کنسرت های کیش

تفریحات آبی در قشم

به دلیل وجود سواحل پاکیزه و زیبای جزیره قشم،تفریحات آبی جزئی از محبوب ترین فعالیت ها در جزیره قشم به حساب می آید. تفریحات آبی پیشنهادی ارسنا میتونه سفر خاطره انگیز و به یاد ماندنی از جزیره قشم داشته باشید.

بیگ بال

بیگ بال

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر رایگان
مهیج
بنانا سواری

بنانا سواری

400,000 تومان

تخفیف
مهیج
پارکینگ
غواصی

غواصی

900,000 تومان

رزرو آنلاین
کافی شاپ
ترانسفر
فلای بورد سواری

فلای بورد سواری

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر
به زودی
پدل برد سواری

پدل برد سواری

600,000 تومان

ترانسفر رایگان
اجاره تجهیزات
یوگا
شاتل سواری

شاتل سواری

350,000 تومان

رزرو آنلاین
ترانسفر
مهیج
پاراسل سواری

پاراسل سواری

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
ترانسفر رایگان
بیمه
پلاژ بانوان

پلاژ بانوان

گارانتی بهترین قیمت

کافی شاپ
ماساژ
دسترسی آسان
جت اسکی

جت اسکی

1,000,000 تومان

مهیج
کافی شاپ
فروشگاه

تفریحات آبی در قشم و اطلاعات بیشتر درباره این مورد

تفریحات آبی قشم مانند تفریحات آبی کیش از جذاب‌ترین تفریحاتی هستند که در سفر قشم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.  اغلب افراد به دلیل همین تفریحات آبی و دل به دریا زدن، به این جزیره دوست‌داشتنی سفر می‌کنند. جزیره قشم همچون نگینی در خلیج فارس می‌درخشد و دل گردشگران و مسافرانش را به سمت خود می‌کشد. طبیعت زیبا و جذاب این جزیره در چهار فصل سال، زیبا و خواستنی است، اما نمی‌توان از دریا و شنا کردن در آب‌های شور آن چشم‌پوشی کرد. تفریحات آبی قشم به قدری جذاب و متنوع هستند که می‌توانند یک سفر به یادماندنی را برای شما فراهم کنند.

برای دریافت لیست کنسرت های جزیره کیش وارد این صفحه شوید: کنسرت های کیش

 از قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد و غواصی گرفته تا اسکی روی آب، شاتل سواری و بنانا سواری، همه را می‌توان در این جزیره کوچک تجربه کرد.

در این قسمت همه ی تفریحات آبی قشم را معرفی میکنیم

رزرو تفریحات آبی قشم: قایق سواری

قیمت تفریحات آبی قشم گاهی اولین مسئله برای مسافران است و به همین دلیل تفریحات با قیمت پایین، اولین گزینه‌ها برای انتخاب هستند. قایق‌سواری از جمله تفریحات جذاب اما تقریبا ارزان جزیره قشم است که هر گردشگری می‌تواند از آن استفاده کند.

این تفریح معمولا به شیوه‌های مختلفی وجود دارد و افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند از انواع آن استفاده کنند. افرادی که قصد دارند با آرامش دریا آشنا شوند و لحظات آرامی را روی امواج دریا تجربه کنند، می‌توانند از قایق‌های معمولی استفاده کنند. اغلب جوانان اما هیجان و سرعت را ترجیح می‌دهند. این دسته از افراد می‌توانند از قایق‌های پرسرعتی که در اسکله وجود دارند استفاده کنند.

کرایه کردن قایق به صورت گروهی باعث می‌شود تا علاوه بر سپری کردن لحظات شاد و به یادماندنی با اعضای خانواده و دوستانتان، بتوانید از هیجان روی آب و شوخی‌های فراوان نیز بهره‌مند شوید. برخی از قایق‌ها تا سرعت 70 کیلومتر بر ساعت نیز حرکت می‌کنند. در این سرعت می‌توانید باد را روی پوست خود احساس کنید و از پاشیده شدن قطرات آب به صورتتان لذت ببرید. قایق سواری به مسافران فرصت تماشای جزیره از زاویه دیگری را می‌دهد.

خرید بلیط تفریحات آبی قشم: جت اسکی

جت اسکی یکی از پایه‌های ثابت تفریحات دریایی قشم است که همه افراد می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر فقط قصد گشت زدن روی آب را دارید و می‌خواهید به آرامی روی آب شناور بمانید، می‌توانید با سرعتی کم و آهسته جت اسکی را روی آب حرکت دهید.

اما اگر فردی هستید که دوست دارید هیجان را تجربه کنید، سرعت را بالا ببرید و از راندن روی موج‌ها لذت ببرید. جت اسکی را هم به صورت تنها و هم به صورت گروهی می‌توانید استفاده کنید. این تفریح در واقع از یک موتور تشکیل شده است که افراد سوار بر آن می‌شوند و روی آب با سرعت‌های مختلف حرکت می‌کنند.

جت اسکی به دلیل اینکه معمولا با سرعت بالا رانده می‌شود و همچنین در نقاط دور زدن ممکن است کنترل آن از دست راننده خارج شود، دارای محدودیت سنی است. برای استفاده از جت اسکی باید حداقل دارای 20 سال سن باشید. البته نوجوانان و حتی کودکان نیز می‌توانند به صورت گروهی با اعضای خانواده خود سوار این وسیله هیجان‌انگیز شوند و از لذت آن بهره‌مند شوند. البته اگر فردی دارای وزن زیاد است، بهتر است به صورت تکی سوار این وسیله شود.

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

رزرو تفریحات آبی

تفریحات آبی قشم را می‌توانید با هر سنی که دارید، تجربه کنید و از انجام آن‌ها لذت ببرید. پاراسل از جمله تفریحاتی است که دوست‌داران پرواز را به دریا کشانده است. با استفاده از این وسیله می‌توانید روی آب‌های خلیج فارس به پرواز در بیایید و جزیره را از زاویه‌ای متفاوت‌تر تماشا کنید.

پاراسل در واقع از یک چتر بزرگ تشکیل شده است که به وسیله یک قایق موتوری کشیده می‌شود و باعث می‌شود شما به پرواز در آیید. پاراسل یکی از هیجا‌ن انگیزترین تفریحات قشم است که می‌توانید به واسطه آن تا ارتفاع حدودی 150 تا 300 متری بالا بروید. این تفریح را به همراه دوستان و اعضای خانواده خود انجام دهید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. کودکان نیز به همراه اعضای خانواده خود می‌توانند از پاراسل سواری لذت ببرند، البته به شرطی که در تمام مدت جلیقه نجات را بپوشند و زمان پروازشان بیش از 6 دقیقه نشود. کودکان تنها تا ارتفاع حداکثر 90 متر می‌توانند بالا بروند.

رزرو تفریحات آبی قشم در ارسنا

اسکوتر زیردریایی

در رزرو تفریحات قشم، اسکوتر زیردریایی را فراموش نکنید. این تفریح هیجان انگیز، برای افرادی که دوست‌ دارند با دنیای فوق‌العاده زیر دریا آشنا شوند، اما شنا کردن بلد نیستند، مناسب است. در این تفریح از یک موتور استفاده می‌شود که یک دستگاه اکسیژن به آن متصل است و می‌تواند شما را به اعماق دریا ببرد. این تفریح را می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستانتان امتحان کنید. البته محدودیت‌هایی برای استفاده از این تفریح وجود دارد. این تفریح برای کودکان کمتر از 12 سال، افراد دارای بیماری تنفسی، قلبی و فشار خون و همچنین خانم‌های باردار، مناسب نیست.

فلای بورد

برای استفاده از فلای برد بهتر است از شهامت، شجاعت و جسارتی که دارید، مطمئن باشید. فلای بورد یک تفریح هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است که با آن می‌توانید خود را محک بزنید و تجربه جدیدی از تفریحات آبی را امتحان کنید. این تفریح از یک تخته تشکیل شده است که به واسطه یک لوله ضخیم و قطور به دستگاه جت اسکی متصل است و آب با فشار بسیار زیادی از زیر آن خارج می‌شود. این فشار آب باعث می‌شود که شما بر فراز آب‌ دریا به پرواز در آیید.

فلای بورد تنها یک تفریح و سرگرمی معمولی نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان یک مهارت ورزشی نیز یاد کرد. قبل از استفاده از این وسیله، شما می‌توانید یک دوره آموزشی کوتاه را بگذرانید و اصول و قواعد اصلی آن را یاد بگیرید. به شما قول می‌دهیم که پس از یادگیری فلای بورد، هرگز از آن خسته نخواهید شد. البته فلای بورد را می‌توان از تفریحات آبی لوکس و پرهزینه قشم به حساب آورد. اما از آن جایی که این تفریح جزء مهیج‌ترین تفریحات قشم به شمار می‌رود، ارزش هزینه کردن را دارد.

یکی از بهترین تفریحات دریایی قشم

غواصی

دنیای زیر آب از آن چه که در فیلم‌ها و مستندها نشان داده می‌شود، جذاب‌تر و زیباتر است. این دنیا را می‌توانید با غواصی به مدت 15 دقیقه در آب‌های خلیج فارس تماشا کنید. با غواصی، مرجان‌ها و ماهی‌های زیر آب را با دست خود لمس کنید و زیبایی جزیره قشم را از زاویه‌ای دیگر تماشا کنید. شقایق‌، اسفنج، صدف، حلزون، عروس دریایی و دیگر ماهی‌های تزئینی و زیبا را با غواصی زیر دریا مشاهده کنید.

مزیتی که غواصی در آب‌های خلیج فارس دارد و باعث می‌شود، گردشگران این آب‌ها را به دیگر دریاها ترجیح دهند، شفاف و زلال بودن خلیج فارس است. با وجود این شفافیت می‌توانید به خوبی مناظر زیبایی را زیر آب تماشا کنید. توجه به این نکته لازم است که برای غواصی احتیاجی به بلد بودن شنا ندارید و با چند آموزش ساده و همراهی مربی‌ها می‌توانید با دنیای زیر آب بیشتر آشنا شوید.

شاتل سواری

از پرطرفدارترین تفریحات جزیره قشم می‌توان به شاتل سواری اشاره کرد. این تفریح مهیج، هیجان و آدرنالین را به تک تک سلول‌های شما تزریق می‌کند. در شاتل شواری شما روی یک قایق پلاستیکی سوار می شوید که به وسیله سیم‌های محکم و ضخیم به قسمت انتهایی یک قایق موتوری متصل شده است. با حرکت قایق موتوری، قایق پلاستیکی با سرعت زیادی روی امواج به حرکت در می‌آید و شروع به بالا و پایین رفتن می‌کند.

شاتل سواری از تفریحات آبی هیجان انگیز در قشم

قیمت تفریحات آبی قشم ۱۴۰۲

بدون شک سفر به جزیره زیبای قشم، بدون تجربه تفریحات آبی آن، سفری ناقص است. به عنوان اولین گزینه، شاتل سواری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید آن را همراه با دو یا سه نفر دیگر امتحان کنید. قیمت بلیط شاتل تقریباً 200 هزار تومان است.

قیمت تفریحات آبی قشم ۱۴۰۲، با توجه به منحصر به فرد بودن آن‌ها چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال، قیمت بلیط پاراسل بین 400 تا 600 هزار تومان است. این تفریح را نیز می‌توانید دو یا سه نفره انجام دهید. جت اسکی با قیمت متوسط 550 هزار تومان، فلای برد با بلیط حدوداً 200 هزار تومانی و غواصی در دریا با هزینه تقریبی 650 هزار تومان، از دیگر تفریحات آبی هیجان انگیز در قشم به شمار می‌روند.

خرید بلیط پارک آبی قشم

اگر قصد دارید به جزیره قشم سفر کنید، حتماً باید از پارک آبی آن دیدن نمایید. این پارک، تفریحات مختلفی مانند چاله فضایی، سونا و استخر، سرسره آبی و... را در خود جای می‌دهد و دارای کافی شاپ و سالن بیلیارد است. امکانات عالی و تنوع تفریحات باعث شده است این پارک یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک تفریح خانوادگی دلچسب باشد. حتی کودکان نیز می‌توانند از حضور در پارک آبی قشم بیشترین لذت را ببرند. برای خرید بلیط پارک آبی قشم می‌توانید به صورت حضوری و هنگام مراجعه به پارک یا به صورت آنلاین اقدام کنید و از قیمت این تفریحات قشم ۱۴۰۲ باخبر شوید. هزینه برخی از تفریحات و امکانات خاص مانند کافی شاپ نیز به طور مجزا دریافت خواهد شد.

آدرس پارک آبی قشم

پارک آبی قشم یک محوطه بزرگ دو هزار متری است که در جوار خلیج فارس قرار دارد. برای رفتن به این پارک آبی باید ابتدا به خیابان دریا بروید. سپس به سمت خیابان زیتون حرکت کنید و وارد پارک زیتون شوید. پارک زیتون یکی از پرطرفدارترین پارک‌های قشم از نگاه گردشگران است که پارک آبی را نیز در خود جای داده است.

اگر با خودروی شخصی به قشم سفر کرده‌اید به راحتی می‌توانید آدرس پارک آبی قشم را پیدا کنید. در غیر اینصورت باید از تاکسی‌های دربست کمک بگیرید، زیرا در قشم امکانات حمل و نقل محدودتر از شهرهای بزرگ است و خبری از اتوبوس، مترو یا تاکسی خطی نخواهد بود.

تفریحات آبی قشم برای کودکان

خوشبختانه جزیره قشم برای تک تک گردشگران با شرایط سنی متفاوت، گزینه‌های تفریحی متعددی دارد. بازی و تفریح در سواحل زیبای قشم، از جمله ساحل هنگام و جزایر ناز، بدون شک برای کودکان بهترین تفریح است. ساخت قلعه‌های شنی و شنا در مناطق امن می‌تواند کودکان را حسابی سر ذوق بیاورد. همچنین تفریحات فوق العاده پارک آبی نیز اغلب برای کودکان مناسب هستند. خوشبختانه قیمت تفریحات آبی قشم ۱۴۰۲ اغلب مقرون به صرفه است و به راحتی می‌توانید با اعضای خانواده و خصوصاً کودکان، از آن‌ها لذت ببرید.

اگر کودک شما بین 5 تا 10 سال سن دارد و به دنبال تفریحات آبی برای کودکان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پاراسل را نیز تجربه کنید. پاراسل سواری می‌تواند هیجان انگیزترین بخش سفر برای فرزندان شما باشد. احتمالاً هنگام قایق سواری و جت اسکی نیز می‌توانید کودک خود را به همراه ببرید.

عکس پارک آبی قشم

پارک آبی قشم یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی در این جزیره زیبا به شمار می‌رود که اغلب مسافران بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند. این مجموعه که در پارک زیتون قشم واقع شده است، بخش‌های گوناگونی دارد و به همین دلیل می‌تواند برای مدت زمانی طولانی شما را شاد و سرگرم نگه دارد. در ادامه عکس پارک آبی قشم را مشاهده خواهید کرد.

همان‌طور که می‌بینید تفریحات این پارک برای کودکان نیز مناسب است. در این پارک علاوه بر تفریحات مهیج، استخر بزرگ به همراه سونا و جکوزی نیز در دسترس شما قرار دارد. همچنین در اوقات استراحت خود می‌توانید از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپ نیز لذت ببرید.

موج های آبی قشم

اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی و مهیج هستید، بدون شک سفر به قشم می‌تواند سفری به یاد ماندنی برای شما باشد. تفریحات آبی قشم از بهترین جاذبه‌های این جزیره زیبا به شمار می‌روند که به دلیل تنوع بالا، برای همه افراد با سلایق گوناگون جذاب هستند. پایین بودن قیمت تفریحات آبی قشم ۱۴۰۲ نیز باعث شده است امکان استفاده از آن‌ها برای تمام گردشگران وجود داشته باشد.

موج های آبی قشم که در واقع همان پارک آبی قشم است، بهترین مکان برای لذت بردن از تفریحات آبی جزیره است. در این مجموعه می‌توانید از انواع تفریحات مهیج مانند سرسره‌های آبی، چاله‌های فضایی و... لذت ببرید. همچنین می‌توانید اوقاتی دلپذیر را در استخر، جکوزی و سونای مجموعه سپری نمایید. تفریحات متعدد این پارک آبی، می‌توانند شما را برای یک روز تمام سرگرم کنند، بدون این که متوجه گذر زمان باشید.

جت اسکی قشم

اگر عاشق هیجان و آدرنالین بالا هستید، حتماً باید جت اسکی قشم را امتحان کنید. جت اسکی یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی جزیره است که اغلب گردشگران از آن استقبال می‌کنند. راندن جت اسکی مانند راندن موتور سیکلت با سرعت زیاد روی آب است. با این اوصاف می‌توانید هیجان و لذت آن را در همین لحظه نیز تصور کنید.

خبر خوب این است که برای انجام این فعالیت مهیج لازم نیست حتماً رانندگی بلد باشید، زیرا راندن این وسیله بسیار ساده است. خوب است بدانید جت اسکی قشم را می‌توانید به صورت دو یا سه نفره نیز تجربه کنید.

اسکوتر زیر دریایی قشم

اگر دوست دارید دنیای زیر آب را تماشا کنید، اما از غواصی کردن واهمه دارید، یک راه آسان دیگر برای شما وجود دارد و آن اسکوتر زیر دریایی قشم است. به کمک این وسیله می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به حمل کپسول اکسیژن و رعایت پیچیدگی‌های غواصی، دنیای زیر آب خلیج فارس را نیز تجربه کنید. با اطمینان می‌توان گفت این تجربه، یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های شما حین سفر خواهد بود.

اسکوتر زیر دریایی قشم برای تمام افراد بالای ده سال (به جز بیماران قلبی تنفسی و مادران باردار) در دسترس است. با این حساب پیشنهاد می‌شود حتماً آن را در برنامه سفر خود به جزیره زیبای قشم قرار دهید.

سخن پایانی

این تفریحات آبی به همراه رزرو هتل در قشم و کشتی تفریحی قشم از جمله تفریحات کامل و مهیجی هستند که می‌توانند مسافرت شما را تکمیل کنند. این تفریحات به قدری متنوع هستند که برای هر شخصی با هر سلیقه و سنی می‌توانید در این جزیره تفریحی مناسب بیابید. اگر می‌خواهید متوجه شوید که مهیج‌ترین تفریحات آبی قشم کجاست، می‌توانید به سایت ارسنا مراجعه کنید و از بروزترین و مهیج‌ترین تفریحات این جزیره رویایی با خبر شوید. با مراجعه به این سایت انواع بلیط‌های مختلف برای تفریحات متنوع را مشاهده و مقایسه کنید و به صورت مستقیم رزرو خود را انجام دهید.

076-3522-1322