کنسرت های کیش

اجاره خودرو در قشم

اجاره خودرو در قشم به صورت تلفنی و یا از طریق سایت امکان پذیر است. شما می توانید در شعبه مرکزی ارسنا که در جزیره قشم است، مقدمات اجاره خودور را انجام دهید. تمامی خودروهای قشم لوکس اما قیمت بسیار مناسبی برای اجاره دارند. هزینه تاکسی در قشم گران بوده به همین دلیل توصیه ما به شما اجاره خودرو است.

کیا ریو

کیا ریو

3,100,000 تومان

اتومات
۵ نفره
۲۰۱۵
کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
۵ نفره
۲۰۱۵
هیوندا اکسنت

هیوندا اکسنت

3,500,000 تومان

اتومات
تحویل فوری
سواری
شورلت کامارو

شورلت کامارو

16,000,000 تومان

اتومات
سواری
۲۰۲۲
هامر H2

هامر H2

6,000,000 تومان

با راننده
تحویل فوری
قشم
تویوتا کمری گرند

تویوتا کمری گرند

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
سواری
۲۰۰۶
سوناتا YF

سوناتا YF

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
سواری
۲۰۱۱
کمری نیو

کمری نیو

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
سواری
۲۰۰۹
فورد موستانگ

فورد موستانگ

5,500,000 تومان

اتومات
تحویل فوری
کروک
کرایسلر

کرایسلر

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
تحویل فوری
۵ نفره
اسپورتیج نیو

اسپورتیج نیو

گارانتی بهترین قیمت

اتومات
۵ نفره
2018
دوج چارجر

دوج چارجر

5,800,000 تومان

اتومات
۵ نفره
۲۰۱۵
هوندا آکورد

هوندا آکورد

4,200,000 تومان

اتومات
تحویل فوری
روزانه
لنسر 2005

لنسر 2005

2,600,000 تومان

رزرو آنلاین
اتومات
تحویل فوری
فورد تاروس

فورد تاروس

6,100,000 تومان

اتومات
تحویل فوری
سواری
کیا سورنتو

کیا سورنتو

6,200,000 تومان

اتومات
تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
شورلت کروز

شورلت کروز

4,400,000 تومان

اتومات
سواری
تحویل فوری

اطلاعات بیشتر اجاره خودرو در قشم

اجاره خودرو در قشم اولین گزینه برای مسافران و گردشگرانی است که می‌خواهند یک سفر هیجان‌انگیز و به یادماندنی را به قشم داشته باشند.

سفر با تاکسی و دیگر وسایل نقلیه در جزیره‌ کوچکی مانند قشم که هر گوشه آن دارای جاذبه‌ای شگفت انگیز است، می‌تواند سفر شما را کمی کسل‌ کند.

از طرفی هزینه تاکسی نیز در این جزیره کوچک گاهی از اجاره خودرو بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل اغلب مسافران اجاره خودرو را برای جابه‌جایی در قشم انتخاب می‌کنند. آگاهی یافتن از شرایط، مدارک و همچنین قیمت روز اجاره ماشین در قشم می‌تواند این تجربه را برای شما بی‌دردسرتر کند. 

اجاره خودرو در قشم

اجاره ماشین در قشم مانند اجاره خودرو در کیش بهترین گزینه برای جابه‌جایی است. دلایل مختلفی برای اجاره خودرو در این جزیره دوست‌داشتنی و زیبا وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به کوچک بودن این جزیره اشاره کرد؛ به دلیل همین کوچک بودن وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و مترو در این جزیره به خوبی در دسترس نیست و گردشگران سعی می‌کنند از ون‌ها یا خودروهای اجاره‌ای استفاده کنند.

البته در فصول گرم سال نیز با اجاره یک خودرو خود را از آفتاب سوزان این جزیره نیز نجات خواهید داد و دیگر نیازی به منتظر ماندن طی ساعات طولانی برای تاکسی نخواهید داشت.

از دیگر دلایلی که اجاره خودرو در قشم را مقرون به صرفه و منطقی می‌کند، می‌توان به فاصله زیاد مراکز تفریحی و گردشگری قشم مانند تفریحات آبی قشم، کشتی تفریحی قشم و ... با یکدیگر اشاره کرد. این فاصله زیاد باعث می‌شود تا افراد نتوانند با پیاده‌روی خود را به این مراکز برسانند و از طرفی نیز مسافت برای کرایه تاکسی به قدری نیست که هزینه را توجیه کند.

اغلب افراد برای سفر به شهرهای مختلف کشور از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند اما به دلیل هزینه‌بر بودن انتقال خودرو به جزایری مانند کیش و قشم، ترجیح می‌دهند گزینه اجاره خودرو را در نظر بگیرند. 

اجاره خودرو در قشم چگونه است

نحوه اجاره خودرو در قشم چگونه است؟

در کیش دفاتر و شرکت‌های مختلفی به اجاره خودرو می‌پردازند که یکی از معتبرترین آن ها ارسنا است. اجاره خودرو در قشم به دو صورت است که مسافران با توجه به شرایط خود هر یک از روش‌ها را می‌توانند انجام دهند. یکی از روش‌ها رزرو خودرو از شرکت  پیش از سفر است تا به هنگام رسیدن به مقصد بلافاصله خودروی خود را تحویل بگیرند.

روش دیگر این است که پس از رسیدن به فرودگاه، به یکی از دفاتر اجاره خودروی ارسنا بروند و خودروی مورد نظر خود را اجاره کنند. این مجموعه در قشم مستقر هستند و بلافاصله خودرو را به مسافران تحویل خواهند داد.

تفریحات دیگر ارسنا:‌ کنسرت قشم 

شرایط اجاره خودرو در قشم چیست؟

برای کرایه خودرو در قشم بهتر است چند روز قبل از سفر خود با کارشناسان ارسنا تماس بگیرید و از نوع خودروها، شرایط‌ و همچنین تعداد روز و تاریخ دقیق دریافت خودرو را آگاه شوید. معمولا برای اجاره خودرو دو روش ضمانت را این شرکت قبول می‌کند که شما مختار هستید که یکی از روش‌ها را انتخاب کنید.

  • پرداخت مبلغی به ارزش 3 الی 7 میلیون تومان به عنوان ودیعه که می‌تواند این مقدار مبلغ متغیر باشد.
  • دادن یک برگه چک به ارزش قیمت خودروی مورد نظر به عنوان ضمانت

شرایط اجاره خودرو در قشم

این دو روش در واقع ضمانت خودرو هستند و تا زمانی که شما خودرو را به دفتر برگردانید نزد شرکت باقی می‌ماند. اگر در این ایام خسارتی به ماشین وارد شود، هزینه این خسارت از مبلغ ضمانت کسر خواهد شد. البته این هزینه زمانی از مبلغ کسر می‌شود که خودرو را بدون راننده اجاره کنید. در صورتی که خودرو را با راننده اجاره کنید، هزینه خسارات وارده به ماشین بر عهده شما نخواهد بود. هزینه اجاره خودرو به طور جداگانه محاسبه می‌شود. در ادامه به دیگر شرایط اجاره ماشین در قشم اشاره می‌کنیم.

  • هزینه بنزین خودرو بر عهده شخص اجاره‌کننده است.
  • فردی که خودرو را اجاره می‌کند باید حداقل دارای 20 سال سن باشد.
  • مدت اجاره روزانه خودرو 24 ساعت است.
  • برای تردد در جزیره قشم معمولا محدودیت کیلومتر مجاز در نظر گرفته می‌شود که این محدودیت حدود 300 کیلومتر در روز است. البته مسافران ‌می‌توانند با پرداخت هزینه این مقدار را به صورت نامحدود افزایش دهند.
  • معمولا مبلغی برای خلافی احتمالی از شما دریافت می‌شود؛ زیرا مشخص شدن این خلافی چند روز زمان می‌برد. در صورتی که جرائم راهنمایی و رانندگی وجود نداشته باشد، این مبلغ به طور کامل بازگردانده می‌شود.
  • جزیره قشم در منطقه آزاد قرار گرفته است و به همین دلیل خودروهای اجاره‌ای را نمی‌توان از این جزیره خارج کرد.

اجاره ماشین ارزان در قشم و شرایط و مدارک مورد نیاز

مدارک اجاره خودرو در قشم چیست؟

در تمامی دفاتر اجاره خودرو در قشم، برای اجاره خودرو، مسافر لازم است مدارکی را به همراه خود داشته باشد که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد. چنانچه قصد اجاره خودرو در قشم را دارید از به همراه داشتن این مدارک پیش از سفر مطمئن شوید.

  • گواهینامه معتبر
  • کارت شناسایی
  • ضمانت خلافی خودرو
  • چک به ارزش خودرو برای ضمانت
  • مبلغی به عنوان ودیعه

هزینه اجاره خودرو در قشم چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو در قشم می‌تواند با توجه به نوع ماشین، تعداد روزهای مورد نظر برای اجاره، با راننده بودن یا بدون راننده بودن خودرو متفاوت باشد. در ادامه به انواع خودروهایی که معمولا برای اجاره قرار داده می‌شوند و همچنین هزینه حدودی آن‌ها برای اجاره اشاره می‌کنیم.

هزینه اجاره ماشین لاکچری در قشم

راندن ماشین‌های لاکچری در خیابان‌های خلوت قشم بسیار لذت‌بخش است؛ از این رو بسیاری از افراد نسبت به اجاره خودروهای لوکس در قشم اقدام می‌کنند. برای اطلاع از میزان هزینه اجاره انواع این خودروها به سایت ارسنا مراجعه کنید. در ادامه به انواع خودروهای لوکس و هزینه حدودی اجاره آن‌ها می‌پردازیم.

  • فورد موستانگ
  • کادیلاک
  • دوچ چارجر
  • هامر H3
  • بنز
  • شورولت کامارو
  • آزرا
  • هیوندا

هزینه اجاره ماشین‌های ارزان در قشم

اجاره ماشین‌های ارزان بسیار بی‌دردسرتر از اجاره کردن ماشین‌های لوکس است؛ زیرا در صورت بروز خسارت مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای آن نیستید. اگر قصد اجاره خودروهای ارزان قیمت را در قشم دارید، بهتر است قبل از سفر خود به سایت ارسنا سری بزنید و از شرایط و هزینه اجاره آن‌ها مطلع شوید. در ادامه به لیست چند نوع از ماشین‌های ارزان اجاره‌ای در قشم می‌پردازیم.

  • سراتو
  • اسپورتیج
  • فورد
  • کیا
  • پژو پارس
  • تویوتا
  • خودروهای خارجی قدیمی

آدرس اجاره خودرو در قشم

اجاره خودرو در قشم در دفاتری که معمولا در فرودگاه این جزیره واقع شده است، انجام می‌شود. این دفاتر خودرو را درب هتل یا در محل تحویل می‌دهند. دفتر اجاره خودرو ارسنا در هتل پلاس قشم قرار دارد و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت ارسنا یا حضور در محل خودروی مورد نظر خود را با نازل‌ترین قیمت دریافت کنند.

اجاره ماشین‌های لوکس و ارزان قیمت در قشم را با خدمات و همچنین تعرفه کم و آسان از ارسنا بخواهید.

سخن پایانی

اجاره خودرو در جزیره‌هایی مانند قشم و کیش می‌تواند لذت سفر به مناطق گردشگری و جاذبه‌های حیرت‌آور این جزیره را دو برابر کند. چیزی که در این میان اهمیت دارد، اجاره خودرو از دفاتر مطمئن و معتبر است؛

زیرا اگر مشکلی پیش بیاید این شرکت‌ها به سرعت به مشکل پیش آمده رسیدگی می‌کنند و این اجازه را نمی‌دهند که سفرتان را با خاطره بدی تجربه کنید.

076-3522-1322