کنسرت های کیش

گشت یک روزه قشم

گشت یک روزه قشم یکی از بهترین گزینه های گشت و گذار و بازدید میباشد. تور گشت یک روزه قشم بسیار شاد و خاطره انگیز هستند.جهت آشنایی با مراکز دیدنی خلیج فارس و امکانات تور یک روزه هرمز و تور قشم گردی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تور یک روزه هرمز

تور یک روزه هرمز

900,000 تومان

840,000 تومان

ترانسفر
رزرو آنلاین
گروهی
تور نیمروزی هنگام

تور نیمروزی هنگام

400,000 تومان

379,000 تومان

ترانسفر رایگان
عکاسی
گروهی
تور یک روزه قشم

تور یک روزه قشم

725,000 تومان

689,000 تومان

ترانسفر
گروهی
بیمه

راهنمای تور گشت یک روزه قشم گردی و هرمز

گشت یک روزه قشم

بازدید از جزایر زیبای قشم و هرمز، تجربه‌ ای منحصر به ‌فرد و هیجان ‌انگیز برای علاقه‌ مندان به سفر های یک روزه است. این دو جزیره در خلیج فارس قرار گرفته ‌اند و به دلیل طبیعت بکر، جاذبه‌ های فراوان و زیبایی‌ های خیره‌کننده ‌ای که در این مناطق وجود دارد، گزینه ‌ی بسیار مناسبی برای سفر های دسته جمعی محسوب می شوند.

قشم، یکی از جزایر بزرگ خلیج فارس است و با مناظر طبیعی خیره‌ کننده و سواحل زیبا، مسافران را مجذوب خود می‌ کند. سفر به قشم برای بسیاری از افراد به ‌ویژه توریست ‌ها به همراه تور های مسافرتی امری آسان و جذاب می باشد. در این جزیره می ‌توانید از طبیعت آرامش‌ بخش و زیبا لذت ببرید، از سواحل و آب های شفاف و آبی آن دیدن کنید و به فعالیت‌ هایی نظیر شنا و ماهیگیری بپردازید. علاوه بر آب و هوای مطبوع و ساحلی، قشم با داشتن جاذبه ‌های گردشگری متنوع از جمله غار نمکدان، جنگل حرا، ساحل نقره ای و غیره، تجربه ‌ای شگفت ‌انگیز و خاص را به شما هدیه می ‌دهد.

همچنین اگر شما به جزیره هرمز علاقه‌ مند هستید، می ‌توانید در یک تور یک روزه هرمز را نیز به برنامه خود اضافه کنید. هرمز، جزیره ‌ای بسیار خاص و فراموش‌نشدنی است که مملو از جاذبه ‌های هیجان‌ انگیز و دیدنی می باشد. این جزیره با طبیعتی بکر و بی ‌نظیر، سواحل زیبا و مناظر خیره‌ کننده، مردم مهربان و فرهنگی متنوع، از جاذبه های فوق‌ العاده‌ ای برخوردار است. با سفر به هرمز، شما می ‌توانید از مناظر خیره ‌کننده مانند صخره‌ های طبیعی، آبشار های آرام و غار های مهیج بازدید کرده و از فرهنگ و تاریخ این جزیره آگاهی کسب کنید.

با تور یک روزه هرمز و تور یک روزه قشم، شما می‌ توانید در یک روز از مشاهده بهترین جاذبه‌ ها و مراکز دیدنی این دو جزیره لذت ببرید. این تور ها با هماهنگی دقیق و برنامه‌ریزی متناسب، به شما امکان می‌ دهند تا در مدت زمان کوتاهی تجربه‌ی بی ‌نظیری را در این جزایر زیبا به دست آورید. همچنین، بهره‌گیری از خدمات توریستی از قبیل راهنمایان حرفه ای و وسایل حمل و نقل مناسب، سفر های یک روزه به قشم و هرمز را برای شما به یک تجربه  لذت ‌بخش تبدیل می ‌کنند.

بنابراین، اگر به دنبال سفری پرهیجان و خاطره‌ ساز به جزیره‌ های قشم و هرمز هستید، تور یک روزه هرمز و قشم را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. با این تور ها، می ‌توانید از زیبایی ‌های طبیعی، فرهنگ و تاریخ این جزایر در مدت زمان کوتاهی بازدید کنید و لحظاتی خاص و به یادماندنی را به یاد بیاورید.

جهت آشنایی با نحوه برگزاری تور یک روزه هرمز و تور یک روزه قشم گردی تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی جزیره هرمز

جزیره هرمز تاریخچه ‌ای پرفراز و نشیب دارد و وضعیت کنونی آن با دوران قدیم بسیار متفاوت است. در گذشته، به دلیل موقعیت جغرافیایی در قلب خلیج فارس، هرمز یکی از جزایر پرتردد و پرجمعیت تجاری در این منطقه محسوب می گردید.

اگر بخواهیم جزیره هرمز را از نظر شکل بررسی کنیم، می توان گفت که فرمی شبیه به مخروط ناتمام دارد. این جزیره از ساحل خلیج فارس تقریبا 42 کیلومتر فاصله دارد. تنها یکی از روستا های هرمز دارای جمعیت ساکن است و در بخش‌ های دیگر این جزیره، هیچ سکنه‌ ای وجود ندارد.

جزیره هرمز، با موقعیت جغرافیایی استراتژیک و طبیعت زیبایی که در آن یافت می ‌شود، یک مقصد گردشگری فوق ‌العاده است. جذابیت ‌های طبیعی، تاریخچه غنی و فرهنگ محلی این جزیره، بازدید کنندگان را شگفت‌ زده می ‌کند و تجربه ‌ی منحصر به ‌فردی را به آنها هدیه می‌ دهد.

بیشتر بگردید: تور اختصاصی ارسنا

برنامه تور یک روزه هرمز

برنامه ی تور یک روزه هرمز به شرح زیر می باشد.

تور یک روزه هرمز از ساعت 6 صبح از شهر قشم آغاز می شود. اگر در بندرعباس اقامت دارید، می‌ توانید با استفاده از شناور های 6:45 عازم جزیره هرمز شوید. برای سفر از بندرعباس، شناور ها جهت حمل و نقل شما در نظر گرفته شده ‌اند.

تور هرمز یک روزه  با توجه به تعداد متقاضیان و گردشگران به صورت روزانه برگزار می ‌شود. در هر نقطه ‌ای از شهر قشم که حضور دارید، با شما تماس گرفته می‌ شود و خودرویی برای شما اعزام می ‌شود. بنابراین، شما نیازی به حضور در یک مکان خاص ندارید.

– وقتی تمام افراد و متقاضیان جمع می‌ شوند، به سمت اسکله حرکت می ‌کنیم و با شناور های هرمز به جزیره هرمز سفر می ‌کنیم. در هرمز، یک لیدر حرفه ‌ای که به تمام مناطق جزیره هرمز تسلط دارد، همراه شما خواهد بود.

لیدر تور در طول تور یک روزه هرمز همراه شما خواهد بود و تمام تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. پس از رسیدن به اسکله ورودی جزیره هرمز، تور گشت جزیره آغاز می ‌شود. این گشت شامل بازدید از اماکن و جاذبه ‌های مختلف جزیره است.

رفت و آمد در جزیره هرمز بستگی به تعداد شرکت‌کنندگان دارد. اگر تعداد کم باشد، توسط سواری تردد صورت می گیرد و اگر تعداد زیاد باشد از طریق ون به سفر خود می پردازید.

جزیره ناز قشم

قیمت تور یک روزه هرمز

 در تور یک روزه هرمز، هزینه‌ های مربوط به ترانسفر، بلیط کشتی و صبحانه به عهده تور می باشد، اما هزینه ناهار بر عهده شما است. لازم به ذکر است که هزینه ترانسفر برگشت از جزیره هرمز تا محل اقامت شما بر عهده شما خواهد بود.

قیمت تور یک روزه هرمز به عوامل مختلفی مانند نرخ نوسانات ارز، امکانات تور و غیره بستگی دارد، اما به طور کلی بازه قیمتی تور یک روزه هرمز بین 600 هزار تومان تا 700 هزار تومان پیش بینی شده است.

کوه برفی هرمز

مکان های تفریحی مورد بازدید در تور هرمز

شما می توانید در تور یک روزه هرمز از مکان ها و جاذبه های گردشگری زیر بازدید کنید.

در تور یک روزه هرمز شما می توانید از منظره اقامتگاه رنگی ماجرا، ساحل بکر اسکله قدیمی جزیره هرمز دیدن بفرمایید. همچنین می توانید به مشاهده غار نمکدان بپردازید.

از دیگر مکان های فوق العاده دیدنی که در تور یک روزه هرمز امکان بازدید از آن وجود دارد می توان به کوه های برفی یا در واقع همان کوه های مهتابی اشاره کرد.

بازدید از دره رنگین کمان و تندیس های دره و کوه های رنگین کمان، دره مجسمه ها، پرتگاه دره اژدها از دیگر برنامه های تور یک روزه هرمز می باشد.

همچنین به همراه لیدر تور یک روزه هرمز می توانید از مشاهده ساحل سرخ جزیره هرمز، ساحل نقره ای، جاده کرانه، ساحل لاک پشت ها لذت ببرید. می توانید در اوج صخره های دریایی به عکاسی بپردازید و از جنگل های بی نظیر حرا بازدید کنید. خرید و بازدید از بازارچه ساحلی هرمز از دیگر برنامه های مورد نظر تور یک روزه هرمز می باشد.

دره رنگین کمان

وسایل مورد جهت سفر به هرمز

هنگام بازدید از جزیره هرمز، حرارت بالای هوا را در نظر بگیرید و در انتخاب لباس‌ های خود خود دقت کنید. سعی حتما لباس های خنک و نخی همراه خود داشته باشید. همچنین، به جای کفش ‌های سنتی، بهتر است از صندل استفاده کنید. همچنین، حتما دوربین به همراه خود داشته باشید تا مناظر طبیعی زیبا و منحصر به فرد جزیره را ثبت کنید.

در بازدید از غار نمک جزیره هرمز، حتما چراغ قوه به همراه داشته باشید تا در محیط تاریک داخل غار به راحتی حرکت کنید. همچنین بهتر است آب معدنی و نوشیدنی خنک، کرم ضدآفتاب و کلاه سایبان همراه خود داشته باشید.

تور گشت یک روزه قشم و جزیره هنگام

بازدید و گشت و گذار از جزیره هنگام در گشت یک روزه قشم به شدت برای شما لذت بخش خواهد بود. هنگام سفر به قشم، بهتر است جزیره هنگام را در برنامه خود در نظر بگیرید بنابراین، زمانی که به جزیره قشم سفر می ‌کنید، حتما در تور  یک روزه جزیره هنگام که یک تور بسیار جذاب است، شرکت کنید تا بتوانید زیبایی‌ های عجیب و دیدنی خلیج فارس را بیشتر ببینید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

جزیره هرمز

مکان های تفریحی مورد بازدید در تور گشت یک روزه قشم و جزیره هنگام

در تور گشت یک روزه قشم و تور یک روزه جزیره هنگام شما به همراه لیدر تور می توانید از جاذبه های دیدنی زیر بازدید کنید.

در تور گشت یک روزه قشم در ابتدا، با قایق به منطقه ‌ای در خلیج فارس می روید که دلفین ‌های آزاد در آنجا زندگی می‌ کنند. حدود 15 تا 20 دقیقه قایق سواری خواهید کرد و منتظر می مانید تا دلفین‌ ها با حرکات پرش خود از آب بیرون بیایند و با شما بازی کنند. شما می ‌توانید این لحظات بی ‌نظیر را با عکاسی و فیلم ‌برداری ثبت کنید.

سپس به سواحل مرجانی جزیره هنگام سفر خواهید کرد. این سواحل مملو از مرجان ‌هایی است که آب را شفاف و زلال کرده ‌اند، به طوری که می ‌توانید عمق سه متری آب و شن ‌های کف دریا را به راحتی و با وضوح ببینید. در این سواحل می ‌توانید عکس‌ برداری کرده و اگر تمایل دارید، شنا کنید.

در تور های گردشگری قشم و جزیره هنگام، پس از بازدید از سواحل مرجانی به سمت بازار ساحلی جزیره هنگام خواهید رفت . این بازار مملو از محصولات بومی، دریایی و زیورآلات است. می ‌توانید انواع زیورآلات، صدف ‌ها، مروارید و محصولات دست ‌ساز را ببینید و خرید کنید. همچنین می ‌توانید غذا های محلی را امتحان کنید و از نقش حنا بر روی دستان و پا های خود لذت ببرید.

بازدید از سایر جاذبه های دیدنی در تور یک روزه قشم عبارت هستند از:

  • دره شگفت انگیز ستاره ها
  • بازدید از جنگل حرا و غرفه های صنایع دستی
  • بومگردی و صرف ناهار در رستوران های درجه یک
  • بازدید از تنگه چاهکوه
  • بازدید از جزایر ناز و شتر سواری به همراه تور
  • بازدید از جاده تگزاس به همراه تور

تنگه چاهکوه

قیمت تور گشت یک روزه قشم

هزینه هر نفر به همراه قایق در تور یک روزه جزیره قشم جهت بازدید از جاذبه های گردشگری زیر، 80000 تومان در نظر گرفته شده است.

بازدید از جزیره هنگام، مشاهده دلفین ها، بازدید از سواحل نقره ای و ماهی های آکواریومی

هزینه جهت بازدید از جنگل حرا و غرفه های صنایع دستی به همراه قایق، برای هر نفر 70000 تومان در نظر گرفته شده است.

به طور کلی هزینه تور گشت یک روزه قشم برای هر نفر 500,000 تومان می باشد. در این تور شما فرصتی خواهید داشت تا از زیبایی ‌های طبیعی و مکان‌ های دیدنی جزیره قشم استفاده کنید و تجربه بی‌ نظیری را در این سفر داشته باشید.

وسایل مورد جهت سفر به جزیره قشم و هنگام

پوشیدن لباس های نخی و خنک: دمای هوا در جزیره هنگام در فصول گرم سال بسیار زیاد می باشد، بنابراین پوشیدن لباس های خنک و نخی باعث راحتی بیشتر شما خواهد شد.

استفاده از کرم ضد آفتاب: در تور هایی که در سواحل و مناطق آفتابی برگزار می ‌شوند، استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار مهم است. این کرم می ‌تواند پوست شما را در برابر آفتاب و اشعه مضر UV حفاظت کند.

استفاده از کفش های رو باز و دمپایی های ایمن: در مناطق ساحلی و دریایی و کشتی تفریحی قشم، استفاده از کفش های رو باز و دمپایی های جلو بسته یا پلاستیکی ایمن و راحت می ‌تواند در طول مسیر راحتی بیشتری را برای شما فراهم کند.

همراه داشتن آب خنک و نوشیدنی: در طول تور یک گشت روزه قشم گردی، بهتر است آب خنک و نوشیدنی مناسبی همراه داشته باشید.

سخن پایانی

تور یک روزه هرمز، قشم و جزیره هنگام یک تجربه بی ‌نظیر و پرطرفدار است. در این نوع سفر ها، شما می ‌توانید به سه جزیره زیبا و جذاب در خلیج فارس سفر کنید و از طبیعت، فرهنگ و جاذبه ‌های دیدنی آن‌ ها لذت ببرید.

در تور یک روزه هرمز، شما می ‌توانید با دیدن دریاچه هرمز، ساحل چاهک، روستای تندیس و قلعه هرمز، به طبیعت زیبا و تاریخ باستانی این جزیره پی ببرید.

در تور گشت یک روزه قشم می ‌توانید به جاذبه ‌های دیدنی شهر تاریخی قشم، شهرک سوغات و بازار قشم، سواحل زیبا و طبیعت خیره‌کننده این جزیره سر بزنید.

همچنین در تور یک روزه جزیره هنگام می توانید به بازدید از ساحل مرجانی جذاب، آب‌ های زیبا بپردازید و تجربه ‌ی شنا و غواصی، لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید.

راهنمای جامع قشم گردی

جزیره قشم یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ساحلی در ایران است. وسعت این جزیره و تنوع دیدنی‌های آن موجب شده قشم گردی مهمترین دغدغه مسافران قشم باشد. جاهای دیدنی قشم مجموعه‌ای متنوع از سواحل آرام، جزایر بکر، طبیعت منحصر به فرد و بازارهای رنگارنگ است. لذا انتخاب تور قشم گردی با توجه به زمان محدود سفر اهمیت زیادی دارد. ما در این مطلب ضمن بیان مزایای تور قشم گردی،‌ انواع تور قشم گردی را نیز معرفی می‌کنیم. در ادامه درباره قشم گردی ارزان، قشم گردی در شب و بهترین آژانس قشم گردی نیز نکاتی بیان می‌کنیم.

چرا تور قشم گردی؟

تور قشم گردی یک راه ساده و مطمئن برای استفاده بهینه از زمان در سفر به قشم است. بدیهی است امکان شناخت جاهای دیدنی قشم و دسترسی به آنها برای همه افراد وجود دارد. اما عدم آشنایی با محیط و نکاتی مانند بهترین زمان بازدید از دیدنی های قشم سبب هدر رفتن زمان و پول مسافران می‌شود. دیدنی های قشم کم نیستند ولی بسیاری از مسافران تنها با تعداد کمی از آنها آشنا هستند. دلیل این مسئله این است که آنها نتوانستند از سفر خود به بهترین وجه استفاده کنند.

ممکن است برخی مسافران تصور کنند که بهتر است هر روز از سفر خود را به بازدید از یکی از جاذبه های گردشگری اختصاص دهند. در حالی که این شیوه باعث می‌شود هزینه زیادی برای حمل و نقل صرف شود. ضمن اینکه برای این منظور باید حداقل برای یک سفر یک هفته‌ای به قشم برنامه‌ریزی شود. در حالی که یک تور لیدر بومی، بهترین زمان بازدید از جاذبه‌های طبیعی و بهترین و کوتاهترین مسیر دسترسی به آنها را به خوبی می‌شناسد. در نتیجه در کمترین زمان و با قیمت مناسب می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران رقم بزند.

انواع تور داخلی قشم

تور قشم گردی

بهترین تور داخلی قشم انواع تورهای یک روزه و نیم روزه است که برای بازدید از دیدنی های قشم برنامه‌ریزی می‌شوند. دره ستارگان، تنگه چاهکوه و جنگل حرا مهمترین جاهای دیدنی قشم هستند که در این تورها برای بازدید از آنها برنامه‌ریزی می‌شود. معمولاً در این تورها هزینه ترانسفر مسافران و ورودی جاذبه‌های گردشگری برعهده آژانس بوده و هزینه‌های جانبی بر عهده مسافر است. به عنوان مثال استفاده از تفریحات خاص مانند قایق سواری در جنگل حرا تحت پوشش خدمات تور قرار ندارد.

تور جزیره گردی قشم

انواع تور جزیره گردی قشم برای بازدید از جزیره‌های اطراف قشم اجرا می‌شوند. از آنجایی که هریک از این جزیره‌ها فضای متفاوت و جاذبه‌های خاص خود را دارند بازدید از آنها خالی از لطف نیست. مهمترین جزایر اطراف قشم عبارتند از:

  • جزیره هنگام: این جزیره به خاطر حضور دلفین‌ها در صدر فهرست جاهای دیدنی قشم قرار دارد. در بسیاری از تورهای قشم گردی قایق سواری در آبهای جزیره هنگام نیز گنجانده می‌شود. دلفین‌ها از اوایل پاییز تا اواسط بهار در این منطقه حضور دارند. البته برای حضور دلفین‌ها قانون خاصی وجود ندارد و به شانس گردشگران بستگی دارد. به جز دلفین‌ها آبهای جزیره هنگام با عنوان آکواریوم طبیعی نیز شهرت دارند. گردشگران به راحتی می‌توانند در آبهای زلال این جزیره ماهیان رنگارنگ را تماشا کنند.
  • جزیره هرمز:‌ بازدید از جزیره هرمز به خاطر فضای منحصر به فرد این جزیره توصیه می‌شود. خاک سرخ و کوه‌های رنگین کمانی این جزیره مناظر بدیع و فراموش نشدنی آن هستند.
  • جزیره ناز: جزیره ناز جزیره کوچکی است که در حالت جزر آب به جزیره قشم متصل می‌شود. ساحل جزیره ناز به خاطر وجود انواع تفریحات دریایی برای گردشگران جذاب است. پاراسل، بنانا، جت اسکی، فلای فیش و پدل بورد از جمله تفریحات آبی هیجان‌انگیز در قشم است.
  • جزیره لارک: این جزیره به خاطر سواحل بکر و خلوت میان گردشگران محبوبیت دارد. علاوه بر آن درخشش ساحل جزیره لارک در شب‌های آرام دریا نیز پدیده شگفت‌انگیز این جزیره است.

تورهای ترکیبی قشم

برخی از انواع تور قشم گردی به صورت ترکیبی برای بازدید از دیدنی های قشم و جزیره‌های اطراف برنامه‌ریزی می‌شوند. بخشی از این تورها برای بازدید از جاهای دیدنی قشم مانند دره ستارگان و بخشی دیگر برای بازدید از جزیره‌های اطراف مانند جزیره هرمز برنامه‌ریزی می‌شوند.

تور قشم گردی یک روزه

تور قشم گردی یک روزه از محبوب ترین تورهای گردشگری قشم است. زیرا به خاطر هزینه‌های اقامت، اغلب مسافران مدت زمان کوتاهی برای سفر به قشم در نظر می‌گیرند. لذا اختصاص یک روز برای گشت و گذار در میان بهترین دیدنی های قشم گزینه محبوبی است. اما به خاطر محدودیت زمان، نوع برنامه‌ریزی تور گردشگری اهمیت زیادی دارد. بهترین زمان بازدید از جاهای دیدنی قشم به تناسب شرایط طبیعی و آب و هوایی متفاوت است. روشنایی هوا و شرایط جزر و مد آب از جمله نکاتی است که باید در برنامه‌ریزی تور گردشگری لحاظ شود. به اضافه اینکه در فصل اوج گردشگری، ازدحام جمعیت و حضور سایر گردشگران نیز باید در نظر گرفته شود.

برای تور قشم گردی یک روزه گزینه‌های متنوعی به گردشگران ارائه می‌شود. جاذبه‌های گردشگری اولین تفاوت میان تورهای مختلف است. گردشگران می‌توانند از قبل در مورد دیدنی های قشم جستجو کرده و تور بازدید از موارد دلخواه خود را انتخاب کنند. گزینه دوم در مورد خصوصی یا عمومی بودن تور گردشگری است. تورهای قشم گردی به صورت گروهی معمولاْ قیمت مناسب‌تری دارند. اما همراهی با گروه و محدودیت‌های خاص آن باید رعایت شود. اما در تورهای اختصاصی یک تور لیدر به طور اختصاصی همراه یک زوج یا خانواده خواهد بود. بدیهی است تورهای اختصاصی گران‌تر است اما برنامه تور به خواست مسافر تنظیم می‌شود.

تور یک روزه قشم از بندر عباس

تور یک روزه قشم از بندر عباس مخصوص مسافرانی است که در بندرعباس اقامت دارند. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در بندرعباس اقامت کرده و از جزیره‌های دیدنی جنوب ایران بازدید کنند. به خصوص مسافرانی که سفر با خودرو شخصی یا قطار را برای سفر به جنوب انتخاب می‌کنند. زیرا تنها مسیر بازگشت برای این افراد از شهر بندرعباس است. بنابراین بهتر است در این شهر اقامت کرده و با استفاده از تورهای گردشگری متنوع به گشت و گذار در جزیره‌های اطراف بپردازند. لذا مؤسسات فراوانی در زمینه برگزاری تور قشم گردی از بندرعباس فعالیت می‌کنند. در این تورها ترانسفر مسافران به قشم بر عهده تور بوده و برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری برنامه‌ریزی مشخصی وجود دارد. گردشگران می‌توانند بر اساس جاذبه‌های گردشگری، تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. مواردی مانند دره ستارگان، جزیره هنگام، جزیره ناز و جنگل حرا معمولاْ در تمامی تورها وجود دارد. تورهای بازدید از غار نمکدان یا جزیره هرمز نیز معمولاْ به طور مجزا ارائه می‌شوند.

قیمت گشت یک روزه قشم

همانطور که گفتیم قیمت گشت یک روزه قشم بر اساس نوع خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود تعیین می‌شود. اگر به دنبال گشت یک روزه قشم با قیمت ارزان هستید باید تورهای گروهی را بررسی کنید. اگر همراهی با گروه برایتان خسته کننده است و برای پرداخت هزینه مشکلی ندارید می‌توانید یک تور قشم گردی اختصاصی انتخاب کنید. در تورهای اختصاصی مدت زمان حضور در جاذبه‌های گردشگری به دلخواه مسافر خواهد بود. اما در تورهای گروهی محدودیت زمانی خاصی برای حضور در اماکن مختلف وجود دارد. البته معمولاً زمان کافی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری در نظر گرفته می‌شود.

انتخاب از میان جاذبه‌های گردشگری نیز معیار مناسبی برای انتخاب تور گردشگری است. به عنوان مثال اگر قبلاً سفر به قشم را تجربه کرده باشید به احتمال زیاد از مواردی چون ساحل جزیره ناز و دره ستارگان بازدید کرده‌اید بنابراین می‌توانید تورهای بازدید از سایر جاهای دیدنی قشم از جمله جزیره هرمز یا جزیره لارک را انتخاب کنید. بدیهی است تور بازدید از جزیره‌های اطراف جزو تورهای ارزان قیمت نیستند. معمولاً‌ بهترین گزینه انتخاب تورهای ترکیبی است که بازدید از برخی جزیره‌های نزدیک نیز در آنها گنجانده می‌شود.

قشم گردی ارزان

برخی مسافران تصور می‌کنند قشم گردی ارزان ممکن نیست. در حالی که در میان انواع تور قشم گردی تورهای ارزان نیز وجود دارد. به عنوان یک قانون کلی، خدمات و امکانات کمتر سبب کاهش قیمت تور می‌شود. اما این بدان معنی نیست که قشم گردی ارزان جذاب نیست. در واقع مسافر باید از میان دو گزینه جاذبه‌های گردشگری کمتر یا خدمات کمتر انتخاب کند. به عنوان مثال تور قشم گردی اگر به صورت گروهی با تعداد بالای مسافران انجام شود قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت. برای کسانی که از همراهی با افراد مختلف لذت می‌برند این گزینه بسیار مناسب است. به جز آن،‌ برخی تورهای گردشگری نیز تنها برای بازدید از تعداد محدودی از دیدنی های قشم تدارک دیده شده و در نتیجه قیمت مناسبی دارند.

نکته مهم این است که قشم گردی ارزان بدون راهنما بسیار دشوار است. به همین دلیل مسافرانی که تلاش می‌کنند به طور شخصی به بازدید از جاذبه‌های گردشگری بروند در صرفه‌جویی هزینه‌ها چندان موفق نمی‌شوند. بهترین توصیه آن است که در هزینه خرید و ر صرفه جویی کرده و به جای آن برای یک تور قشم گردی هزینه کنید.

تور یک روزه هرمز از قشم

تور یک روزه هرمز از قشم از جمله انواع تور جزیره گردی قشم است. به خاطر شهرت جزیره هرمز با خاک قرمز رنگش این تور میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. گشت و گذار در فضای متفاوت جزیره و میان مردم بومی برای اغلب گردشگران جذاب است. ساحل سرخ، کوه‌های رنگین کمانی، دره مجسمه‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و غار الهه نمک مهمترین دیدنی های جزیره هرمز هستند. البته جزیره هرمز آنقدر تماشایی است که برخی آژانس‌ها تور دو روزه بازدید از این جزیره را نیز برگزار می‌کنند. لازم به ذکر است در برخی از تورهای بازدید از جزیره هرمز گشت با کشتی های تفریحی قشم نیز وجود دارد. تور جزیره هرمز از قشم از اسکله شهید ذاکری آغاز شده و مقصد نهایی آن نیز همین اسکله است. در اغلب تورهای گردشگری ترانسفر مسافران از محل اقامت تا اسکله برای شروع سفر نیز برعهده آژانس می‌باشد. اما در پایان سفر بازگشت مسافران به محل اقامت در زمره خدمات تور نیست.

تور نیم روزه قشم

بسیاری از تور لیدرها معتقدند یک تور نیم روزه قشم نیز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره کافی است. زیرا بازدید از دیدنی های قشم در روز و با وجود روشنایی خورشید امکان‌پذیر است. بنابراین با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از مهمترین جاهای دیدنی قشم در یک نیم روز نیز بازدید کرد. در این تور معمولاً از ساحل جزیره ناز، دره ستارگان، جنگل حرا و روستاهای در مسیر بازدید می‌شود. روشن است که با توجه به محدودیت زمان در تور نیم روزه در هریک از اماکن دیدنی زمان کوتاه‌تری صرف خواهد شد. به همین دلیل این تور برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند مناسب است. ضمن اینکه در فصول گرم مانند اواخر بهار و فصل تابستان تور نیم روزه انتخاب مناسبی است. زیرا اغلب افراد بیش از نیم روز تحمل گرمای هوا را نخواهند داشت. بدیهی است این تور نیم روزه بهترین گزینه برای قشم گردی ارزان نیز محسوب می‌شود.

قشم گردی در شب

قشم گردی در شب از جمله نکاتی است که باید از قبل برای آن برنامه‌ریزی شود. انواع تور قشم گردی در طول روز و نهایتاً تا نزدیکی غروب آفتاب برگزار می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود در طول روز به بازدید از جاهای دیدنی پرداخته و پاساژگردی و گشت و گذار در بازارهای قشم را به شب موکول کنید. در سالهای گذشته یکی از مهمترین انگیزه‌های سفر به قشم برای گردشگران خرید اجناس متنوع بود. در حال حاضر بازارهای قشم تفاوت چندانی با بازار سایر شهرها ندارند. با این وجود هنوز هم پاساژگردی یکی از تفریحات محبوب در قشم محسوب می‌شود. بهترین مراکز خرید قشم عبارتند از:

  • سیتی سنتر قشم
  • بازار ستاره قشم
  • بازار پردیس قشم
  • بازار نخل درگهان
  • بازار دو دلفین درگهان
  • بازار قدیم درگهان

به جز گشت و گذار در بازارهای قشم برای قشم گردی در شب گزینه‌های جذاب‌تری نیز وجود دارد. گشت و گذار در سواحل قشم از جمله تفریحاتی است که می‌توان آن را به شبهای خنک و دلپذیر قشم موکول کرد. جزیره قشم دارای خط ساحلی بلندی است که در امتداد آن پارکهای ساحلی متعددی احداث شده است. پارک ساحلی زیتون،‌ پارک ساحلی سینما دریا، پارک ساحلی هلر، پارک ساحلی آفتاب قشم و مجتمع تفریحی هامون از جمله بهترین پارکهای ساحلی قشم هستند. به جز آن، برخی دیدنی های خاص قشم در شب تماشایی هستند. تماشای ستارگان در آسمان درخشان دره ستارگان، ساحل نقره‌ای جزیره هنگام و ساحل درخشان جزیره لارک در شب تجربه‌ای خاص و فراموش نشدنی است. در نظر داشته باشید این برنامه‌های شب‌گردی در روال برنامه یک آژانس قشم گردی وجود ندارد. باید با دریافت مجوزهای لازم به طور شخصی برای این امر اقدام کرده و یا یک تور اختصاصی رزرو کنید.

قشم گردی از کجا شروع کنیم؟

پاسخ به سؤال قشم گردی از کجا شروع کنیم؟ کار آسانی نیست. این مسئله به زمان سفر، علایق و اولویت‌های هر مسافر بستگی دارد. پیش از هر چیز لازم است بدانید جزیره قشم با مساحت ۱۵۰۰ کیلومتر مربع بزرگترین جزیره خلیج فارس است. پس برای برنامه‌ریزی در طول سفر خود، فواصل طولانی بین اماکن را در نظر بگیرید. بهتر است پیش از سفر با بررسی نقشه قشم جاهای دیدنی نزدیک به هم را شناسایی کنید. با محاسبه مسافت میان نقاط دیدنی می‌توانید برای بازدید از آنها برنامه‌ریزی کنید. به خاطر بعد مسافت‌ها و البته گرمای هوا مهمترین توصیه این است که برای بازدید از دیدنی های قشم از صبح زود شروع کنید. در مقابل در نظر داشته باشید اغلب بازارهای قشم از حوالی ۱۱ صبح آغاز به کار می‌کنند. به همین دلیل بهتر است خرید و بازارگردی را به پس از غروب آفتاب موکول کنید.

البته بهترین گزینه استفاده از خدمات یک آژانس قشم گردی است. کافی است بر اساس علایق و بودجه خود تور قشم گردی دلخواه خود را رزرو کرده و باقی اوقات سفر را به پاساژگردی و ساحل گردی بپردازید. فراموش نکنید چشیدن طعم انواع غذاهای دریایی و غذاهای محلی قشم جزو بایدهای سفر به قشم محسوب می‌شود. در هریک از مناطق جزیره می‌توانید از طعم متفاوت غذاهای محلی آن منطقه لذت ببرید. البته در این جزیره رستوران های معروفی مانند رستوران خوان بوم، رستوران نعیم، رستوران خاله و رستوران شب‌های دفاری نیز وجود دارد.

بهترین آژانس قشم گردی

آژانس قشم گردی در این جزیره تماشایی فراوان است. انواع تور گردشگری با خدمات و قیمت‌های متفاوت در این آژانس‌ها ارائه می‌شود. برای انتخاب بهترین آژانس می‌توانید تجربیات مسافران قبلی را بررسی کنید. البته گاه لازم است انتخاب تور قشم گردی تنها بر اساس بودجه صورت گیرد. برخی مؤسسات تنها در زمینه برپایی تورهای اختصاصی و برخی دیگر تنها در حوزه برگزاری تورهای گروهی فعالیت می‌کنند. مهمترین تفاوت این دو گروه در قیمت تور و نوع خدمات آن است. بهترین آژانس برای هر مسافر مجموعه‌ای است که بتواند متناسب با بودجه مسافر خاطره‌ای فراموش نشدنی از جزیره قشم برای او رقم بزند.

 

076-3522-1322