کنسرت های کیش

کشتی های تفریحی دبی

گردش با کشتی های تفریحی دبی یکی از جذاب ترین تفریحات و سرگرمی های گردشگران تور امارات متحده عربی محسوب می شود. این کشتی های زیبا و پرطرفدار اغلب در کانال آب مصنوعی میان شهر پهلو گرفته اند و دارای امکانات متعددی هستند. رستوران های متنوع همراه با غذاهای لذیذ، استخرهای شناور و تجهیزات برپایی میهمانی و پارتی بخشی از این امکانات کشتی تفریحی دبی به شمار می روند.

اطلاعات بیشتر کشتی های تفریحی دبی

گردش با کشتی های تفریحی دبی یکی از جذاب ترین تفریحات و سرگرمی های گردشگران تور امارات متحده عربی محسوب می شود. این کشتی های زیبا و پرطرفدار اغلب در کانال آب مصنوعی میان شهر پهلو گرفته اند و دارای امکانات متعددی هستند. رستوران های متنوع همراه با غذاهای لذیذ، استخرهای شناور و تجهیزات برپایی میهمانی و پارتی بخشی از این امکانات کشتی تفریحی دبی به شمار می روند.

با خرید بلیط کشتی تفریحی در دبی می توانید ساعات خوشی را داشته باشید و تجربه یک سفر دلپذیر در اعماق آب های خلیج فارس را تجربه کنید. گردش با کشتی های تفریحی برای تمامی سنین جذاب است و بسیاری از گردشگران به صورت خانوادگی و دسته جمعی بلیط این کشتی ها را خریداری می کنند. در شهر دبی کشتی های تفریحی متعددی وجود دارد که در  ارسنا  شما می توانید بلیط این خدمات را دریافت کنید.  ارسنا ارائه کننده بلیط انواع تفریحات آبی قشم و کشتی تفریحی قشم و کیش در ایران.

کشتی تفریحی در دبی

کروز یکی از کشتی های تفریحی دبی

کروز نام یکی از کشتی های تفریحی دبی است. این کشتی مسافربری امکانات خوب و مناسبی دارد و بسیاری از گردشگران ساعاتی از سفر خود را با کروز خاطره انگیز می سازند. امکانات رفاهی و جذاب متعددی در کشتی کروز دبی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

کشتی کروز دبی

لوتوس کشتی تفریحی پرطرفدار در دبی

لوتوس یکی دیگر از کشتی های تفریحی دبی است که محبوبیت بالایی دارد. این کشتی دارای سه طبقه است و بزرگترین کشتی گردشگری در دبی محسوب می شود. لوتوس گنجایش 350 مسافر را دارد که در اغلب موارد ظرفیت آن تکمیل می شود. این کشتی در منطقه «مارینا» گردش می کند. کشتی یاد شده امکانات متعددی دارد و در آن خدماتی نظیر: رقص عربی، رقص تنوره و دیجی نیز ارائه می شود. مسافران می توانند در این کشتی انواع غذاهای بین المللی و عربی و همینطور میان وعده را سفارش دهند. کشتی لوتوس همه روزه از ساعت 6:45 حرکت می کند که مسافران باید یک ربع قبل از ساعت حرکت در محل حضور داشته باشند. لوتوس مسافران را ساعت 11 به مقصد می رساند.

کشتی لوتوس دبی

کشتی XCLUSIVE منطقه مارینا دبی

یکی دیگر از کشتی های تفریحی دبی که طرفداران زیادی دارد با نام XCLUSIVE شناخته می شود. این کشتی دوطبقه دارد که یکی از طبقات آن روباز است. در این کشتی تفریحی دبی انواع غذاها، سالادها، نوشیدنی ها و میان وعده های جذاب سرو می شود. مسافران می توانند در XCLUSIVE میوه های متنوع فصل را نیز سفارش دهند و از خوردن آنها لذت ببرند. کشتی یاد شده حدود 120 نفر گنجایش مسافر دارد و به مدت یک ساعت و نیم در منطقه مارینا حرکت می کند. در این کشتی تفریحی دبی نوشیدنی خاص سرو نمی شود. شما می توانید در XCLUSIVE میز VIP رزرو کنید و همینطور از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

کشتی XCLUSIVE

اوشن یکی از بهترین کشتی های تفریحی دبی

اوشن یک کشتی تفریحی دبی در منطقه مارینا است که مورد استقبال اغلب گردشگران قرار می گیرد. کشتی مذکور سه طبقه دارد و در واقع بزرگترین کشتی چوبی تفریحی در دبی محسوب می شود. کشتی های اوشن و لوتوس تحت سرپرستی یک مدیریت هستند و به همین جهت غذاهای مشابهی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. رقص عربی، دیجی و رقص تنوره جزو اجراهای پرطرفدار در اوشن است. تور کشتی اوشن همه روزه از ساعت 8 صبح تا ده و نیم شب برگزار می شود. در ضمن در کشتی اوشن می توانید با رزرو قبلی انواع نوشیدنی های خاص را نیز سفارش دهید.

کشتی کاتاماران یک کشتی محبوب برای ایرانیان

یکی دیگر از کشتی های تفریحی دبی کاتاماران است. این کشتی به جهت سرو انواع غذاهای ایرانی مورد استقبال بسیاری از گردشگران به خصوص ایرانیان قرار دارد. در کشتی مذکور انواع چلو کباب، جوجه کباب و چلو مرغ سرو می شود. مسیر حرکت کاتاماران با سایر کشتی های تفریحی در دبی متفاوت است. کشتی مذکور از منطقه کانال حرکت می کند و گردش آن تا نزدیکی مارینا به اتمام می رسد که در حدود دو ساعت است. گردشگران  جهت گردش با کاتاماران باید 48 یا نهایتا 24 ساعت قبل از حرکت، بلیط کشتی را رزرو کنند و رأس ساعت 6:30 صبح در محل حضور داشته باشند.

خدمات مرتبط: کشتی های تفریحی هندورابی

خرید بلیط کشتی های تفریحی دبی

خرید بلیط کشتی های تفریحی دبی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین امور برای گردشگران به شمار می رود. مسافران با خرید این بلیط های تفریحی و گردش با این کشتی ها، اوقات خوشی را سپری می کنند. این بلیط های محبوب با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند و هر کس با توجه به شرایط و سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری می کند.

برخی از گردشگران با رزرو کشتی تفریحی دبی با تخفیف امکان مناسبی را برای یک تفریح دوست داشتنی به دست می آورند. چنانچه شما هم قصد خرید یکی از بلیط های کشتی تفریحی دبی را داشته باشید می توانید به سایت های معتبر گردشگری مراجعه کنید. قیمت بلیط کشتی تفریحی دبی با توجه به امکانات و شرایط کشتی در نظر گرفته می شود. 

076-3522-1322