هتل سورینت قشم

هیچ رزرو برای هتل سورینت قشم انجام نمیگردد و محتوا مربوط به معرفی همه هتل های قشم است.

جهت رزرو هتل های قشم به لینک مراجعه کنید: رزرو هتل های قشم

هتل سورینت قشم جز هتل‌های 5 ستاره این جزیره است. این هتل با دارا بودن امکاناتی خاص، مکانی بی نظیر برای اقامت در قشم و همچنین برگزاری جلسات کاری، میهمانی‌ها و همایش‌ها است. طراحی این هتل مطابق با معماری روز دنیا  بوده و در آن اشکال هندسی مفهومی و ساده بکار برده‌اند.

هتل سورینت در میدان گلها قشم قرار دارد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌ها محسوب می‌شود. در ادامه به امکانات و دیگر موارد هتل سورینت قشم می‌پردازیم و نکات مهمی را درباره انتخاب و رزرو این هتل در اختیار شما می‌گذاریم تا برای رزرو با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

دانستن نحوه انتخاب هتل در هنگام سفر، تفاوت زیادی در سفر شما به وجود می‌آورد. شما زمان زیادی را در هتل خود می‌گذرانید. بنابراین باید هنگام انتخاب هتل، تمام دقت خود را به کار گیرید. حتی اگر صرفا به دنبال مکانی برای خواب شبانه باشید، مکانی که در پایان روز به آنجا می‌روید بسیار مهم است.

Surint Qeshm Hotel

امکانات هتل سورینت قشم

از امکانات موجود در این هتل می‌توان به چشم ‌انداز زیبای آب‌های نیلگون خلیج فارس، اینترنت وای فای رایگان و سراسری، پارکینگ، آسانسور، روم سرویس، تلفن، سالن ورزشی، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، آژانس مسافرتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر، کافی نت، فروشگاه و غرفه، لاندری، لابی، فضای سبز، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و... اشاره نمود.

به طور کلی، هتل سورینت قشم سرشار از امکانات لازم برای مسافران است. رستوران کوه نور جزیره کیش، هتل صدف و هتل مریم کیش از دیگر پروژه‌های گروه هتل سورینت قشم هستند که اکنون این شرکت نیز پروژه هتل بین المللی سورینت قشم را آغاز کرده است.

قیمت این هتل بسیار به صرفه است و مناسب افرادی بوده که به دنبال یک هتل اقتصادی هستند. در این هتل شما می‌توانید متناسب با هر مقدار بودجه‌ای که دارید یک اتاق برای خود رزرو کنید و یا حتی از تخفیفات آن نیز بهره ببرید.

اتاق‌های هتل سورینت قشم نیز بسیار ویژه و دارای امکانات‌اند. تمامی اتاق‌‌های هتل دارای پنجره‌هایی با نمای باز و عالی هستند. این هتل از یک محوطه زیبا و باز نیز برخوردار است. محوطه آن بسیار سرسبز و خاص بوده و می‌توانید با قدم زدن در این محوطه، لحظات خوش و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

کارکنان و مسئولین این هتل بسیار مهربان و مهمان نواز بوده و همواره در تلاش هستند تا میهمانان بیشترین رضایت را از آنان و هتل داشته باشند.

کافی شاپ هتل سورینت قشم نیز دارای فضایی بسیار آرام و دنج بوده و آماده پذیرایی از شماست. می‌توانید عصرها پس از یک پیاده روی در سواحل، خود را به یک نوشیدنی خنک میهمان کنید. منوی این کافی شاپ کامل بوده و شامل انواع خوراکی‌های خوشمزه، بستنی‌ها، چای‌ها و دمنوش‌ها است. همچنین رستوران این هتل با منویی متنوع از غذایی لذیذ از شما پذیرایی می‌کند.

مجموعه آبی این هتل نیز شامل استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و ارائه دهنده‌ی خدماتی چون ماساژ نیز هست که شما می‌توانید از آن‌ها بهره کامل ببرید. استخر و سونای این هتل مکان خوبی برای ایجاد حس آرامش و رفع خستگی شما مسافران عزیز است.

سالن همایش هتل سورینت قشم بسیار شیک و با ظرفیت بوده و مناسب انواع مجالس، میهمانی‌ها و همایشات است. در کل این هتل مناسب تمام افرادی است که قصد یک سفر کم هزینه را دارند و می‌خواهند با هزینه مناسب، چند شب اقامت در جزیره زیبای قشم را تجربه کنند.

Surint Qeshm Hotel

مزیت‌های دیگر هتل

از مزیت‌های دیگر سورینت قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قوانین هتل سورینت قشم

در این قسمت با برخی از قوانین این هتل آشنا شوید:

- پذیرش افراد فقط با مدارک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد. دریافت اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، اولین شرط پذیرش افراد است. تمام افراد داخل یک اتاق نیز باید به هم محرم باشند. پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار انجام می‌شود. در مورد زوج‌های ایرانی نیز فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار هر دو زوج امکان دارد.

- صیغه ‌نامه رسمی فقط به شکل دفترچه همراه با مهر بعلاوه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین مورد قبول است.

- اقامت برای خانم‌ها و آقایان ایرانی با فرد نامحرم از تبعه خارجی در یک اتاق مجاز نیست.

- استعمال دخانیات در هتل ممنوع است.

- ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

- ویزای مهمانان خارجی باید حتما مهر ویزا و مهر ورود به ایران، تاریخ اعتبار و انقضاء داشته باشد.

- نرخ پذیرش مهمانان ایرانی و خارجی هر کدام مطابق با دستور نرخنامه است.

مقاله مرتبط: هزینه حمل ماشین از بندرعباس به قشم

Surint Qeshm Hotel

موقعیت مکانی هتل سورینت قشم

هتل سورینت در میدان گلها قشم قرار گرفته و فاصله کمی به مکان‌های مهم این جزیره دارد. موقعیت مکانی مناسب یک هتل، تاثیر زیادی در انتخاب آن هتل دارد. از نزدیک‌ترین مکان‌ها به این هتل می‌توان بازار بزرگ بین المللی ستاره، میدان امام قلی خان، مجتمع تجاری سیتی سنتر، مجتمع تجاری خلیج فارس، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، بازار سنتی قدیم قشم، پارک زیتون و... را نام برد.

آدرس دقیق هتل سورینت قشم

قشم، میدان گلها، هتل سورینت قشم

هنگامی که برای انتخاب یک هتل اقدام می‌کنید باید همه چیز را مد نظر قرار دهید. رزرو هتلی که قرار است در طول سفر در آن اقامت کنید، از مهم‌ترین تصمیمات قبل از سفر خود است. هرچقدر هم که کل روز را صرف گشت و گذار سفر و خوشگذرانی کنید، داشتن هتلی مناسب و آرام امری مهم و ضروری است.

شما می‌توانید تمام هتل‌های موجود در جزیره و امکانات آ‌ن‌ها را مقایسه کرده و در لحظه رزرو خود را ثبت کنید. برای این کار می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین از طریق سایت ارسنا رزرو خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل سورینت قشم نظرات را بخوانید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

076-3522-1322