کنسرت های کیش

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش بسیار متنوع هستند که ارسنا بلیط تفریحات آبی کیش را اختصاصی و انحصاری با تخفیف شگفت انگیز بدون واسطه ارائه میکند. با توجه به اینکه کیش جزیره بوده تفریحات این جزیره به صورت آبی میباشد.

بیگ بال سواری

بیگ بال سواری

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر رایگان
مهیج
بنانا سواری کیش

بنانا سواری کیش

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر رایگان
مهیج
پدل برد سواری کیش

پدل برد سواری کیش

10,000 تومان

ترانسفر رایگان
اجاره تجهیزات
یوگا
فلای برد سواری کیش

فلای برد سواری کیش

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر رایگان
اجاره تجهیزات
اسکی روی آب کیش

اسکی روی آب کیش

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
رزرو آنلاین
پاراسل سواری

پاراسل سواری

گارانتی بهترین قیمت

ترانسفر رایگان
بیمه
قایق سواری
شاتل سواری

شاتل سواری

گارانتی بهترین قیمت

رزرو آنلاین
بیمه
جت اسکی

جت اسکی

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
رزرو آنلاین
مهیج
اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
رزرو آنلاین
مهیج

اطلاعات بیشتر تفریحات آبی در کیش

سفر به جزیره زیبای کیش 

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به مسافرت رفتن علاقمندید، بی شک رفتن به کیش در لیست سفرهای شما وجود دارد. شهر ساحلی کیش به دلیل جاذبه های گردشگری زیبا و منحصر به فردی که دارد، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران از داخل و خارج ایران می باشد. سواحل کیش یکی از جاذبه‌های زیبا و دلچسب این شهر به شمار می روند. هر فردی که قصد سفر به کیش را داشته باشد، احتمالا می داند که این جزیره به دلیل وجود سواحل زیبایی که دارد، از بهترین تفریحات آبی و کشتی تفریحی کیش هم برخوردار است. تفریحات آبی جذابی که هر فردی با انتخاب آن ها، هیجانی باورنکردنی و شیرینی را تجربه خواهد کرد.

تفریحات آبی کیش، تجربه ای هیجان انگیز

اگر شما به تفریحات آبی هیجان انگیز علاقه مندید و می ‌خواهید این نوع تفریحات را تجربه نمایید، سفر به کیش یک انتخاب هوشمندانه و جذاب برای شما خواهد بود. چرا که جزیره زیبای کیش، به عنوان  قطب تفریحات آبی مهیج در ایران به شمار می رود. کیش اعجاب انگیز مانند الماسی زیبا در جنوب ایران می ‌درخشد و علاوه بر اینکه این جزیره دارای جاذبه‌های تاریخی و هتل های منحصر به فرد و رستوران‌های مدرنی است، از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات آبی هم برخوردار می باشد. در نتیجه تفریحات آبی کیش بسیار معروف بوده و به همین علت به شما خوبان پیشنهاد می دهیم که از کنار تفریحات آبی مهیج کیش ساده نگذرید.

شما می توانید با رفتن به این تفریحات، خستگی و حال بد ناشی از چند ماه تلاش و کار زیاد را از تن خود خارج نمایید و برای ماه های آینده خود، انرژی بالایی را ذخیره نمایید و با حال خوب و با انرژی مثبت فراوان، زندگی خود را پیش ببرید. بسیاری از افراد جزیره کیش را به دلیل وجود تفریحات آبی آن انتخاب می کنند. به همین علت، این نوع تفریحات مورد پسند اکثر افراد بوده و از حجم زیادی از مسافر هم برخوردار می باشند. شما با رفتن به این تفریحات آبی شاهد شلوغی و پر طرفدار بودن ان نوع تفریحات از سوی مسافران خواهید بود.

رزرو تفریحات آبی کیش

همانطور که گفته شد، تفریحات آبی در کیش بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از افراد برای تجربه کردن تفریحات آبی، مسافرت به کیش را انتخاب می کنند. به همین علت، این تفریحات بسیار پرترافیک بوده و باید برای استفاده از آن پشت صف ماند. البته با رزرو تفریحات آبی کیش شما می توانید بدون معطلی و گذشت زمان، از این تفریحات جذاب به راحتی استفاده نمایید. برای اینکه سفر کیش برای شما، بدون معطلی و هدر رفتن زمان بگذرد، بهتر است قبل از شروع مسافرت، این تفریحات مهیج آبی را رزرو نمایید، تا با خیالی آسوده از این سفر لذت ببرید.

تفریحات دیگر ارسنا را ببینید:  جنگ شبانه قشم

تفریحات آبی مهیج کیش

شاید برای شما خوبان این سوال مطرح شود که منظور از تفریحات آبی مهیج کیش، چه نوع تفریحاتی است؟ در ادامه به چند مورد از این تفریحات هیجان انگیز اشاره خواهیم کرد، تا شما خوبان با آگاهی لازم این نوع گردش را انتخاب نمایید.

1- جت اسکی

یکی از جذاب ترین و مهیج ترین تفریحات آبی که در شهر ساحلی کیش مورد توجه گردشگران عزیز قرار گرفته است، جت اسکی می باشد. حرکت بر روی آب های نیلگون یکی از هیجانات تکرار نشدنی سفر به  جزیره کیش می باشد. شما می توانید با جت اسکی و یا قایق های موتوری بر روی آبهای شفاف خلیج فارس از حرکت کردن بر روی آب لذت ببرید. تجربه هیجان انگیز سرعت با جت ‌اسکی می تواند سفر شما را لذت بخش نماید.

جت اسکی بر روی آبهای زلال خلیج فارس، یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات آبی کیش به شمار می رود. لذا مسافران عزیز می توانند از این تفریح آبی مهیج در کیش، لذت لازم را ببرند. جالب است بدانید جت اسکی بر روی آبهای خلیج فارس توانسته سالیانه نظر بسیاری از گردشگران  ایرانی و خارجی را به خود جلب نماید. شما خوبان می توانید با انتخاب این تفریح آبی، خاطره ی دلنشین و جذابی را برای خود ثبت نمایید. ناگفته نماند جت اسکی در بسیاری از کلوپ دریایی این جزیره ارائه داده می ‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

2- غواصی 

یکی از بهترین تفریحات آبی کیش، غواصی در دریای زیبای خلیج فارس می باشد. شما می توانید با انتخاب غواصی، زندگی ماهی‌های رنگارنگ و جانداران زیبا را در این آب‌ مشاهده نمایید. جالب است بدانید شهر ساحلی کیش در ایران یکی از معدود مکان‌هایی است که در آن تفریح آبی غواصی صورت می گیرد. این تفریح آبی لذت بخش در کیش طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد از غواصی در این جزیره استقبال می کنند. بر این اساس به شما بزرگواران پیشنهاد می دهیم که از این تفریح متفاوت و مهیج غافل نشوید.

در کیش تفریحات آبی دیگری مانند پاراسل و شاتل و بنانا و کایت بردینگ و قایق سواری وجود دارد. شما عزیزان با توجه به سلایق و علاقه مندی خود می توانید، تفریح آبی مد نظر خود را انتخاب نمایید و با رزرو آن بدون معطی از آن تفریح نهایت لذت را ببرید.

قیمت تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش

اولین فاکتوری که بعد از انتخاب تفریح آبی به آن پرداخته می شود، مسئله قیمت است. همانطور که میدانید امروزه رفتن به سفرهای خارجی به دلیل نوسانات اقتصادی و بالا رفتن ارز، بسیار سخت شده است. اما شما می توانید با رفتن به کیش و استفاده از تفریحات آبی آن علاوه بر اینکه در مقدار هزینه صرفه جویی نمایید، یک سفر به یادماندنی برای خود رقم بزنید. تفریحات آبی مانند غواصی و یا جت اسکی با توجه به هیجانات تکرار نشدنی و جذابی که برای شما دارد، از هزینه ی بسیار منصفانه ای هم برخوردار می باشد.

البته این نکته را یادآوری کنیم که گاهی اوقات با رزرو تفریحات آبی، مشمول تخفیف خواهید شد و در آن صورت، شما با هزینه ای ناچیز از آن تفریحات استفاده خواهید کرد. می توان بیان کرد که شما خوبان می توانید با رزرو تفریحات آبی از تخفیفات بلیط هم برخوردار شوید. استفاده از تفریحات آبی کیش یک پیشنهاد جذاب و شیرین برای شما خوبان به شمار می رود. با استفاده از این تفریحات، شیرینی سفر خود را دوچندان خواهید کرد.

قیمت بازی های آبی کیش

تفریحات آبی کیش از جمله هیجان انگیزترین تفریحاتی است که با سفر به این جزیره توریستی زیبا می توانید تجربه نمایید. آژانس های گردشگری زیادی در کیش وجود دارند که پکیج تفریحات آبی را به مسافران پیشنهاد می کنند. هر کدام از این تورها معمولا پکیج تفریحات آبی کیش را با قیمت های متفاوت به مسافران ارائه می دهند. غواصی، شاتل، اسکی روی آب با قایق، جت اسکی، اسکوتر زیر دریایی و گشت با قایق تندرو از جمله رایج ترین تفریحات آبی در جزیره کیش می باشند که طرفداران زیادی دارند. قبل از برنامه ریزی برای سفر، بهتر است که در رابطه با محتوا و قیمت بازی های آبی کیش اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

در این رابطه نیاز است که با منابع اطلاعاتی مختلف از جمله واسطه ها و آژانس های گردشگری مشورت نمایید. قبل از خرید بلیط تفریحات آبی کیش، جمع آوری اطلاعات در رابطه با برنامه های تور و محل های بازدید ضرورت زیادی دارد. نکته مهمی که در این رابطه باید بدانید این است که آیا تورهای انتخابی دارای مجوزهای لازم برای ارائه خدمات گردشگری می باشند یا خیر. با در نظر گرفتن تمام این موارد، میتوانید بهترین پکیج تفریحات آبی کیش را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت تفریحات کیش ۱۴۰۲

تفریحات آبی کیش از جمله هیجان انگیزترین بخش های سفر به این جزیره توریستی زیبا به شمار می رود. جزیره کیش با برخورداری از طبیعت زیبا و امکانات تفریحی متعدد، گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات است. غواصی، اسکی روی آب، اسکوتر دریایی، شنا و... از جمله رایج ترین تفریحات کیش به شمار می روند. قیمت تفریحات کیش بسته به فصلی که به این جزیره زیبای توریستی سفر می کنید، متفاوت می باشد. به همین خاطر نمی توان قیمت خاصی را برای پکیج های تفریحی کیش در نظر گرفت. در ادامه به قیمت تفریحات کیش 1402 اشاره می کنیم:

  • غواصی: قیمت هر ساعت غواصی حدود 700,000 تا 1,000,000 تومان است.
  • اسکی روی آب: قیمت هر ساعت اسکی روی آب بسته به زمان و نوع تجهیزات، 600,000 تا 1,500,000 تومان در نظر گرفته می‌شود.
  • پاراسل و فلای بورد: برای 30 دقیقه پرواز با پاراسل و فلای بورد، قیمت بین 650,000 الی 900,000 تومان در نظر گرفته شده است.
  • اوشن پارک: قیمت ورودی اوشن پارک برای بزرگسالان حدود 850,000 تومان است.
  • جت اسکی: هر سفر 10 الی 15 دقیقه‌ای با جت اسکی حدود یک میلیون تومان، در نظر گرفته شده است.
  • پلاژها: ورودی پلاژها برای بانوان و آقایان حدود 80,000 تومان می باشد.

پکیج تفریحات ابی کیش

جزیره کیش با برخورداری از جاذبه‌های طبیعی زیبا و تفریحات آبی متنوع، بهترین مقصد جهت سفر می باشد.  به منظور بهره مندی از امکانات این جزیره توریستی زیبا می‌توان از پکیج تفریحات آبی کیش استفاده نمود. اکثر این پکیج ها دارای تخفیف می باشند و با تهیه آنها می توانید از سفر خود به کیش نهایت لذت را ببرید. این پکیج ها به نحوی برنامه ریزی شده اند که شما با تهیه آنها می توانید از تمام امکانات و تفریحات آبی کیش بهره مند شوید. این پکیج ها شامل تفریحات مختلفی از جمله پاراگلایدر، شنا، غواصی، جنگ شبانه، کشتی تفریحی، گشت جزیره و... می باشند که با قیمت مناسب به گردشگران ارائه می شوند.

بیشترین تخفیف تفریحات کیش در این پکیج ها اعمال شده اند و مسافران می توانند بدون هیچگونه نگرانی، آنها را تهیه نمایند. از طرفی، با استفاده از این پکیج ها از صرف هزینه های بیشتر جهت استفاده از امکانات و تفریحات متعدد آبی در کیش جلوگیری می شود. به طور کلی می توان گفت که پکیج تفریحات آبی کیش شامل گزینه های متنوعی است که با قیمت های مناسب به مسافران ارائه می‌شود. البته قبل از برنامه ریزی جهت سفر، بهتر است که در رابطه با این پکیج های تفریحی از تورها و آژانس های گردشگری، اطلاعات جامعی کسب نمایید.

رزرو تفریحات کیش

شما می توانید تفریحات آبی کیش را به صورت آنلاین یا حضوری رزرو کنید. برای خرید یا رزرو تفریحات در کیش، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. رزرو آنلاین: بسیاری از سایت های مختلف، امکان رزرو آنلاین تفریحات آبی کیش را برای مسافران فراهم می‌کنند. برای این منظور، به وبسایت رسمی مورد نظر مراجعه و از خدمات رزرو آنلاین آن استفاده کنید. شما با انتخاب تاریخ و زمان مورد نظرتان می توانید جهت رزرو تفریحات مورد نظر خود اقدام نمایید.
  2. تماس تلفنی: در وب سایت های گردشگری، شماره های تماس جهت رزرو آنلاین تفریحات آبی کیش درج شده است. شما می‌توانید تمام اطلاعات لازم را درباره تفریحات و قیمت‌های آنها از کارشناسان مربوطه کسب نمایید.
  3. رزرو در محل: در صورتی که به کیش سفر کرده‌اید، می‌توانید به صورت حضوری به مراکز تفریحی مراجعه کنید. اگر امکان خرید رزرو آنلاین قبل از سفر برای شما وجود ندارد، می توانید با مراجعه حضوری از امکانات و خدمات این مراکز تفریحی استفاده نمایید.

مهم است که قبل از رزرو تفریحات کیش، اطلاعات کاملی درباره قوانین، شرایط استفاده و قیمت‌ها کسب نمایید. در صورت نیاز حتما با مرکز تفریحی مورد نظر تماس حاصل نمایید.

اسکوتر زیر دریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی کیش، یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران می باشد. این وسیله، امکان غواصی و کاوش در زیر آب را برای شما فراهم می‌کند. شما  بر روی یک موتور کوچک می نشینید. این اسکوتر را می توانید به راحتی در زیر آب حرکت دهید. یک کلاه حاوی اکسیژن بر روی سر شما قرار می گیرد تا تنفس در زیر آب برای شما آسان تر شود. با استفاده از کنترل‌ ها و دستگیره ‌های موجود، می‌توانید اسکوتر را به آسانی در آب حرکت دهید. بدین ترتیب می توانید از مشاهده زیبایی های زیر آب، نهایت لذت را ببرید. اسکوتر زیر دریایی در زمره آن دسته از تفریحاتی است که هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از آن استفاده نمایند. البته در رابطه با کودکان زیر 12 سال، استفاده از اسکوتر زیر دریایی ممنوع می باشد.   

استفاده از اسکوتر زیر دریایی کیش برای تمام افراد مناسب نمی باشد. به عنوان مثال، آن دسته از افرادی که به بیماری های قلبی و عصبی مبتلا هستند یا خانم هایی که دوران بارداری خود را طی می کنند نباید از اسکوتر زیر دریایی استفاده نمایند. جهت خرید و رزرو بلیط می توانید از طریق سایت های مختلف گردشگری اقدام نمایید.

خرید بلیط تفریحات کیش

تفریحات کیش آنقدر متنوع و گسترده می باشد که شاید در طول چند روز اقامت در این جزیره نتوانید از تمام آنها استفاده نمایید. شما می‌توانید از تفریحات آبی و غیرآبی در کیش نهایت لذت را ببرید. از جمله مهمترین تفریحات آبی و غیرآبی کیش می توان به بالن سواری، غواصی، جت اسکی، پاراگلایدینگ و... اشاره نمود. مراکز تفریحی متعددی در کیش وجود دارند که دارای وب سایت می باشند. شما می توانید جهت خرید و رزرو بلیط از طریق این وب سایت ها اقدام نمایید. اکثر این وب سایت ها، بلیط های تفریحی کیش را با تخفیف به مسافران ارائه می کنند. اگر امکان خرید و رزرو آنلاین بلیط وجود نداشته باشد، می توانید به مراکز تفریحی در کیش مراجعه و جهت تهیه بلیط اقدام نمایید.

بلیط تفریحات آبی کیش را می توان به صورت حضوری و آنلاین تهیه نمایید. البته قبل از تهیه و خرید بلیط، بهتر است که در رابطه با تفریحات مورد نظر اطلاعات جامعی کسب نمایید. این اطلاعات شامل قیمت، شرایط رزرو بلیط و یک سری محدودیت ها در رابطه با استفاده از تفریحات کیش می باشند. در صورت نیاز با مراجعه به مراکز تفریحی یا تماس با آژانس‌های مسافرتی می توانید سوالات خود را با کارشناسان مربوطه، در میان بگذارید.   

قیمت پارک آبی کیش

پارک آبی اوشن کیش دارای امکانات و تجهیزات تفریحی جذاب و هیجان‌انگیز برای گردشگران می باشد. پارک آبی کیش، یک پارک آبی روباز می باشد که در مجاورت دریا قرار دارد. این ویژگی باعث می‌شود که گردشگران علاوه بر استفاده از تفریحات آبی از چشم انداز بی نظیر دریا نهایت استفاده را ببرند. تفریحات آبی در پارک اوشن کیش بسیار جذاب و متنوع می باشند. این پارک از بهترین سرسره‌های ساخت استاندارد اروپا برخوردار می باشد. استفاده از سرسره های آبی با شیب زیاد باعث افزایش آدرنالین و هیجان در فرد می شود. استخر موج، موج سواری و سقوط آزاد نیز از جمله دیگر تفریحات پارک آبی کیش به شمار می روند.

نکته مهمی که باید بدانید، در رابطه با رزرو بلیط پارک آبی کیش می باشد. رزرو بلیط ورودی پارک آبی کیش با توجه به پذیرش محدود گردشگران، باید از چند روز قبل تهیه شود. شما می توانید جهت تهیه و رزرو بلیط به صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایید. در این رابطه توصیه می کنیم که حتی الامکان 2 تا 3 روز قبل از تاریخ بازدید، بلیط را رزرو کنید. در روزهای تعطیل و فصول پر مسافر بهتر است رزرو بلیط، ۱ هفته قبل از تاریخ بازدید انجام شود. در رابطه با شرایط رزرو بلیط حتما به سایت های گردشگری معتبر مراجعه نمایید.  

پارک آبی کیش

پارک آبی اوشن کیش یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی در ایران است. این پارک در جزیره کیش قرار دارد و با هدف سرگرمی و تفریح برای بازدیدکنندگان افتتاح شده است. پارک آبی اوشن کیش با قابلیت پذیرش روزانه 3300 نفر، محلی مناسب برای تفریح خانوادگی، گردهمایی دوستانه و تفریحات گروهی است. استانداردهای ایمنی در این پارک به خوبی رعایت شده است تا گردشگران بتوانند با اطمینان کامل از تفریحات آبی لذت ببرند. در این پارک، تجهیزات متعددی از جمله ساحل مصنوعی، استخرهای موج ساز، سرسره‌های آبی و امکانات دیگر وجود دارند.

از جمله مهمترین ویژگی های پارک آبی کیش، روباز بودن آن است. پارک آبی کیش، دارای فضای باز و طبیعی می باشد که امکان لذت بردن از تفریحات آبی را برای مسافران فراهم می کند. ناگفته نماند که در این پارک آبی، امکانات و خدمات متعددی از جمله رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها و سرویس‌های رفاهی دیگر وجود دارد. تمام این امکانات به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران عزیز در پارک آبی کیش تعبیه شده اند. اگر قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می کنیم که فرصت بازدید از پارک آبی اوشن را از دست ندهید. پارک آبی اوشن کیش از جمله بهترین مقاصد دیدنی در جزیره زیبای کیش به شمار می رود.

تخفیف تفریحات کیش

بسیاری از سایت های گردشگری معتبر در سراسر کشور وجود دارند که به عرضه بلیط تفریحات کیش با تخفیف می پردازند. این سایت ها پکیجی از تفریحات آبی و غیر آبی کیش را برای گردشگران تهیه کرده اند. اکثر تفریحات کیش با تخفیف توسط وب سایت های معتبر در سراسر کشور انجام می شود. اگر درصدد کاهش هزینه های خود جهت سفر به کیش هستید، می توانید از خدمات این سایت ها استفاده نمایید. تنها کافی است که با کلیک بر روی تفریح مورد نظر و انتخاب تعداد افراد و تاریخ، فرایند رزرو اینترنتی بلیط خود را انجام دهید.

اکثر این وب سایت ها، تخفیفات ویژه ای را هم برای تفریحات آبی و هم برای تفریحات غیر آبی در نظر گرفته اند. شما می توانید با مراجعه به این سایت ها و استفاده از تخفیفات ویژه، بلیط تفریحات کیش را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید. اگر به دنبال بهترین تفریحات آبی و غیرآبی با قیمت بسیار مناسب هستید، حتما از تخفیفات سایت های گردشگری استفاده نمایید. تخفیف تفریحات کیش شامل جنگ های شبانه، کشتی های تفریحی و... می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط رزرو بلیط، حتما با کارشناسان سایت های گردشگری مشورت های لازم را انجام دهید.

لیست قیمت تفریحات کیش

قیمت تفریحات کیش ممکن است در مکان‌ها و فصول مختلف تغییر کند. این مورد به زمان سفر شما بستگی دارد. به همین خاطر نمی توان در رابطه با آن اظهار نظر کلی کرد. بهتر است قبل از سفر، بودجه مشخصی را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن تمام جزئیات میتوانید بهترین تجربه را از سفر به این جزیره توریستی زیبا و دیدنی کسب نمایید. البته توصیه می‌شود که به غیر از تفریحات آبی از مکان های گردشگری کیش نیز دیدن نمایید تا لذت حضور شما در این جزیره زیبا چندین برابر شود. در ادامه به لیست قیمت تفریحات کیش در سال جدید اشاره کرده ایم. البته توجه داشته باشید که قیمت تفریحات کیش در فصول مختلف سال می تواند متغیر باشد. نرخ مصوبی را نمی توان برای تفریحات آبی و غیر آبی کیش در نظر گرفت.

  • پارک آبی اوشن: بزرگسالان 850,000 تومان، کودکان 6-12 سال 550,000 تومان
  • گشت دریایی (4 ساعته): 700,00 تا 1,200,000 تومان
  • اسکی روی آب: 500,000 تا 1,500,000 تومان
  • غواصی: 700,000 تا 1,500,000 تومان
  • پاراگلایدر: 650,000 تا 900,000 تومان
  • جت اسکی: 1,000,000 تومان
  • شهربازی: 100,000 تا 300,000 تومان

موج های ابی کیش

موج های آبی کیش، یکی از بهترین مکان ها جهت تجربه تفریحات آبی می باشد. موج های آبی کیش به نام پارک آبی نیز معروف است. پارک آبی کیش، سر باز می باشد و به دلیل قرار گرفتن آن در منطقه پرواز ممنوع، امنیت و آسایش گردشگران را به هنگام تفریح فراهم می کند. این پارک با برخورداری از تجهیزات و امکانات مختلف، گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند. سواری ها و استخرهای موجود در این پارک، تجربه فوق العاده ای از هیجان را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می کنند. هر کدام از تفریحات پارک آبی کیش از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار می باشند. آن دسته از افرادی که به دنبال هیجان هستند، می توانند از رایدهای هولناک پارک آبی با وجود سرسره های پرشیبی که دارند استفاده نمایند.

در صورت سفر به کیش، پیشنهاد می شود که حتما از موج های آبی کیش، بازدید نمایید. این پارک به دلیل قرار گرفتن در بهترین منطقه جزیره، چشم انداز فوق العاده زیبایی را برای گردشگران فراهم کرده است. جهت تهیه بلیط و رزرو آن می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام نمایید. توصیه ما به شما این است که جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، تهیه و رزرو بلیط را به تاخیر نیندازید.

 

076-3522-1322