کنسرت های کیش

تفریحات مهیج کیش

تفریحات مهیج کیش تفریحات غیر آبی هستند که بسیار مفرح میباشند.تفریحات مهیج کیش حس ماجرا جویی دارند.اگر دنبال هیجان و لذت هستید بلیط تفریحات مهیج کیش با تخفیات شگفت انگیز بهترین گزینه تفریحات میتونه باشه.رزرو آنلاین تفریحات کیش از ارسنا امکان پذیر است.

معرفی تفریحات مهیج کیش

اگر به دنبال یک مقصد هیجان انگیز برای گذراندن تعطیلات یا آخر هفته هستید، جزیره کیش می‌تواند اولویت اول شما باشد. خلیج فارس از جزیره‌های متعددی تشکیل شده است، اما کیش به لطف زیبایی کم‌نظیر و تفریحات متنوع موقعیت ویژه‌ای دارد. برای مثال اگر اهل سرگرمی‌های جالب و دلهره‌آور باشید، تفریحات مهیج کیش آدرنالین خون شما را تا سر حد مرگ افزایش می‌دهند. تفریحاتی که حتی اگر چندین بار آنها را تجربه کنید، باز هم سیر نخواهید شد. در ادامه لیستی از تفریحات هیجانی کیش ارائه کرده‌ایم تا شما هم با این قبیل از سرگرمی‌های محبوب‌ترین جزیره ایران آشنا شوید.

تفریحات مهیج کیش کدامند؟

زمانی که از تفریحات کیش صحبت می‌شود، هر فرد ممکن است باتوجه به سلیقه‌ی خود از سرگرمی‌های متفاوتی یاد کند. عده‌ای از افراد به تفریحات آبی در دریای خلیج فارس فکر می‌کنند، پاره‌ای دیگر از افراد به یاد تفریحات غیر آبی در داخل جزیره می‌افتند. گروهی دیگر از افراد نیز هوای ورزش‌هایی مثل فوتبال ساحلی یا تنیس در این جزیره به سرشان می‌زند. در این میان کم نیستند افرادی که علاقه زیادی به مکان‌های تاریخی کیش دارند. همانطور که متوجه شدید، جزیره کیش از تفریحات متنوعی برخوردار است که تمامی ندارند. اما اگر عاشق هیجان باشید، قطعا تفریحات مهیج و هیجان انگیز انتخاب اول و آخر شما خواهد بود. بیایید این تفریحات را بررسی کنیم.

جایروکوپتر

جایروکوپتر از جمله تفریحات هیجانی کیش است که هر فردی باید آن را تجربه کند. برای استفاده از این وسیله پرنده باید به فرودگاه کیش مراجعه نمایید. در این صورت یک باند 1500 متری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با هواپیمای کوچک بر فراز کیش پرواز کنید. این وسیله پرنده 2 نفره است و هر فرد می‌تواند به همراه خلبان تجربه جالبی از پرواز کسب کند. تجربه‌ای که به مدت 10 دقیقه طول خواهد کشید. جایروکوپتر به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است و لذت سفر به کیش را دوچندان می‌کند. مطمئن باشید از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد.


اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی دوچرخه‌های کوچکی هستند که برای حمل و نقل از آنها استفاده می‌شود. البته امکان اجاره موتور در کیش و همچنین اجاره خودرو در کیش نیز وجود دارد.  استفاده از این وسایل لذت خاص خود را دارد. اگر به اسکوترهای برقی علاقه داشته باشید، کافی است با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز کرایه دهنده در کیش مراجعه کنید. البته شما می‌بایست تنها در مسیرهای مجاز تردد کنید. پیست دوچرخه سواری، ساحل دامون، ساحل سیمرغ و اسکله تفریحی کیش از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید اسکوترها را در آن جا استفاده کنید. اسکوترهایی که برای تمام رده‌های سنی جالب توجه خواهند بود.

 

قلعه وحشت

حالا که بحث تفریحات مهیج کیش داغ است، اجازه دهید شما را با یک مکان رعب آور و وحشتناک آشنا کنم: قلعه وحشت کیش! با ورود به این قلعه یک سافاری 10 دقیقه‌ای در پیش خواهید داشت که در طول آن ضربان قلبتان به شدت بالا می‌رود. این مکان از 3 بخش لو اکشن، متوسط و فول اکشن ساخته شده است. اگر گمان می‌کنید چیزی داخل قلعه شما را نمی‌ترساند، توصیه می‌کنیم از بخش فول اکشن دیدن کنید. مطمئن باشید پس از خروج از این بخش همان آدم سابق نخواهید بود.

 

پارک آبی اوشن

به مجهزترین پارک آبی ایران خوش آمدید! پارک آبی اوشن یکی از تفریحات آبی کیش است که قطعا مورد پسند تمام افراد قرار می‌گیرد. تصور سرسره‌های آبی چند متری و مکان‌های آبی شگفت انگیز آدم را دیوانه می‌کند. سرسره سقوط آزاد از ارتفاع 24 متری به معنای واقعی کلمه وحشتناک است. حالا تصور کنید این مکان زیبا رو به خلیج فارس نیز قرار داشته باشد. بدون شک تجربه سفر آبی به این منطقه هیچ وقت از یاد شما بیرون نخواهد رفت. امکان استفاده از اوشن برای مردان و زنان وجود دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه نیست.

دیگر خدمات ما: رزرو هتل در قشم

بانجی جامپینگ

یکی دیگر از تفریحات مهیج کیش بانجی جامپینگ نام دارد که احتمالا اسم آن را شنیده باشد. در سالهای اخیر سکوهای بانجی جامپینگ در نقاط مختلف ایران راه اندازی شده است، اما سکوهای 40 و 60 متری کیش در نوع خود بی نظیر هستند. اگر بیماری قلبی، فشار خون یا آرتروز داشته باشید، استفاده از این دستگاه به شما توصیه نمی‌شود، در غیر این صورت حتما باید پرواز در هوا با این وسیله را تجربه کنید. شاید پرش از این وسیله تنها چند ثانیه طول بکشد، اما هیجان و لذت آن تا ساعت‌ها در درون شما باقی خواهد ماند.

 

سافاری

در ادامه معرفی تفریحات هیجانی کیش به سافاری این جزیره می‌رسیم که بدون شک طرفداران زیادی دارد. در این سافاری شما به منطقه‌ای کویری شکل خواهید رفت و طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها پیش روی شما قرار دارد. کارتینگ، بانجی شوتینگ، ترامپولین، موتور چهار چرخ و شترسواری تنها بخشی از تفریحات لذت بخش این منطقه است. در کنار این موارد بد نیست به ماشین سواری در دل کویر با ماشین‌های غول پیکر نظیر لندکروز اشاره کنیم. ماشین‌هایی که با سرعت جنون آمیز از دست انداز عبور می‌کنند و یک تفریح متفاوت برای شما به یادگار می‌گذارند.

پاراسل

به کمک پاراسل شما هم می‌توانید مثل پرندگان در جزیره کیش پرواز کنید. پاراسل یک چتر است که به قایق موتوری متصل شده و به افراد اجازه می‌دهد تا ارتفاع 100 متری روی دریا پرواز کنند. برای پاراسل سواری باید به جزیره‌هایی نظیر سیمرغ، مرجان یا اسکله تفریحی بروید. پس از رفتن به وسط دریا می‌توانید به بالن خود سوار شوید و حدود 6 دقیقه از پرواز روی دریا لذت ببرید.

 

بهترین تفریحات هیجانی کیش کدامند؟

اگر شما هم عاشق تفریحات مهیج کیش هستید، قطعا باید دست روی سرگرمی‌هایی بگذارید که آدرنالین شما را افزایش دهند. خوشبختانه جزیره کیش با طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها این حق انتخاب را به شما می‌دهد. کافی است انتخاب کنید چه مدل تفریحی شما را وجد می‌آورد. اگر اهل پرواز در آسمان هستید، جایروکوپتر یا بانجی جامپینگ به شما پیشنهاد می‌شود. اگر به تفریحات آبی علاقه مند باشید، بهتر است از پارک آبی اوشن بازدید کنید. یا اگر می‌خواهید ضربان قلبتان به لرزه بیفتد، به قلعه وحشت سری بزنید. به هر حال کیش جزیره‌ای است که طرفداران سرگرمی‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد. تنها کافی است به این جزیره سفر کنید!

076-3522-1322