سفر به قشم با ماشین شخصی : هزینه + توضیح کامل

چگونه با ماشین شخصی به قشم سفر کنیم؟ حال كه شما قصد سفر به جزيره قشم را به  صورت زميني داريد بهتر است اين را در ابتدا بدانيد كه هيچ راه مستقيمي به صورت زميني با ماشین شخصی وجود ندارد كه شما را به جزيره ديدني قشم برساند و شما تنها مي‌توانيد به وسيله لنج‌ها و لنديگ كرافت‌ها به اين جزيره زيبا و منحصر به فرد سفر كنيد. هزینه سفر به قشم با ماشین شخصی و انتخاب مسير حركت بستگي به مبدا شما دارد.

در اين مقاله قصد داريم  تا با شما فاصله جزيره قشم را از شهر هاي مختلف با ماشين شخصي خود بررسي كنيم براي مثال: سفر به قشم با ماشین شخصی از شیراز، اصفهان، تهران و ديگر كلان شهرها. براي كسب اطالاعات بيشتر در اين زمينه تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از شیراز و اصفهان

فاصله شيراز تا جزيره قشم حدود 596 كيلومتر است كه 7 ساعت و 31 دقيقه طول مي‌كشد. و فاصله اصفهان تا جزيره قشم حدود 939 كيلومتر است كه 11 ساعت و 12 دقيقه طول مي‌كشد.

براي رفتن به جزيره قشم شما در ابتدا بايد از شيراز و يا اصفهان به بندر عباس برويد و از آنجا براي خود و ماشينتان بليط اتوبوس دريايي به سمت جزيره قشم تهيه كنيد.

 براي رفتن به جزيره قشم شما در ابتدا بايد به بندر عباس برويد و از آنجا براي خود و ماشينتان بليط اتوبوس دريايي به سمت جزيره قشم تهيه كنيد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از تهران

فاصله تهران تا جزيره قشم حدود 1279 كيلومتر است كه 13 ساعت و 30 دقيقه طول مي‌كشد تا به مقصد برسيد.

سفر با خودروی شخصی به قشم از مشهد

فاصله مشهد تا جزيره قشم حدود 1402 كيلومتر استكه در 16 ساعت و 23 دقيقه طول مي‌كشد.

سفر با خودروی شخصی به قشم از زنجان

اگر قصد اين را داريد تا از مسير كويري  به جزيره قشم سفر كنيد زنجان بهترين  انتخاب براي مبدا شما است. فاصله زنجان تا جزيره قشم حدود 1572 كيلومتر است كه در 16 ساعت و 56 د قيقه طول مي‌كشد تا به مقصد برسيد.

سفر با خودروی شخصی به قشم از اروميه

فاصله اروميه تا جزيره قشم حدود 2000 كيلومتر است كه است كه اين مسافت را مي‌توان در 22 ساعت و 7 دقيقه طي كرد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از بوشهر

فاصله بوشهر تا جزيره قشم حدود 730 كيلومتر است كه مدت زمان طي شدن آن 9 ساعت و 11 دقيقه مي‌باشد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از اردبيل

فاصله اردبيل تا جزيره قشم حدود 1826 كيلومتر است كه مي‌توان آن را در 20 ساعت و 24  دقيقه طي كرد.

سفر به قشم با ماشین شخصی

سفر به قشم با ماشین شخصی از تبريز

فاصله تبريز تا جزيره قشم حدود 1863 كيلومتر است و 20 ساعت و 16 دقيقه طول مي‌كشد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از كرمانشاه

فاصله كرمانشاه تا جزيره قشم حدود 1463 كيلومتر است كه مدت زمان طي شدن آن 18 ساعت و 3 دقيقه طول مي‌كشد.

سفر به قشم با ماشین شخصی از خرم آباد

فاصله خرم آباد تا جزيره قشم حدود 1290 كيلومتر است و حدود 15 ساعت و 57 دقيقه طول مي‌كشد تا شما به مقصد برسيد.

هزینه سفر به قشم با ماشین شخصی

هزینه سفر به قشم با ماشین شخصی متشكل از هزينه بنزين، اقامتگاه و اوتوبوس دريايي است. هزينه بنزين شما بستگي به مدل ماشين و شهر مبدا شما دارد، هزنيه اقامتگاه ها هم به دليل متفاوت بودن امكانات قيمت ثابتي و مشخصي ندارد و در نهايت قيمت اتوبوس هاي دريايي معمولا از 300 هزاز تومان تا 700 هزار تومان متغير است.

مقاله مرتبط: هتل‌ های نزدیک به دریا در قشم

بهترین هتل قشم از نظر مسافرین

این بخش برای افرادی است که قصد سفر به قشم با ماشین شخصی خودشان را دارند و هنوز تصمیمی برای محل اقامت خود نگرفته‌اند. انتخاب محل اقامت موضوع مهم و حیاتی است. درواقع درصد زیادی از آرامش و لذتی که تجربه خواهید کرد به نوع محل اقامت شما بستگی دارد. از این و با توجه به نظرات مسافرین و کاربران بهترین هتل قشم را برایتان معرفی کردیم تا بتوانید یک سفر دلچسب را تجربه کنید.

معرفی بهترین هتل قشم از نظر مسافران

معرفی کامل هتل پلاس قشم

هتل پلاس قشم در سال 1390 ساخته شده و در سال 1402 بازسازی كه انجام داده است بسيار شيك‌تر و جذاب‌تر شده است. اتاق‌های اين هتل بزرگ و راحت مي‌باشند و از نظر موقيعت مكانی در يكي از بهترين قسمت های جزيره قشم قرار دارد.

امكانات و ويژگي‌های هتل پلاس عبارت‌اند از:

هتل پلاس قشم از نظر موقيعت مكاني بسيار گزينه خوبي براي اقامت است به اين خاطر كه به مراكز ذكر شده در زير نزديك ميیباشد:

بهترین هتل کیش از نظر مسافرین

اگر قصد داشتید که در سفر به قشم با ماشین شخصی خود سری هم به جزیره کیش بزنید، بد نیست اطلاعاتی در مورد بهترین اقامتگاه این جزیره نیز داشته باشید. در کجزیره زیبای کیش اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که همگی عالی هستند اما اگر به دنبال بهترین اقامتگاه و هتل در کیش هستید ما گزینه زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی کامل هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش یک هتل با دیزاین بسیار خاص و دیدنی است زیرا سبک معماری داخلی و گچبری سنتی ایرانی را به تصویر می‌کشد. برخی از امکانات و ویژگی‌های این هتل عبارت‌اند از:

برای دیدن و رزرو هتل امیرکبیر کیش به این صفحه مراجعه کنید:

هتل امیرکبیر کیش

كلام آخر

اميدواريم توانسته باشيم در اين مقاله اطلاعات مفيدي به شما در باره این که چگونه با ماشین شخصی به قشم سفر کنیم داده باشيم و از خواندن آن لذت برده باشيد.

076-3522-1322