کنسرت های کیش

کشتی های تفریحی کیش

کشتی‌ های تفریحی کیش تنها یکی از ده‌ها جاذبه شگفت‌ انگیز و وسوسه‌ کننده شهر پرجنب‌ و جوش کیش است. پیشنهاد میکنیم حتما از صفحه هتل امیرکبیر کیش دیدن کنید سواحل زیبای کیش، کشتی یونانی کیش ، غروب کیش ، بازار عرب ها کیش و ده‌ها جاذبه‌ دیگر در این جزیره، می‌توانند خاطرات خوشی را برایتان بسازند. با این‌ وجود خیلی‌ها معتقدند که همه این جاذبه‌ یک طرف، گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی کیش یک طرف!

کشتی رویای دریا

کشتی رویای دریا

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
کافی شاپ
ترانسفر
کشتی کارینا

کشتی کارینا

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
تخفیف
ترانسفر رایگان
آرتمیس پلاس

آرتمیس پلاس

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
رزرو آنلاین
رستوران
کشتی اوستا

کشتی اوستا

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
کافی شاپ
رستوران
کشتی تاپ تورز

کشتی تاپ تورز

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
اجرای زنده
پارکینگ
کشتی سیمرغ

کشتی سیمرغ

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
اجرای زنده
کشتی نوید

کشتی نوید

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
رستوران
عکاسی در عرشه
کشتی دنا

کشتی دنا

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
اجرای زنده
پارکینگ
کشتی سلطان دریا

کشتی سلطان دریا

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
تخفیف
بهترین دسترسی
کشتی امیر کبیر

کشتی امیر کبیر

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
اجرای زنده
رستوران

بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

بسیاری از افراد در کشور به دنبال سرگرمی‌های منحصر به فرد برای سپری کردن تعطیلات و روزهای تفریح هستند. علاوه بر جنگل‌های سرسبز در استان‌های مختلف کشور و پدیده‌های طبیعی، سفر به جزایری مانند کیش و قشم می‌تواند جذاب و خاطره­ساز باشد. این سوال در ذهن افرادی که هنوز به این جزایر سفر نکرده‌اند وجود دارد که چه برنامه‌ها و جذابیت‌هایی در این مکان‌ها وجود دارد؟ با مراجعه به یک مرجع معتبر می‌توانید در این مورد اطلاعات کاملی کسب کنید و در اولین فرصت مهمان جزیره کیش شوید. در این مطلب سعی داریم تا شما را با انواع کشتی تفریحی کیش و تفریحات آبی کیش آشنا کنیم.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی تفریحی چیست؟

یکی از جاذبه‌های گردشگری در برخی از جزایر جهان، کشتی تفریحی یا همان کشتی کروز است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بدون شک نام این کشتی‌ها به گوش شما نیز خورده و مایلید در اولین فرصت لذت این گردش را نیز تجربه کنید. البته این تفریحات در قشم نیز فعال است و کشتی تفریحی قشم نیز بسیار پر طرفدار هستند.

اولین کشتی تفریحی در انگلستان و در شبه جزیره ایبری در سال 1822 طراحی شد که در زمان خود همه را متحیر کرده بود. این کشتی با نام p&o که اختصار پنینسولار و اورینتال است کار خود را آغاز کرد و هم اکنون نیز خط تولید آن فعال است.

اکثر افراد با نام کشتی تایتانیک به دلیل مشهور بودن فیلم آن شناخته­شده هستند که یکی از این وسیله‌های غول­پیکر گردشی بود. افرادی که در گذشته سوار این کشتی‌ها می‌شدند جزو افراد ثروتمند جامعه بودند و اکثر افراد عادی توانایی پرداخت هزینه آن را نداشتند.

این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی این امکان برای همه وجود دارد تا در جای جای جهان از این سرگرمی مهیج بهره‌مند شوند. کشتی تفریحی کیش نیز فرصتی برای ایرانیان فراهم کرده تا خانواده‌ها در کنار هم عکس یادگاری بیندازند و خاطرات شیرینی را رقم بزنند. در ادامه در مورد انواع کشتی تفریحی در کیش و خدمات آنها صحبت خواهیم کرد.

انواع کشتی تفریحی کیش

برخی از افراد وقتی مساحت کشتی‌های تفریحی را می‌شنوند تازه متوجه می‌شوند که وارد یک شهرک پر از هیجان خواهند شد و امکانات بسیار زیادی در آنها موجود است. شک نکنید کسانی که برای اولین بار سوار یکی از این مجموعه‌های گردشی می‌شوند، سورپرایز می‌شوند و روزی پر از نشاط و شادابی را تجربه خواهند کرد.

جالب است بدانید که کشتی تفریحی کیش بسیار متنوع است و شما گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. با بررسی هر کدام از آنها می‌توانید کشتی دلخواه خود را وارد برنامه کنید. از انواع آنها می‌توان به کشتی اوستا، آرتمیس، تارا، نوید دریا، کارینا و رویای دریا اشاره کرد که برای اینکه تمرکز شما را به هم نریزیم تنها به معرفی دو نمونه از آنها می‌پردازیم.

کارینا

علت اصلی معرفی این کشتی آن است که این کشتی جزو جدیدترین نمونه‌ها است و به همین دلیل ایده‌های جدیدی در آن به کار گرفته می‌شود. رزرو کشتی‌های تفریحی کیش جزو بهترین برنامه‌ها قرار دارد و توصیه می‌کنیم که گردشگران عزیز جذابیت و لذت تجربه آن را از دست ندهند.

این کشتی تفریحی کیش ظرفیت 700 نفره دارد و یک سالن کنسرتی شیک و با امکانات کافی دارد که در آن استندآپ کمدی‌های مختلف مانند کنسرت‌های حسن ریوندی در آن برگزار می‌شود. در این مجموعه شما با به روزترین طراحی‌ها و امکانات همراه خواهید بود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

رزرو کشتی تفریحی کیش

خدمات کارینا

در انتخاب کشتی تفریحی کیش حتما خدمات هر کدام را مرور کنید و با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید. در کشتی کارینا کیش شما در هر دو عرشه که هر کدام 150 نفر ظرفیت دارند می‌توانید از جنگ‌های شبانه بهره‌مند شوید.

گروه‌های مختلف موزیک در این مجموعه در تمام مدت زمانی که شما روی کشتی خواهید بود هنرنمایی می‌کنند. به جز خوانندگان مشهور کسانی که استعداد کافی برای خوانندگی دارند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. همه کسانی که بلیط می‌خرند بیمه رایگان می‌شوند و در صورت بروز حادثه از بیمه می‌توانند استفاده نمایند.

در گشت 2 تا 2.5 ساعته از گردشگران پذیرایی شام یا ناهار نیز انجام می‌شود. فضای مخصوصی برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است تا آنها نیز روی کشتی لحظات خوش و البته متفاوتی را تجربه کنند. در این کشتی تفریحی هر فرد می‌تواند از خدمات کافی شاپ، نقش حنا و عکاسی نیز استفاده نماید.

رویای دریا

جدیدترین کشتی تفریحی کیش با مساحت 6000 متر مربع که در 6 طبقه طراحی شده، کشتی رویای دریا کیش است. این مجموعه با اخذ استاندارد جهانی Imo این روزها در آب‌های خلیج فارس چشم نوازی می‌کند و پذیرای 700 گردشگر در هر نوبت می‌باشد.

این کشتی غول پیکر ساخته کشور ژاپن است که 14 متر عرض و 65 متر طول دارد. سرعت حرکت آن بر روی آب‌های ایران حدود 11 گره دریایی است و مسافرین دید کامل به دریا دارند. تمام افرادی که بر روی عرشه آن قرار می­گیرند حس نشاط و امید را دریافت کرده و یک روز متفاوت تجربه را خواهند کرد.

قیمت بلیط کشتی تفریحی کیش

امکانات و خدمات کشتی

با توجه به اینکه این محصول ژاپنی به روزترین کشتی در جزیره کیش است، انتظار می‌رود که از امکانات مختلف و جذاب‌تری بهره‌مند باشد. سیستم صوتی پیشرفته اولین موردی است که باید اشاره کنیم تا حال دلتان با تجسم صدای خوش موزیسین‌ها خوش شود. این محصول مجهز به 7 سیستم خنک­ کننده 65 تنی است که تنظیم دما را در روزهای گرم تابستان به عهده خواهند گرفت.

سالن عقد عروسی، امکان برگزاری جشن تولد مجزا، روف­گاردن، 8 اتاق CIP، 6 طبقه و 6 عرشه و … همگی در این کشتی تفریحی کیش مهیا است و شما نیز می‌توانید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشید. 2 ساعت گشت دریایی، بیمه رایگان، استندآپ‌های مختلف و … را نیز در این کشتی خواهید داشت.

مرجعی معتبر برای رزرو تور کیش

اگر شما نیز برای سال آینده در حال برنامه‌ریزی هستید و می‌خواهید دوستان یا خانواده خود را سورپرایز کنید، می‌توانید تور کیش را برای افراد عزیز خود رزرو نمایید. نکته مهم این است که از کدام مرجع باید این کار را انجام داد تا هم مورد اعتماد و هم مقرون به صرفه باشد.

یکی از مجموعه‌های برتر در کشور که تور و تفریحات جزیره کیش را می‌توانید از آن رزرو کنید، مجموعه ارسنا می‌باشد. در ارسنا شما می‌توانید پک‌های تفریحی ویژه که کشتی تفریحی کیش را نیز دارند با مناسب‌ترین قیمت آنلاین رزرو کنید و سفر خوشی را تجربه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم که بر شما بیشتر در رابطه با ویژگی‌ها و خدمات کشتی تفریحی کیش صحبت کنیم. اگر به‌ دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما همراه بمانید.

قیمت کشتی تفریحی کیش ۱۴۰۲

همان‌ طور که همه شما می‌دانید، قیمت استفاده از خدمات کشتی تفریحی کیش به ‌صورت سالانه متغیر می‌باشد. علاوه ‌بر این موضوع، با توجه به کشتی مدنظر شما و همچنین خدماتی که روی کشتی ارائه می‌شود، شما باید تعرفه‌های متفاوتی را بپردازید. معمولاً غذای سرو شده، خدمات ارائه ‌شده روی کشتی، نوع کشتی، و... جزو آن دسته از عوامل و فاکتورهایی هستند، که می‌توانند تأثیر بسیار زیادی در قیمت و هزینه کشتی تفریحی کیش ۱۴۰۲ داشته باشند. در ابتدا بهتر است که شما کشتی تفریحی مدنظر خود با ویژگی‌های مورد پسندتان را انتخاب کنید.

در ادامه امکان این را دارید تا با جستجو در اینترنت، متوجه شوید که برای استفاده از خدمات این کشتی تفریحی به چه مقدار هزینه و بودجه نیاز دارید. در این شرایط است که می‌توانید تصمیم خود را برای استفاده یا عدم استفاده از خدمات کشتی مورد نظر را نهایی کنید. خوشبختانه در بستر اینترنت اطلاعات کاملی در رابطه با قیمت خدمات قیمت کشتی‌ها برای شما وجود دارد. شما امکان این را دارید که با استفاده از اطلاعاتی که در بستر فضای مجازی ارائه ‌شده، در رابطه با هزینه مورد نیاز خود برای استفاده از خدمات این کشتی‌ها اطلاعات کاربردی و مناسبی را به دست بیاورید.

بهترین کشتی تفریحی کیش 

کشتی‌های بی‌شماری وجود دارند که در جزیره کیش با عنوان کشتی تفریحی شناخته می‌شوند. هر کدام از این کشتی‌ها، ظرفیت، خدمات و برنامه‌‌های تفریحی گوناگونی را ارائه میدهند. این ‌که کدام یک از این گزینه‌ها بهترین گزینه می‌باشد، به سلیقه خود شما وابسته است. ممکن است که برخی از شما ظاهر کشتی و ساعت گشت‌ و گذار برایتان مهم باشد؛ اما برخی دیگر دوست داشته باشید تا از برنامه‌های لذت‌بخش کشتی نهایت استفاده را ببرید.

پس به‌ طور کلی نمی‌توان یکی از کشتی‌ها را به عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش معرفی کرد. اما اجازه دهید برخی از پرطرف‌دارترین و معروف‌ترین کشتی‌ها را برای شما نام ببریم تا بتوانیم راهنمای شما برای استفاده از این خدمات باشیم. پرطرف‌دارترین کشتی‌های تفریحی شامل کشتی اوستا، کشتی سیمرغ، کشتی آرتمیس، کشتی نوید کیش، کشتی ستاره‌ی دریایی، کشتی امپراتور، کشتی تارا، کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای و... می‌شوند. هر کدام از این کشتی‌ها خدمات متنوعی را در بر دارند و همین نکته‌، می‌تواند به شما کمک کند گزینه‌ای را رزرو کنید که مورد پسندتان است. بهتر است که شما قبل‌ از رزرو بلیط این کشتی‌ها، در رابطه با خدمات ارائه ‌شده توسط آن‌ها اطلاعات کسب کنید تا متوجه شوید که کدام یک از آن‌ها برای شما گزینه مناسبی می‌باشد.

رزرو کشتی تفریحی کیش 

شما برای رزرو کشتی تفریحی کیش باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشته باشید. معمولاً شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق مجازی کشتی‌های مورد نظر خودتان را رزرو کنید و از خدماتی که در آن‌ها به شما ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید.

معمولاً رزرو کشتی تفریحی کیش از پیش و به‌ صورت مجازی، عاقلانه‌ترین انتخاب برای شما می‌باشد. با این کار شما امکان این را دارید تا با خیال راحت سفر خود را شروع کنید و مطمئن باشید که هیچ ‌گونه مشکلی در روند استفاده‌ شما از خدمات کشتی موردنظر، به وجود نخواهد آمد. در صورتی ‌که به‌ دنبال رزرو خدمات و خرید بلیط به ‌صورت حضوری باشید، ممکن است که به واسطه فاکتورهایی مثل تمام شدن بلیط یا نبود ظرفیت، برنامه‌هایتان به ‌هم بریزد و امکان این را نداشته باشید تا از خدمات کشتی مورد نظرتان بهره ببرید. اما زمانی ‌که خرید مجازی داشته باشید، هیچکدام از این دردسرها برای شما به وجود نخواهد آمد. شما با بلیط مجازی که دریافت کرده‌اید می‌توانید سر زمان مقرر در محل مورد نظر حاضر شوید و بدون هیچ ‌گونه نگرانی و استرسی از خدمات کشتی تفریحی نهایت استفاده را ببرید. علاوه‌ بر این موضوع، در صورت خرید مجازی ممکن است که تخفیفاتی شامل حال شما شود.

قیمت بلیط کشتی کف شیشه‌ای کیش 

یکی از جذاب‌ترین و بهترین مواردی که می‌تواند در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش مورد بررسی قرار بگیرد، کشتی کف شیشه‌ای می‌باشد‌. همان‌ طور که از نام این کشتی پیداست بخش‌هایی از این کشتی که در آب قرار می‌گیرند با شیشه‌هایی به ‌صورت شبکه شبکه پوشانده شده‌اند. این شیشه‌ها امکان این را به شما می‌دهند تا از داخل کشتی، خلیج‌فارس زیبا را ببینید و از مشاهده منظره‌های آبی، نهایت لذت را ببرید. شما می‌توانید از طریق این شیشه‌ها ماهی‌ها و جلبک‌ها و سایر آبزیان دریایی که در خلیج فارس زندگی می‌کنند را مشاهده نمایید و با دنیای زیبای این خلیج آشنا شوید.

شما با پرداخت حدود 250 هزار تومان، امکان این را دارید که برای حدود 1 ساعت در این کشتی تفریح کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که عوامل و فاکتورهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند در هزینه مورد نیاز شما برای استفاده از خدمات این کشتی نیر تأثیرگذار باشند. پس بهتر است که حتماً قبل ‌از نهایی کردن سفر خود، بلیط این کشتی را در تاریخ مقرر رزرو کنید تا امکان این را داشته باشید که از خدماتی که در این کشتی تفریحی ارائه می‌شود، نهایت لذت را ببرید. با توجه به خدمات ارائه شده، بلیط این کشتی اصلا گران نیست.

اجاره کشتی برای عروسی در کیش 

شما می‌توانید علاوه ‌بر استفاده از خدمات تفریحاتی روی این کشتی‌ها، به اجاره‌ این کشتی‌ها بپردازید و از آن‌ها در زمینه مدنظر خودتان بهره ببرید. انواع متفاوت کشتی تفریحی کیش می‌توانند در زمینه‌های متفاوتی نیاز شما را برطرف سازند. یکی از جالب‌ترین ولی در عین‌ حال دوست داشتنی ترین این زمینه‌ها، اجاره کشتی تفریحی کیش برای عروسی می‌باشد. بسیاری از ما دوست داریم تا مراسم عروسی خود را در خاص‌ترین حالت ممکن برگزار کنیم.

در این شرایط یک اقدام مناسب و ساده برای شما وجود دارد که آن، اجاره کشتی تفریحی کیش برای برگزاری مراسم عروسی‌ می‌باشد. شما می‌توانید با اجاره کشتی و دعوت مهمانان خود به روی عرشه، مراسم عروسی فوق‌العاده شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی را برگزار کنید و از این طریق یک شب به ‌یاد ماندنی را برای خود بسازید. برای اجاره کشتی تفریحی برای برگزاری مراسم عروسی، شما باید به ‌دنبال خدمات دهندگانی بگردید که این کشتی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این شرایط است که می‌توانید به هدف خود برسید و مراسم عروسی خود را به‌ صورت شکوه‌مند روی عرشه کشتی برگزار کنید. به این نکته توجه داشته باشید که حتماً از خدمات دهنده مورد نظر خود بخواهید تا بستر لازم برای مراسم شما را فراهم کند.

اجاره قایق تفریحی در کیش 

کشتی تفریحی کیش، یکی از پرطرف‌دارترین خدمات تفریحی در جزیره کیش می‌باشد که برای بسیاری از علاقه‌مندان گزینه‌ای بسیار جذاب است. علاوه‌ بر استفاده از خدمات کشتی تفریحی کیش، شما امکان این را دارید تا با اجاره‌ی قایق‌ها به صورت خصوصی و شخصی، تفریحات مد نظرتان در کیش را داشته باشید. این قایق‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارند و با توجه به تعداد افراد و زمان اجاره، شما باید مبالغ گوناگونی را بپردازید. اگر به‌ دنبال یک تجربه خاص و جالب برای سفر خود به کیش هستید، مطمئن باشید که اجاره قایق تفریحی در کیش می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

شما امکان این را دارید که با این کار، از خدمات گوناگون و متنوعی که در قایق‌ها برای مشتریان ارائه ‌شده نهایت استفاده را ببرید و همچنین از دیدن مناظر خلیج فارس نیز لذت ببرید. با این قایق ها میتوانید دورهمی مدنظر خود را برگزار کنید و به مناطقی از این جزیره بروید که دوست دارید. نکته جالب‌ توجه در رابطه با اجاره قایق تفریحی در کیش این است که شما می‌توانید این قایق‌ها را در اندازه‌های متفاوتی اجاره کنید. معمولاً با توجه به جمع دورهمی مد نظرتان، شما می‌توانید حتی تا 12 نفر را نیز در این قایق‌ها جای دهید و از دورهمی خود نهایت لذت را ببرید.

جمع بندی

در بسیاری از نقاط دنیا کشتی‌های تفریحی به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. در حال حاضر در جزیره کیش نیز انواع مختلفی از این کشتی‌ها وجود دارد که در این مطلب به دو مورد از آنها اشاره کردیم. برای رزرو کشتی های تفریحی کیش و برنامه‌های گردشگری دیگر در کیش و قشم می‌توانید به سایت ارسنا مراجعه کنید.

076-3522-1322