کنسرت های کیش

اجاره موتور در کیش

اجاره موتور در کیش یکی از بهترین راه ها برای بازدید از جزیره کیش و گشت گذار است. با اجاره کردن موتور برقی در کیش میتونید به تنهایی هر زمان به هرکجای جزیره که میخواهید بروید و بگردید. پیشنهاد میکنیم حتما از صفحه هتل امیرکبیر کیش دیدن کنید. ارسنا برای اجاره موتور در کیش گزینه های متنوعی برای شما در نظر دارد.

اجاره موتور وسپا

اجاره موتور وسپا

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
تخفیف ویژه
مناسب دو نفر
اجاره موتور وسپا

اجاره موتور وسپا

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
تخفیف ویژه
مناسب دو نفر

درباره اجاره موتور برقی در کیش بیشتر بدانیم: سفر به جزیره زیبای کیش، روح و روانتان را تازه می‌کند و لحظات خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند. داشتن یک سفر کوتاه چند روزه به جزیره کیش، تأثیرات خوبی را بر شما می‌گذارد که تا مدت‌ها از آن یاد می‌کنید. کرایه موتور در کیش معمولا جزو مواردی مانند کشتی تفریحی در کیش و کنسرت های کیش است که هر مسافر حتما باید برای یک بار هم آن را تجربه کند.

علاقه‌مندان با پرداخت کمترین هزینه می‌توانند این موتورها را اجاره کنند و در هوای دلپذیز، مشغول به لذت بردن از زیبایی‌های جزیره شوند. این تجربه قطعا می‌تواند سفری متفاوت را برای شما فراهم نماید.

هر کدام از وسایل نقلیه لذت منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه این مطلب، به نحوه کرایه موتور در کیش و پاسخ به سوالات شما در این باره خواهیم پرداخت.

کرایه موتور در کیش

اکثر افراد برای گشت و گذار در جزیره زیبای کیش، از موتور استفاده می‌کنند. استفاده از موتور برقی و دوچرخه ‌می‌تواند برای افرادی باشد که علاقه‌مند هستند اوقات خوشی را در این جزیره‌ سپری کنند.

شما هم می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های کرایه‌ موتور در کیش، یکی از انواع آن را برای خود رزرو کنید. امروزه شرکت‌های زیادی این امکان را برای مسافران عزیز فراهم نموده‌اند و شما می‌توانید به راحتی این لذت را تجربه کنید.

کرایه موتور در کیش، درست مانند اجاره‌ ماشین در کیش بوده و شما می‌توانید در روزهای اقامتتان صاحب یک ‌موتور شوید. بسیاری از افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، یکی از خاطره انگیزترین بخش‌های سفرشان را موتور سواری در کنار غروب زیبای دریا می‌دانند.

چگونه در کیش موتور کرایه کنیم؟

برای کرایه موتور در کیش باید به یکی از شرکت‌های کرایه موتور مراجعه کنید. برای راحتی بیشتر نیز می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا سایت شرکت، مدل مد نظر خود را به راحتی اجاره کنید. تمام کارهای لازم را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید. قیمت و عکس تمامی موتورها در سایت شرکت قرار گرفته است.

تحویل مدارک و امضای قرارداد و فاکتور در کیش هنگام تحویل موتور به شما انجام می‌شود. همچنین امکان خرید و فروش موتور در کیش نیز برای شما وجود دارد.

شرایط کرایه موتور در کیش

شرایط لازم برای اجاره موتور برقی در کیش شامل این موارد است:

  • کارت شناسایی معتبر
  • ارائه مبلغ ودیعه
  • داشتن 15 سال سن

تنها در صورت ارائه موارد فوق می‌توانید در جزیره کیش موتور اجاره کنید.

نکات کرایه موتور در کیش

پس از کرایه موتور در کیش، باید موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • رعایت کامل قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی کیش
  • بوق زدن در جزیره و کلیه معابر جرم است 
  • کشف حجاب حین موتور سواری جریمه دارد
  • استفاده از کلاه ایمنی
  • فقط فرد اجاره کننده حق دارد از موتور استفاده کند و اجازه ندارد آن را به فرد دیگری اجاره دهد
  • در صورت خرابی موتور و یا تصادف، حتما باید شرکت اجاره موتور و همچنین پلیس را در جریان بگذارید
  • از سمت راست برانید
  • در مورد موتور برقی، قبل از تمام شدن شارژ موتور به ایستگاه برگردید
  • ریختن زباله به خیابان‌ها ممنوع
  • موتور را در تاریخ و ساعت مشخص شده باید تحویل دهید. در صورت تاخیر در تحویل، جریمه خواهید شد و باید هزینه بیشتری را بپردازید
  • موتور اجاره شده را باید پاکیزه نگه دارید
  • ایجاد آلودگی صوتی در جزیره کیش ممنوع
  • وارد جاده‌های خارج از شهر نشوید. فقط در مسیرهای دوچرخه سواری تردد کنید. تردد در مسیرهای دیگر مانند پیاده رو و خیابان‌ها مجاز نیست و جریمه دارد. رانندگی در نواحی اسکله تفریحی و مکان‌های ساحلی پر تردد ممنوع
  • در صورت آسیب زدن به موتورها، پرداخت خسارت با شماست
  • سرعت مجاز داشته باشید. حداکثر سرعت مجاز برای موتور برقی 80 کیلومتر بر ساعت است
  • مراقب افراد سالمند و کودکان باشید
  • حداکثر ظرفیت موتور، دو نفر و تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم است
  • موتور را باید به همان ایستگاه تحویل دهید که از آن اجاره کرده‌اید

 قیمت اجاره موتور در کیش 

اجاره موتور در کیش  و اجاره خودرو در کیش بسیار کم هزینه است و بستگی به شرکت ارائه دهنده و نوع موتور انتخابی شما دارد. هزینه کرایه موتور برقی در کیش از 30 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغیر است. اما در ایام و شرایط خاص و یا زمانی که رونق گردشگری در این جزیره زیادتر است، مبلغ اجاره این موتورها نیز بیشتر می‌شود.

همچنین عوامل کارخانه بر قیمت اجاره موتور تاثیرگذار است و بستگی به آن دارد که یک موتور خارجی انتخاب می‌کنید یا ایرانی. موتورهای خارجی از قیمت‌های بالاتری نیز برخوردار هستند.

موتور سواری در کیش برای بانوان

خبر خوش این است که موتور سواری در کیش برای بانوان نیز آزاد است و ممنوعیتی برای آن‌ها اعلام نشده است. بانوان نیز می‌توانند همچون آقایان با مراجعه به مراکز اجاره موتور برقی در کیش، هر نوع موتور سیکلت را انتخاب کرده و از این لذت محروم نباشند.

در صورت نقص فنی یا تصادف چه اتفاقی می‌افتد؟

هنگام مشاهده مشکل فنی سریع به شرکت اطلاع دهید و نگران نباشید شرکت مشکل فنی را حل می‌کند. در صورت به وجود آمدن هر گونه نقص فنی یا تصادف، موتور به صورت رایگان برای شما تعويض خواهد شد. اما پرداخت خسارت خودرو به عهده‌ی فرد مقصر است.

آیا بعد از کرایه موتور در کیش فاکتور ارائه می‌شود؟

بله هنگام تحویل موتور، قرارداد رسمی و فاکتور به شما ارائه می‌شود.

آیا امکان کرایه موتور در کیش به صورت روزانه وجود دارد؟

بله امکان کرایه موتور برقی در کیش به صورت 24 ساعته نیز وجود دارد. هزینه اجاره روزانه بسته به مدل موتور از 450 هزار تومان تا 850 هزار تومان متغیر است.

فرد اجاره کننده امکان شارژ موتور را دارد؟

بله زمان تحویل موتور، شارژر آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز موتور را شارژ کنید.

برای اجاره موتور برقی، داشتن گواهینامه نیاز است؟

برای استفاده از برخی موتورها، نیاز به ارائه گواهینامه موتور است که در هنگام اجاره به شما اعلام می‌شود.

 برای استفاده از موتورهای برقی در کیش آموزشی وجود دارد؟

در برخی از ایستگاه‌ها، به افرادی که تجربه موتور سواری نداشته‌اند، آموزش‌های لازم داده می‌شود.

آیا موتورهای برقی در کیش ایمن هستند؟

همه‌ی موتورها ابتدا از لحاظ فنی و تخصصی بررسی شده و بعد به شما تحویل داده می‌شوند. بعلاوه این موتورها در جزیره کیش اجازه تردد در خیابان‌ها را ندارند و در مسیر مشخصی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده باید رفت و آمد کنند. یک کلاه ایمنی نیز به شما و همراهتان داده می‌شود که استفاده از آن اجباری است.

آیا اجاره موتور سنگین در کیش وجود دارد؟

خیر امکان اجاره موتور سنگین در کیش وجود ندارد و تنها موتور برقی، اسکوتر، دوچرخه و ماشین موجود است.

گردش با موتور برقی در جوار دریا و امواج نیلگون خلیج فارس بسیار دلنشین بوده و لذت و هیجان خاص خود را دارد. این موتورها با باطری شارژ می‌شوند و قابلیت آن را دارند تا مسافتی حدود 110 کیلومتر را با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت بپیمایند.

مهم‌ترین دلیل محبوبیت جزیره کیش، داشتن تفریحات هیجان انگیز و شیرین است. کرایه موتور برقی در کیش هم یکی از این تفریحات پرطرفدار و به یاد ماندنی در این جزیره است. با ورود این موتورها به کیش، نه تنها گردشگران بلکه بومیان جزیره نیز استقبال زیادی از آن‌ها کرده‌اند.

یک موتور با شارژ کامل می‌تواند امکان یک ساعت گشت و گذار در جزیره را به شما بدهد. اجاره موتور سه چرخ در کیش نیز به بانوان و افرادی که تابحال تجربه موتور سواری نداشته‌اند توصیه می‌شود زیرا امکان حفظ تعادل با این موتورها بیشتر است.

اجاره موتور برقی در کیش

جزیره کیش با برخورداری از جاذبه های دیدنی و فعالیت های تفریحی، باعث جذب گردشگران زیادی به این منطقه شده است. یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های تفریحی در این جزیره، اجاره موتورهای برقی است که امکان بازدید از مسیرهای مختلف جزیره را برای گردشگران فراهم می‌آورد. این موتورها با حداکثر سرعت می توانند مسافتی در حدود 110 کیلومتر را طی کنند. استفاده از این نوع موتورها کاملا ایمن می باشد. از طرفی، این نوع موتورها با شارژ برقی کار می‌کنند که بر جذابیت استفاده از آنها افزوده است. خانم ها نیز می‌توانند از تجربه‌ی تفریح با موتورهای برقی در کیش نهایت استفاده را ببرند.

 رنت موتور در کیش

شرایط رنت موتور در کیش برای گردشگران متفاوت می باشد. بسیاری از گردشگران برای بازدید از مناطق مختلف جزیره کیش از موتورهای برقی استفاده می‌کنند. موتورهای برقی در کیش به صورت یک نفره و دونفره قابل اجاره هستند. آن دسته از افرادی که تجربه‌ی کمتری در موتورسواری دارند، می توانند جهت برقراری تعادل بیشتر از موتور های سه چرخه استفاده کنند. ایستگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن طریق جهت اجاره موتورهای برقی اقدام کنید. امکان اجاره این موتورها از اسکله‌ها، پارک‌ها و ایستگاه‌های مختلفی که در سراسر جزیره مستقر هستند، وجود دارد. علاوه بر آن، افرادی که علاقه زیادی به موتورسواری دارند می توانند جهت خرید از این مراکز اقدام نمایند.

 اجاره اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر برقی، یکی از جذاب ‌ترین فعالیت های تفریحی در جزیره کیش به شمار می رود. این وسیله برقی کوچک، امکان تجربه یک رانندگی هیجان‌انگیز و آسان را برای گردشگران فراهم می‌کند. مهم‌تر اینکه، استفاده از اسکوتر برقی در کیش برای خانم‌ها نیز مجاز است. به همین خاطر است که استفاده از این وسیله مورد استقبال بانوان قرار گرفته است و می‌توانند لحظاتی شاد و بی‌دغدغه را به هنگام موتورسواری تجربه نمایند. علاقه ‌مندان می‌توانند اسکوتر برقی را از ایستگاه‌های تفریحی کیش اجاره و با آن در سطح جزیره تردد کنند. هزینه اجاره اسکوتر بسته به نوع و مدل آن متغیر می باشد.

 قیمت اجاره موتور چهار چرخ در کیش

موتور چهار چرخ سافاری، یکی از پرطرفدارترین فعالیت های تفریحی در کیش است. قیمت اجاره این موتورها بسته به مدل، مدت زمان اجاره و محل استفاده متفاوت است. به طور معمول برای یک ساعت اجاره موتور چهار چرخ در دو مدل 250 سی سی و 500 سی سی، هزینه ای بین 60 تا 120 هزار تومان دریافت می‌شود. البته هزینه اجاره موتور با ظرفیت و قدرت بالاتر، گران ‌تر می باشد. اجاره یک روزه این نوع موتورها معمولا بین 200 تا 400 هزار تومان هزینه دارد. عوامل مختلفی نظیر: شلوغی فصل و منطقه‌ای که موتورسواری در آنجا انجام می‌شود نیز بر قیمت تاثیرگذار است.

 اجاره موتور سه چرخ در کیش

موتورسواری، یکی از تفریحات پرطرفدار در جزیره کیش می باشد. اجاره موتور سه چرخ در کیش مورد استقبال بسیاری از بومیان و گردشگران قرار گرفته است. این نوع موتورها امکان حدود یک ساعت گشت و گذار در جزیره را با یک بار شارژ برای گردشگران فراهم می‌کنند. استفاده از موتورهای سه چرخ برای افرادی که تجربه موتور سواری ندارند، مناسب می باشد. اجاره این موتورها هزینه اندکی دارد و بسته به شرایط، بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان متغیر می باشد. البته در روزهای تعطیل و ایام خاص، قیمت اجاره افزایش می‌یابد. کرایه این نوع موتورها می‌تواند تجربه‌ای دلنشین از موتورسواری را برای گردشگران به ارمغان آورد.

 اجاره موتور بنزینی در کیش

موتورهای برقی، بهترین جایگزین برای موتورهای بنزینی به شمار می روند. طبق قوانین جدید، از سال 1383 به بعد ورود هر نوع موتورسیکلت بنزینی به این جزیره ممنوع شده است. به جای آن، موتورهای برقی یا اسکوتر با شارژ برقی، به عنوان جایگزینی ایده‌آل مطرح شدند. موتورهای اسکوتر برقی تک‌نفره و دونفره، با یکبار شارژ کامل از توانایی پیمودن 100 کیلومتر و یک ساعت گشت در جزیره برخوردار هستند. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این نوع موتورها می‌توان به برقی بودن، بی‌صدا بودن، آهسته‌رو بودن و کاهش آلودگی هوا و صدا اشاره کرد. شرط استفاده از اسکوترها، داشتن حداقل 15 سال سن و رعایت یکسری نکات ایمنی است.

 اجاره موتور در کیش انلاین

اجاره موتور در کیش آنلاین، روش بسیار ساده و کارآمد جهت کسب اطلاعات و رزرو می باشد. با مراجعه به برخی از وب سایت ها در این زمینه می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با انواع موتورهای قابل اجاره در جزیره کیش به دست آورید. از جمله این اطلاعات می توان به انواع موتور (برقی-بنزینی)، تعداد سرنشین، نحوه پرداخت و قیمت ها اشاره کرد. همچنین می توانید با انتخاب تاریخی که مدنظرتان است، موتور مورد نیاز خود را رزرو کنید. اجاره آنلاین موتور در کیش، هزینه کمی دارد و می توانید در کمترین زمان ممکن جهت رزرو اقدام نمایید.

 قیمت اجاره موتور در کیش ۱۴۰۲

اجاره موتور برقی در جزیره کیش، هزینه چندانی ندارد. البته نرخ اجاره به فاکتورهای مختلفی از جمله شرکت ارائه ‌دهنده خدمات و نوع موتور بستگی دارد. معمولا هزینه اجاره روزانه موتور برقی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان می باشد. البته در دوران تعطیلات، نرخ اجاره ممکن است کمی بالاتر رود. همچنین نحوه پرداخت کرایه (روزانه یا ساعتی) و مدل های مختلف موتور برقی می‌توانند بر میزان هزینه اجاره تاثیر بگذارند. بهتر است قبل از اجاره، هزینه‌ها را مورد بررسی قرار دهید و با شرکت های ارائه دهنده این خدمات مشورت نمایید. شرایط اجاره موتور در کیش با توجه به فاکتورهای مختلف، متفاوت می باشد.  

اجاره موتور سیکلت در کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق گردشگری محبوب در سراسر ایران شناخته می شود. سالانه حجم زیادی از مردم کشورمان به این منطقه فوق العاده سفر می کنند. نیاز است که بدانید، در جزیره کیش تفریحات متداول مختلفی وجود دارند که می توانند لحظات شاد و ایده آلی را برای شما رقم بزنند. در این بین یکی از تفریحات محبوب و شناخته شده، اجاره موتور در کیش است. اجاره موتور سیکلت در کیش توسط مراکز مختلفی انجام می شود تا مسافرین بتوانند در طول سفر خود بیشترین لذت را از سفر ببرند. اگر قصد داشته باشید تا حمل و نقل خود را با وسایل نقلیه عمومی انجام دهید، در نهایت هزینه ای را معادل هزینه اجاره موتور در کیش پرداخت خواهید کرد. با وجود این شرایط بهتر است تا به اجاره موتور سیکلت در کیش بپردازید تا بتوانید علاوه بر حمل و نقل آسان تر، سفر فوق العاده تری را تجربه کنید.

هزینه اجاره موتور سیکلت در کیش وابسته به مسائل مختلفی بوده که از جمله مدل موتور سیکلت در قیمت نهایی آن موثر است. اگر قصد استفاده از موتور سیکلت های معمولی را برای گذراندن وقت خود در جزیره کیش دارید، قطعا هزینه های نهایی اجاره موتور برای شما کمتر خواهد بود. همچنین اگر علاقه مند به موتور هایی با توان بیشتر هستید، باید مبالغ بیشتری را برای اجاره موتور پرداخت کنید.

اجاره موتور سنگین در کیش

افرادی کمی در کشور ایران وجود دارند که علاقه مند به موتور های سنگین نباشند. همان طور که می دانید مراکز اجاره موتور در کیش تلاش می کنند تا تنوع وسیعی از موتور سیکلت ها را موجود کنند. این مسئله موجب می شود، تا متقاضیان با دست باز تری نسبت به اجاره موتور موردنظر خود اقدام نمایند. در همین راستا برخی از این مراکز مانند مجموعه ارسنا توانسته اند به موجود کردن موتور های سنگین برای تفریح راحت تر شما بپردازند. قطعا استفاده از موتور های سنگین در جزیره کیش حس و حال خاص خود را دارد و علاوه بر این موضوع شما می توانید با اجاره موتور سنگین های محبوب و ارزشمند در کیش، تصاویر فوق العاده ای را برای خود نیز به ثبت برسانید. با این وجود پیشنهاد اصلی ما این است تا اجاره موتور های سنگین را نیز حتما از مراکز و مراجع معتبر انجام دهید تا بتوانید بدون هر گونه مشکلی از این وسایل نقلیه بهره مند شوید.

به دلیل ارزش بالاتر موتور های سنگین در مقایسه با سایر موتور سیکلت ها، طبیعی است تا مراکز اجاره موتور در کیش هزینه های بالاتری را در نظر بگیرند. با این وجود برخی از مراکز مجرب توانسته اند هزینه های موردنظر را در این زمینه تا میزان لازم کاهش دهند.

اجاره موتور روزانه کیش

بسیاری از افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند اغلب به خرید تور های مخصوص کیش پرداخته اند و پس از مدت زمان مشخص شده ای ملزم به ترک این جزیره هستند. قطعا این دسته از افراد نمی توانند به اجاره موتور به صورت هفتگی یا ماهانه بپردازند. بنابراین بهتر است این دسته از افراد از خدمات مربوط به اجاره موتور به صورت روزانه بهره مند شوند. قطعا مجموعه هایی که توانایی ارائه موتور سیکلت ها را به صورت روزانه در اختیار دارند، می توانند قیمت های مناسب تری را برای شما در نظر بگیرند. توجه داشته باشید که اولویت اکثریت مراکز اجاره موتور در کیش، اجاره موتور به صورت بلند مدت می باشد. با این وجود برخی از مراکز معتبر این مسئله را اولویت خود قرار نمی دهند و همواره به دنبال رضایت مشتریان خود هستند.

مجموعه ارسنا به عنوان یکی از این مراکز شناخته شده که اجاره موتور روزانه کیش را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهد داد. شما می توانید هر یک از موتور های موردنظر خود را در این مرکز تخصصی انتخاب کرده و از اجاره آن ها برای 24 ساعت روز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که در جزیره کیش تنها برخی مراکز معتبر به اجاره روزانه موتور سیکلت می پردازند.

076-3522-1322