معرفی بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

اگر به دنیال رزرو بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما در این مقاله دو لیست از هتل‌های جزیره زیبای کیش را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. لیست اول که متشکل شده از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب و لیست دوم که مجموعی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران هستند.

تمامی هتل‌ها مانند هتل پارمیدا، هتل ترنج، هتل پارمیس، هتل لیلیوم و غیره را از نظر موقعیت مکانی، سال ساخت، امکانات و ویژگی‌های و نزدیک بودن به مراکز تفریخی، گردشگری، ساحل دریا و مراکز خرید برسی می‌کنیم.

از کجا هتل رزرو کنیم؟ ( رزرو هتل کیش قبل از سفر )

سفر کردن به جزیره زیبا و چشم نواز کیش در هر موقع از سال امکان پذیر است، اما اگر می‌پرسید که بهترین زمان برای سفر به کیش چه زمانی است؟! باید به شما بگوییم که از اواخر پاییز تا اردیبهشت ماه بهترین زمانی است که می‌توانید به این جزیره زیبا سفر کنید.

اما اینکه چه زمانی از سال به این جزیره سفر کنید مهم‌ترین موضوع نیست. همیشه در هنگام سفر اولین موضوعی که باید به فکر آن باشیم، تهیه یک محیط راحت و با امکانات برای اقامت است. به همین دلیل قبل از اینکه به کیش سفر کنید باید اقامتگاه خودتان را مشخص و رزرو کنید.

ارسنا مرجع رزرو تور، تفریحات، هتل و سوییت در کیش و قشم است که می‌توانید برای رزرو اقامتگاه خود از آنها کمک بگیرید.

بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

در ادامه لیستی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب را برایتان قرار داده‌ایم اما این موضوع به این معنی نیست که این هتل‌ها، از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند. دقیقا برعکس! اغلب هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم جز هتل‌های 4 ستاره جزیره کیش هستند که از امکانات مشابه به هتل‌های 5 ستاره برخوردارند.

در این تصویر هتل امیر کبیر را مشاهده میکنید که یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب جزیره است

معرفی هتل امیرکبیر کیش

هتل امیر کبیر کیش در سال 1401 افتتاح شده و با اینکه جدیدترین هتل افتتاح شده در این جزیره است در حال حاضر جز بهترین هتل های کیش از نظر مسافران است. دیزاین این هتل بسیار خاص و دیدنی است زیرا سبک معماری داخلی و گچبری سنتی ایرانی را به تصویر می‌کشد.

درواقع در جای جای این هتل می‌توانید نقاشی های هنرمندان ایرانی و تاریخ گذشته ایران را مشاهده کنید. برای رفتن به هتل امیر کبیر کیش باید به شهرک میرمهنا بروید. ساختمان این هتل متشکل از 6 طبقه با 54 اتاق و سوییت و 154 تخت می‌باشد.

البته زیبایی جزئی از ویژگی‌های این هتل است و امکانات و ویژگی‌های دیگری نظیر موارد زیر را نیز دارا است.

معرفی هتل آرامیس کیش

برای رفتن به این هتل باید مسیر میدان پردیس را در پیش بگیرید. در این لوکشین یک ساختمان 4 طبقه با 64 واحد را مشاهده می‌کنید که در بالای آن عبارت هتل آرامیس 4 ستاره خود نمایی می‌کند. این هتل یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که ویژگی‌ها و امکانات فراوانی دارد، از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش یکی از تازه ساخت‌ترین هتلی‌های این جزیره است که در سال 1398 افتتاح شد. برای رسیدن به این هتل باید مسیر بلوار پرشین گلف را در پیش بگیرید. هتل لیلیوم یک ساختمان 8 طبقه با 154 واحد اقامتی است که با توجه به نوع ویو و تعداد نفرات می‌توانید از واحد‌های مختلف آنها استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های این هتل عبارت‌اند از:

معرفی هتل پارمیدا کیش

برای رفتن به این هتل نیز باید مسیر خیابان رودکی را در پیش بگیرید. هتل پارمیدا یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که درواقع یک ساختمان 4 طبقه با 81 واحد اقامتی است. برخی از ویژگی‌ها و امکانات هتل پارمیدا کیش عبارت‌اند از:

معرفی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی دیگر از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که برای رسیدن به آن باید مسیر خیابان دریا را در پیش بگیرید. این هتل آنقدر بزرگ، جذاب و خاص است که به عنوان یک لوکشین گردشگری برای مسافرین محسوب می‌شود و برای بازدید از آن، به آنجا می‌روند. این هتل در سال 1376 ساخته شده است اما در طی چندین سال مورد بازسازی قرار گرفته و از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است که برخی از آنها عبارت‌اند از:

معرفی هتل آریان کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب هتل آریان است که با وجود اینکه در سال 1378ساخته شده است اما مورد بازسازی قرار گرفته و از امکات بسیار خوبی برخوردار است. همچنین این هتل از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین مناطق قرار دارد و برای رسیدن به آن باید خیابان رودکی را در پیش بگیرید. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل عبارت‌اند از:

رزرو بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب تنها در ارسنا

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

لیستی که در بالا ارائه شد متشکل شده بود از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب اما برای انتخاب هتل علاوه بر امکانات و ویژگی‌ها، نظر افرادی که از آنها استفاده کرده‌اند نیز بسیار اهمیت دارد. از این رو ما یک لیست دیگر از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران تهیه کردیم تا تصمیم گیری را برایتان راحت‌تر کنیم. همچنین لازم به ذکر است که مواردی که در لیست بهترین هتل های کیش از نظر مسافران قرار دارد، اغلب جز هتل‌های 5 ستاره هستند و شاید از نظر هزینه کمی گران قیمت‌تر باشند.

معرفی هتل میراژ کیش

برای رفتن به این هتل باید مسیر خیابان دریا را در پیش بگیرید. هتل میراژ یکی از هتل‌های تازه ساخت جزیره است که در سال 1397 ساخته شده است و یک طراحی داخلی مدرن و بسیار لوکس دارد. ساختمان این هتل دارای 8 طبقه با مجموع 187 واحد اقامتی شیک است. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل عبارت‌اند از:

معرفی هتل پانوراما کیش

برای رفتن به هتل پانوراما باید به خیابان رودکی در جزیره بروید. این هتل در سال 1398 افتتاح شده است و یک ساختمان 15 طبقه با مجموع 267 واحد اقامتی است که دیزاین اتاق‌های آن بسیار لوکس و شیک هستند. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل عبارت‌اند از:

در این تصویر هتل ترنج را مشاهده میکنید که یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران است

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که مسافرین زیادی اقامت در آن را توصیه می‌کنند. برای رفتن به این هتل باید مسیر خیابان جهان را در پیش بگیرید. این هتل به قدری از نظر خدمات و امکانات و از همه مهم‌تر از نظر لوکشین در موقعیت خوبی قرار دارد که، نتنها در سراسر کشور بلکه در خاورمیانه نیز یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است.

این هتل در دو فاز 1 و 2 ساخته شده است. فاز اول این هتل روی دریا و فاز دوم آن در ساحل قرار دارد. برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل عبارت‌اند از:

مقاله مرتبط: معرفی تفریحات قشم برای کودکان

معرفی هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی دیگر از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که مسافرین آن را پیشنهاد می‌کنند و برای رفتن به آن باید به سمت خیابان موج حرکت کنید. ساختمان این هتل 5 ستاره 10 طبقه با مجموع 144 واحد اقامتی است که دارای یک دکوراسیون داخلی و خارجی مدرن و لوکس است. برخی از ویژگی‌ها و امانات این هتل عبارت‌اند از:

معرفی هتل پارمیس کیش

هتل پارامیس یکی دیگر از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب است که در خیابان رودکی و نزدیک به میدان پردیس قرار دارد. این هتل در سال 1385 ساخته شه است اما در طی سال‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است و به همین دلیل است که جز لیست بهترین هتل های کیش از نظر مسافران قرار دارد.

ساختمان این هتل 7 طبقه با مجموع 168 واحد اقامتی است و متاسفانه ویوی رو به دریا ندارد. اما برخی از امکانات و ویژگی‌های دیگر آن را در ادامه می‌بینید:

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا معرفی مجموعی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب که طبق نظر کاربران و مسافران جمع آوری شده بود، به شما در انتخاب محل اقامتتان در جزیره کیش کمکی کرده باشیم. امیدوارم که این مقاله مورد پسند بوده و برایتان مفید بوده باشد.

076-3522-1322