هتل‌ های نزدیک به دریا در قشم+ بهترین هتل های قشم از نظر مسافران | با تخفیف ویژه رزرو کنید

جزیره قشم قدمت زیادی دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود در تنگه هرمز، مورد توجه مسافران زیادی است. این جزیره زیبا همه ساله سیل عظیمی از افراد را به خود جذب می‌کند. قیمت هتل‌ های نزدیک به دریا در قشم ممکن است نسبت به دیگر هتل‌های جزیره کمی بالاتر باشد اما ما در این مطلب به چند نمونه از هتل‌های اقتصادی و مناسب اشاره می‌کنیم. همچنین نظرات و تجربه‌های مسافران قبلی هتل‌های ساحلی قشم، می‌تواند یکی از معیارهای انتخاب بهترین هتل باشد که باید آن‌ها را نیز قبل از سفر بررسی کنید.

در این مطلب به معرفی چند هتل زیر می‌پردازیم:

 معرفی هتل‌های نزدیک به دریا در قشم

1- معرفی هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس در سال 1390 تاسیس شد و در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سه ستاره، چشم ‌اندازی فوق العاده به خلیج زیبای همیشه فارس دارد. این هتل علاوه بر نزدیکی به دریا، فاصله کمی با مراکز خرید نیز دارد. همچنین به مرکز شهر قشم نزدیک است.

قیمت هتل ساحلی خلیج فارس با توجه به مکان قرارگیری، خدمات و شرایط آن مناسب است و می‌توان گفت که یکی از هتل‌های اقتصادی این شهر به شمار می‌آید. البته هزینه رزرو این هتل بر اساس سه فصل پرتردد، کم‌تردد و ویژه تغییراتی نیز دارد. در فصول سرد سال با افزایش سفر به جنوب کشور، قیمت این هتل نیز با افزایش روبرو می‌شود.

اتاق‌های این هتل به صورت اتاق‌های دو تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت‌های یک خوابه دو تخته معمولی و رو به دریا، سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته معمولی و رو به دریا و نیز سوئیت‌های سه خوابه شش تخته است. این اتاق‌ها از امکانات بالا برای میهمانان برخوردار هستند.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به اینترنت وای فای رایگان و سراسری، پارکینگ، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، روم سرویس، تلفن، تلویزیون، آژانس مسافرتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق‌ها، ساحل اختصاصی، آلاچیق‌ و تخت ساحلی، فوتبال دستی و میز پینگ پنگ و... اشاره نمود.

یکی مناسب ترین هتل‌ های نزدیک به دریا در قشم بوده که رستوران و کافی شاپ به دو صورت ساحلی و در داخل هتل نیز برخوردار است. این رستوران دارای منوی گوناگون از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی لذیذ و باکیفیت است.

Qeshm Persian Gulf Beach Hotel

 2- معرفی هتل بوتیک فولتون قشم

ساخت این هتل در سال 1394 پایان یافت و در سال 1398 نیز بازسازی شد. بوتیک هتل فولتون قشم در کنار ساحل خلیج فارس قرار دارد. منحصر به فرد بودن بوتیک هتل، نزدیکی آن به دریا، معماری خاص و زیبای آن، از مزایای این هتل هستند.

واحدهای اقامتی هتل فولتون به سه صورت ویلا، هتل و هتل آپارتمان هستند که مسافران عزیز با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب و رزرو کنند. این بوتیک هتل دارای 20 اتاق، 6 سوئیت و 2 ویلا است. در همه‌ی واحدهای ویلایی و هتل آپارتمان‌های آن امکان پخت و پز غذا و تمامی وسائل آشپزخانه برای شما نیز وجود دارد.

هتل فولتون متفاوت‌ترین هتل در میان هتل‌های ساحلی این جزیره به شمار می‌رود و این تفاوت در رستوران آن است. رستوران هتل با ارائه غذاهای ایرانی متنوع و خوش طعم، انتخابی فوق العاده جهت صرف غذا است. همچنین کافی ‌شاپ و چایخانه سنتی هتل، مکانی مناسب جهت گذران اوقاتی خوش و به یاد ماندنی در کنار خانواده هستند. طراحی بخش غذاخوری هتل نیز همانند یک گالری هنری است.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن اسپا و ماساژ، تالار با ظرفیت 300 نفر، روم سرویس، اتاق چمدان، اینترنت وای فای، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر، جاده تندرستی، کافی شاپ، سونا خشک، زمین تنیس، فوتبال دستی، دوچرخه سواری و تور گشت اختصاصی اشاره داشت.

 3- معرفی هتل شهریار قشم

هتل شهریار یکی از هتل‌های جدید و تازه تاسیس قشم است که امکاناتی خاص و منحصر به فرد دارد. این هتل سه ستاره، روبرو بازار ماهی فروشان و در زمینه منظره زیبا آب‌های خلیج فارس قرار دارد. هتل شهریار ساختمانی 4 طبقه و42 باب اتاق در 6 نوع مختلف با ظرفیت بالا دارد. واحدهای اقامتی آن نیز به صورت اتاق 1 الی 3 تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار الی شش تخته است.

همه‌ی این واحدها بسیار شیک و خاص هستند و امکاناتی مانند  LED، تلفن، مبلمان، کمد لباس، کتری برقی، قفل الکترونیک درب اتاق، تلفن، اینترنت وای فای، یخچال، سشوار، حمام، حوله، اسپلیت در آن‌ها وجود دارد.

قیمت رزرو هتل شهریار قشم ارزان و مقرون به صرفه است اما سوئیت‌های این هتل از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند. این هتل فاصله کمی به مراکز خرید قشم و بازار بزرگ درگهان دارد و از پر طرفدارترین هتل‌های نزدیک به دریا در قشم است.

آسانسور، روم سرویس، پارکینگ، تاکسی سرویس شبانه روز، اتاق چمدان، هماهنگ کننده تور، نمازخانه، اتاق میهمانی و جلسات و سالن صبحانه خوری دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هتل شهریار هستند.

Shahriar Qeshm Hotel

4- معرفی هتل رخسار قشم

هتل رخسار در سال 1397 تاسیس و در سال 1398 بازسازی شد. هتل رخسار قشم در بلوار شهید رجایی و در مرکز شهر قرار گرفته و هتلی 3 ستاره است. این هتل چهار طبقه دارای تعداد 19 واحد اقامتی است و اتاق‌های آن دو تا پنج تخته هستند. اتاق‌های بسیار تمیزی و لوکسی دارد و گزینه‌ای اقتصادی برای شما میهمانان عزیز است.

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تخته و سه تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوئیت یک خوابه پنج نفره اند. تمام اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند و چشم اندازهای جذابی دارند. این هتل از موقعیت مکانی و دسترسی خوبی نیز برخوردار است و به مراکز خرید قشم دسترسی خوبی دارد.

اگر به دنبال هتلی با بهترین امکانات و کیفیت در جزیره زیبای قشم هستید، این هتل خاص را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مبلمان، کمد لباس، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، اینترنت رایگان، چای ساز، تلفن، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، خشکشویی، دراور، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... از امکانات دیگر این هتل است. اقامتی آسوده و راحت را می‌توانید در این هتل مجلل تجربه کنید.

5- معرفی مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم

این هتل که در سال 1384 ساخته و در سال 1398 بازسازی شد. در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده است. این هتل 4 ستاره شامل 58 باب اتاق و سوئیت بوده و یکی از بهترین هتل‌ های نزدیک به دریا در قشم است.

واحدهای اقامتی هتل نیز به صورت اتاق‌های دو تخته معمولی، دو تخته ویژه، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار تخته و پنج تخته هستند و از تمام امکانات برخورداراند. همچنین این هتل برای پذیرایی از خانواده‌های با جمعیت زیاد، دارای سوئیت دوبلکس هشت تخته با قابلیت اضافه نمودن یک نفر اضافه برای یک خانواده 9 نفره است.

این هتل بسیار به ساحل نزدیک است. دارا بودن ساحل اختصاصی و تفریحات آبی از مزایای اصلی هتل ساحل طلایی است. این هتل امکاناتی مانند قایق رانی، ساحل مخصوص شنا، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکله ماهیگیری و رستوران ساحلی دارد که تجربه خاصی را برای شما رقم می‌زند. با اقامت در این هتل می توانید استفاده کامل را از تفریحات آبی جزیره قشم ببرید. بعلاوه در اسکله تفریحی هتل، امکان ماهیگیری برای علاقمندان وجود دارد.

رستوران ساحلی هتل نیز مکانی بسیار دنج با منویی متنوع از غذاهای خوشمزه است. حمام، یخچال، چای ساز، تلویزیون، تلفن، اینترنت وای فای سراسری، سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته، صبحانه در اتاق، روم سرویس، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق از امکانات این هتل است.

Qeshm Golden Beach Hotel

6- معرفی هتل ویهان قشم

این هتل در میان هتل‌های قشم، هتلی تازه ساخت و شیک محسوب می‌شود. هتل ویهان از سال 1401 شروع به کار کرده است و روبه‌روی دریای نیلگون خلیج فارس، در خیابان گلشهر قرار دارد. این هتل بسیار به مراکز خرید جزیره نزدیک است.

هتل 3 ستاره ویهان با تعداد 18 اتاق و در ساختمانی 3 طبقه است. واحدهای اقامتی این هتل شامل 18 واحد مجزا در 3 طبقه بوده که شامل انواع اتاق سینگل رو به دریا، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته رویال رو به دریا، اتاق سه تخته VIP رو به دریا، اتاق سه تخته معمولی و اتاق چهار تخته VIP است.

این هتل برای افرادی که می‌خواهند از تصویر آبی دریا و صدای موج‌ها لذت ببرند انتخابی بسیار خوب است. هتل‌های ساحلی قشم ممکن است کمی قیمت بالا داشته باشند اما هتل ویهان تخفیف‌هایی متنوع برای میهمانان دارد. این هتل بهترین هتل قشم رو به دریا است.

از امکانات و خدمات هتل ویهان می‌توان به اینترنت، کافی‌شاپ و روم سرویس، مبلمان، دراور، کمد لباس دسترسی به اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، تلفن، سرویس بهداشتی و فرنگی در اتاق‌ها، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتو، خدمات اینترنتی و فتوکپی و هماهنگ کننده تور اشاره کرد.

تجربه نشان داده است که انتخاب بهترین هتل های قشم از نظر مسافران بسیار بهتر از انتخاب هتل بر اساس قیمت، تعداد ستاره‌ها و غیره است. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا یک مقاله تهیه کنیم و در آن لیستی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران را به شما عزیزان معرفی کنیم. این لیست بر اساس سنجش معیارهای مختلفی تهیه شده که خود مسافرین آن‌ها را معرفی و تعیین کرده‌اند. ما با توجه به دیدگاه‌های مختلف کاربران و مسافرین این هتل‌ها را لیست کرده‌ایم تا بتوانیم یکی از ذغدغه‌های شما را برطرف کنیم بنابراین اگر قصد سفر به قشم را دارید و به دنبال یک رزرو هتل در قشم و یک اقامت بدون دردسر و راحت هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

قطعا انتخاب هتل دغدغه‌ی تمام مسافرین است زیرا پیدا کردن یک محیط مناسب که با معیارهای مختلف ما سازگار باشد کار راحتی نیست. اما همانطور که در بالا گفته شد، ما یک لیست از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران را برایتان آماده کرده‌ایم که به شما کمک خواهد یک سفر بهتر را تجربه کنید. هتل‌هایی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم از موارد زیر نمرات بالایی کسب کرده‌اند و به همین دلیل است که در این لیست حضور دارند، این معیارها عبارت‌اند از:

هتل پلاس قشم یکی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران است

معرفی هتل پلاس قشم

هتل پلاس قشم در سال 1390 ساخته شده و در سال 1393 با بازسازی که انجام داده است بسیار شیک‌تر و جذاب‌تر شده است. اتاق‌های این هتل بزرگ و راحت می‌باشند و از نظر موقعیت مکانی در یکی از بهترین قسمت‌های جزیره قشم قرار دارد. امکانات و ویژگی‌های هتل پلاس قشم عبارت‌اند از:

هتل پلاس قشم از نظر موقعیت مکانی بسیار گزینه خوبی برای اقامت است زیرا به مراکز زیر نزیک می‌باشد:

هتل ارم یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران است

معرفی هتل ارم قشم

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران هتل 4 ستاره ارم است که در بلوار آزادگان قرار دارد. این هتل در سال 1395 افتتاح شده و یک ساختمان 5 طبقه است. هر زمان از سال که قصد سفر داشته باشید، این هتل پذیرای شما خواهد بود زیرا دارای 100 اتاق و 200 تخت است. لیست سوییت‌های این هتل به شکل زیر است:

همانطور که مشاهده می‌کنید این هتل پاسخگوی هر نیازی است. با توجه به امکانات و ویژگی‌های این هتل از نظر قیمتی جز بهترین هتل های قشم از نظر مسافران است. برخی از امکانات و ویژگی‌های هتل ارم قشم عبارت‌اند از:

البته تا این جا مزایای خود هتل را برایتان گفتیم. ناگفته نماند که یکی دیگر از دلایل مهمی که این هتل جز لیست بهترین هتل های قشم از نظر مسافران است، نزدیک بودن آن به مکان‌های تفرحی و گرشگری مانند موارد زیر است:

معرفی هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم یکی دیگر از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران بوده که در سال 1396 افتتاح شده است. برای رفتن به این هتل باید مسیر میدان حافظ قشم را در پیش بگیرید و از آنجا به سمت میدان امام قلی‌خان حرکت کنید تا در نهایت در بلوار گلستان به هتل برسید. این هتل 4 طبقه متشکل از 58 اتاق و 165 تخت است. سوییت‌ها و اتاق‌های که می‌توانید در این هتل رزرو کنید به صورت زیر هستند:

هتل آتامان قشم مانند دو هتل قبلی از نظر سطح کفییت خدمات عملکرد عالی دارد اما از نظر هزینه کمی گران قیمت‌تر است و دلیل آن هم نزدیک بودن ان به بسیاری از مراکز تفریحی و سرگرمی است. برخی از این مراکز که به این هتل نزدیک هستند عبارت‌اند از:

در هتل سارینای قشم ویوی رو به دریای خلیج فارس را تجربه کنید

معرفی هتل سارینا قشم

هتل سارینا قشم یکی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران است که جز هتل‌های 5 ستاره جزیره می‌باشد. این هتل از نظر زیبایی، معماری و طراحی بسیار لوکس و شیک است و یک انتخاب عالی برای اقامت در جزیره قشم است. برای رفتن به این هتل باید مسیر سه راه مخابرات قشم را در پیش بگیرید و از آنجا به بلوار باهنر بروید تا نمای جذاب هتل سارینا را ببینید. این هتل یک ساختمان 6 طبقه است که ساکنین طبقات بالاتر کاملا به دریای خلیج فراش مشرف هستند و ویوی عالی دارند. همچنین 2 طبقه از ساختمان این هتل به فروشگاه‌هایی برای خرید مسافران اختصاص داده شده. این هتل دارای امکانات و ویژی‌های جذاب بسیار زیادی است به همین دلیل در لیست بهترین هتل های قشم از نظر مسافران قرار گرفته است. برخی از این ویژگی‌های خاص عبارت‌اند از:

این هتل به جز داشتن پرسنل مجرب و خوش برخورد، اتاق‌های زیبا با امکانات کامل، نظافت روزانه اتاق‌ها، از نظر نزدیک بودن به مراکز بسیار جذاب و سرگرم کننده قشم بسیار محبوب شده است. برخی از این مراکز عبارت‌اند از:

مقاله مرتبط: بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

برای رزرو بهترین هتل های قشم با مشاورین ارسنا تماس بگیرید

معرفی هتل آرام قشم

هتل آرام یکی از هتل‌های نسبتا قدیمی در این جزیره است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده اما در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته و بسیار مدرن و لوکس شده است. برای رفتن به این هتل باید مسیر بلوار ولیعصر را در پیش بگیرید و به سمت چهار راه پردیس حرکت کنید و قبل از چهار راه وارد کوچه رضوان شوید. این هتل 4 طبقه دارای 23 اتاق و 70 تخت است که در تمام طول سال پذیرای شما عزیزان است. اتاق‌های این هتل را می‌توانید به صورت زیر رزرو کنید.

این هتل از نظر قیمت جز مناسب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. همچنین در کنار قیمت مناسب رزرو، این هتل دارای مزایای دیگری مانند موارد زیر است:

به علاوه نزدیک بودن این هتل به مراکز زیر همگی باعث شده‌اند تا این هتل جز بهترین هتل های قشم از نظر مسافران معرفی شود.

مقاله مرتبط: سفر از بندرعباس به کیش چگونه است؟

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا لیستی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران را خدمت شما عزیزان با بررسی دقیق آدرس، ویژگی‌ها، تعداد اتاق‌ها، مزایا و حتی نزدیک بودن به انواع مراکز تفریحی و سرگرمی معرفی کنیم. امیدواریم که از این مقاله نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. اگر تجربه اقامت در این هتل‌ها را داشتید خوشحال می‌شویم که در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

076-3522-1322