هتل آسمان

  • رزرو آنلاین
  • ترانسفرcip
  • روم سرویس
هتل آسمان کیش با تخفیف ویژه رزرو کنید. هتل آسمان رویال کیش با خدمات رایگان ویژه در حال راه اندازی و افتتاح است. هتل آسمان رویال کیش با خدمات ویژه: صبحانه،ترانسفر رایگان،کافی شاپ و ...

گارانتی بهترین قیمت و بهترین خدمات

همه چیز درباره هتل آسمان کیش

هتل آسمان کیش یکی از هتل‌ های پنج ستاره کیش به مساحت حدودا ۸ هزار متر مربع و با زیربنای کلی ۳۳۰۰۰ متر مربع است. این هتل دارای 16 طبقه و 305  و 750 تخت است. هتل آسمان رویال معماری شیک و خاصی دارد و در طراحی آن همه‌ی استانداردهای ایران و جهان و به روزترین استانداردها در نظر گرفته شده است. فضاهای آن بزرگتر از حد استاندارد بوده و در حد یک هتل لوکس است.

هتل آسمان رویال کیش سوئیت دیپلمات برای پذیرایی و اقامت شخصیت ها و مقام های کشوری با 280مترمربع مساحت که دارای دفتر کار، اتاق حراست است که با طراحی داخلی لوکس و مدرن ساخته شده است. هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش در فضای داخلی لابی ستون های چوبی شبیه به عالی قاپوی اصفهان به ارتفاع 17 متر تعبیه شده است که هر یک از طبقات این هتل دارای سبک و معماری خاص و متفاوت بوده و آپارتمان های مسکونی برای اقامت های بلند مدت در این هتل پیش‌بینی شده است.

کافی شاپ در طبقه همکف و 11 واحد تجاری در لابی، استخر بزرگسالان، سالن‌های ماساژ آقایان و بانوان، حمام ترکی، سونا و مجموعه بدنسازی در طبقه زیرزمین، اتاق پزشک، مهدکودک، کارواش و 60 واحد پارکینگ از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در هتل آسمان رویال کیش است. این هتل دارای 2 رستوران گردان عربی و بین المللی، تالار و سالن همایش که هر کدام با ظرفیت 500 نفر و سالن کنفرانس نیز با ظرفیت 50نفر پیش بینی شده است.

استفاده از معماری دوران صفوی به صورت مدرن و نمای سبک کلاسیک کار شده در این طرح از ویژگی های خاص هتل 5 ستاره آسمان رویال کیش محسوب می‌شود. محل این هتل در بلوار موج کیش است. در ادامه بیشتر با هتل آسمان کیش رویال و امکانات آن آشنا می‌شویم و نکات مهمی را درباره انتخاب و رزرو این هتل در اختیار شما می‌گذاریم تا برای رزرو با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

رزرو هتل آسمان کیش

امکانات هتل آسمان کیش

هتل آسمان کیش دارای امکانات خاصی از جمله:

قیمت این هتل بسیار مناسب و به صرفه است و یک هتل اقتصادی محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل آسمان کیش بسیار ویژه و با امکانات بوده و شامل سوئیت نیز هست. تمامی اتاق‌‌های هتل دارای پنجره‌هایی با نمای باز و عالی هستند. مسئولین و کارکنان هتل آسمان کیش نیز بسیار خوش‌ برخورد هستند و تاکنون این هتل رضایت زیادی را در بین مشتریان داشته است. همانطور که می‌دانید، انتخاب هتل مناسب یک امر بسیار مهم و ضروری در سفر است. شما می‌توانید با بررسی دقیق هتل‌ های کیش، بهترین انتخاب را داشته باشید و لذت سفر خود را هزار برابر کنید.

هتل آسمان کیش

دیگر مزیت‌های هتل

از مزیت‌های دیگر هتل آسمان کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قوانین هتل آسمان کیش چیست؟

در این قسمت با برخی از قوانین این هتل آشنا شوید:

موقعیت مکانی هتل آسمان کیش

بسته به اینکه با چه هدفی به مسافرت می‌روید، موقعیت مکانی هتلی که در آن اقامت دارید می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سفر شما داشته باشد. هتل آسمان کیش در بلوار موج کیش قرار دارد و و دارای امکانات ویژه‌ای است. موقعیت آن بسیار عالی بوده و فاصله بسیار کمی با دریا و مراکز تجاری دارد و از این رو یک انتخاب مناسب برای اقامت در طول سفر است.

آدرس هتل آسمان در کیش کجاست؟

کیش، میدان سنایی، بلوار موج، روبه روی پارک برفی

یک هتل مناسب، هتلی است که آن را مانند خانه‌ی خود دوست داشته باشید. همچنین یک هتل خوب باید خالی از اضطراب و سرشار از آرامش باشد و حس خوبی را به میهمانان منتقل کند. هتل آسمان کیش با توجه موارد و امکانات کامل گفته شده در بالا، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این روزها وجود رقابتی تنگاتنگ میان سرویس‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری موجب شده تا مشتریان طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انتخابی را پیش رو داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل آسمان کیش

بسته به اینکه با چه هدفی به مسافرت می‌روید، موقعیت مکانی هتلی که در آن اقامت دارید می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سفر شما داشته باشد. اگر برای تعطیلات و یا یه سفر دوستانه یا خانوادگی به مسافرت می‌روید، هتل محل اقامت شما باید به جاذبه‌های گردشگری و نقاط مهم آن شهر نزدیک باشد.

هتل آسمان در بلوار موج کیش قرار دارد و و دارای امکانات ویژه‌ای است. موقعیت آن بسیار عالی بوده و فاصله بسیار کمی با دریا و مراکز تجاری دارد.

آدرس دقیق هتل آسمان کیش

کیش، میدان سنایی، بلوار موج

دغدغه بسیاری از مسافران در سفر، یافتن یک سقف مناسب برای چند روز اقامت راحت است. از آنجایی که هر کاری اصول خاص خودش را دارد و در نظر گرفتن این اصول نتیجه بهتری برای شما دارد، بنابراین باید جهت انتخاب یک هتل مناسب اطلاعات خود را افزایش دهید و دقت کافی در این زمینه داشته باشید.

یک هتل مناسب، هتلی است که آن را مانند خانه‌ی خود دوست داشته باشید. همچنین یک هتل خوب باید خالی از اضطراب و سرشار از آرامش باشد و حس خوبی را به میهمانان منتقل کند. هتل آسمان کیش با توجه موارد و امکانات کامل گفته شده در بالا، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این روزها وجود رقابتی تنگاتنگ میان سرویس‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری موجب شده تا مشتریان طیف گسترده‌ای از گزینه‌های انتخابی را پیش رو داشته باشند. بنابراین می‌توانید قبل از رزرو هتل آسمان کیش، نظرات را بخوانید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس بگیرید و یا از طریق سایت به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید.

ثبت نظر :

076-3522-1322