قرار دارد. این مرکز خرید تمام ویژگی‌های لازم برای قرار گرفتن در لیست بهترین مرکز خرید قشم را دارد زیرا اجناس ارزان قیمت و با کیفیتی دارد. به علاوه اینکه در طبقه آخر آن رستورانی برای پذیرایی از مسافرین وجود دارد.

بهترین مرکز خرید قشم در منطقه درگهان مجتمع تجاری دریا است

مجتمع تجاری دریا درگهان

بلوار ولی عصر تنهایی لوکشین مناسب برای خرید در قشم نیست. اگر کمی تغییر مسیر دهید و به سمت درگهان بروید مراکز خرید خوبی را پیدا می‌کنید. در میدان انقلاب درگهان، بهترین مرکز خرید قشم (درگهان) یعنی مجتمع تجاری دریا را مشاهده می‌کنید. یکی از مزایای بسیار خاص این مجتمع تجاری همسایه بودن آن با هتل سینگو قشم در یک ساختمان است.

مجتمع تجاری پرشین گلف

در پشت بازار دریا و جنب پارکینگ آن یک مرکز خرید بسیار خوب به نام مجتمع تجاری پرشین گلف می‌بینید. در این مجتمع تجاری انواع و اقسام کالاها را مشاهده می‌کنید و مطمئن باشید که دست خالی از آن بیرون نمی‌آیید.

مرکز خرید زمرد درگهان

بار دیگر در همان لوکشین بالا یعنی جنب بازار دریا در درگهان، مرکز خرید دیگری به نام مرکز خرید زمرد که جز بهترین مرکز های خرید قشم است را می‌بینید. اگر به دنبال خرید عمده پوشاک هستید این مرکز خرید می‌تواند گزینه خوبی برای این کار باشد.

مجتمع تجاری نور یکی از بهترین مراکز خرید قشم برای خرید پوشاک است

مجتمع تجاری نور درگهان

در درگهان و بلوار ساحلی آن چندین مرکز خرید عالی وجود دارد که همگی جز بهترین مراکز خرید قشم هستند. مجتمع تجاری نور یکی دیگر از مراکز خریدی است که برای خرید پوشاک می‌توانید به آنجا بروید.

مقاله مرتبط: غواصی در قشم برای بانوان

مرکز خرید دو دلفین درگهان

دقیقا رو به‌ روی مجتمع تجاری نور یک مرکز خرید دیگر به نام مرکز خرید دو دلفین وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید قشم است. ساختمان این مرکز خرید 6 طبقه است و با وجود تنوع محصولی که در این بازار وجود دارد، می‌توانید یک خرید تمام و کمال و همچنین ارزان قیمت را تجربه کنید.

مجتمع تجاری اطلس

در پشت مرکز خرید دو دلفین، مرکز خرید اطلس قرار دارد که فروشندگان آن عمدتا به فروش کیف، کفش و چمدان مشغول هستند. اگر به مجتمع تجاری نور رفتید نیازی نیست برای رسیدن به بازار اطلس مسافت زیادی را طی کنید زیرا این دو مجتمع تجاری از طریق یک پل هوایی‌ به یکدیگر متصل هستند.

در این تصویر مرکز خرید سیتی سنتر قشم را میبینید که یکی از بهترین مراکز خرید قشم برای خرید لوازم خانگی و برقی است

بهترین مراکز خرید قشم برای خرید لوازم خانگی و برقی

یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین دلایلی که مسافرین، جزیره قشم را برای خرید انتخاب می‌کنند، خرید لوازم خانگی و برقی است. در این جزیره می‌توانید این کالاها را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید از این رو در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید قشم برای لوازم خانگی و لوازم برقی را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

  1. بازار ستاره قشم
  2. سیتی سنتر
  3. مرکز خرید دو دلفین
  4. مرکز خرید دریا
  5. مرکز خرید زمرد
  6. مرکز خرید پرشین گلف
  7. مرکز خرید پردیس قشم
  8. مرکز خرید مرجان

در این مراکز خرید اکثر برندهای با کیفیت مانند ال‌جی، سامسونگ، سونی و غیره را مشاهده می‌کنید. همچنین از اکثر این مراکز خرید می‌توانید به صورت عمده و با ارزان‌ترین قیمت‌ خرید کنید. آدرس تمامی مراکز خریدی که نام برده شد را در بخش بالایی می‌توانید بخوانید.

برای رفتن یه مرکز خرید مرجان باید به بلوار ولی‌ عصر قشم بروید و از آنجا به سمت خیابان فلسطین حرکت کنید. بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها این مرکز خرید را می‌بینید.

بهترین مرکز خرید قشم برای خرید عمده لوازم آرایشی

لوازم آرایشی جز آن دسته از اقلامی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر می‌خواهید برای خودتان و یا برای عزیزانتان، لوازم آرایشی با بهترین برند‌ها و با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید قطعا مراکز خرید قشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همچنین اگر فروشگاه اینترنتی و یا سنتی لوازم آرایش دارید می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت به خرید عمده بپردازید. اگر به دنبال بهترین مرکز خرید قشم برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هستید حتما به مراکز خریدی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید سر بزنید.

  1. بازار ستاره قشم
  2. مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2
  3. مرکز خرید دو دلفین
  4. مرکز خرید دریا
  5. مرکز خرید زمرد

در این مراکز خرید می‌توانید انواع برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی مانند نیوآ، کلیون، مایبیلین، اوریفلیم، کاور گرل و غیره را خریداری کنید. آدرس تمامی مراکز خرید بالا را می‌توانید در بخش اول ببینید.

در ایت تصویر ورودی بازار قدیمی قشم را میبینید که در خیابان امام خمینی قشم و میدان جهاد قرار دارد

بازار محلی قشم ( مراکز خرید ارزان قشم )

اگر به این جزیره زیبا سفر کردید به جز مراکز خرید بسیار لوکس و شیکی که دارد، حتما به بازارهای سنتی آن نیز سر بزنید. بازارهای محلی قشم بهترین مکان برای خرید سوغاتی برای عزیزانتان است و کالاهای جذاب و متنوعی را در این بازارها می‌توانید پیدا کنید.

اولین بازار محلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم در خیابان امام خمینی قشم و میدان جهاد قرار دارد که به آن بازار قدیم قشم می‌گویند. این بازاری است که خود بومیان از آنجا خرید می‌کنند و کالاهای متنوعی از پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری، خوراکی و غیره را می‌توانید در آن پیدا کنید.
بازار بعدی، بازار قدیم درگهان است که در منطقه درگهان قشم و نزدیک به میدان انقلاب آن واقع شده است. در این بازار نیز تنوع اجناس شما را هیجان زده خواهد کرد و دست خالی از آنجا بیرون نخواهید آمد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا یک لیست از بهترین مراکز خرید قشم با آدرس دقیق و اطلاعات کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم راضی بوده باشید. اما اگر می‌پرسید که در بین تمامی این مراکز خرید، کدام بهترین مرکز خرید قشم است؟!

باید بگوییم که مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 بهترین مراکز خرید در این جزیره هستند که پاسخگوی تمامی نیازهای شما هستند. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید، لطفا تجربه‌های خرید خود از این مراکز را با ما به اشتراک بگذارید.

076-3522-1322