کنسرت های کیش

اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم یکی از بهترین راه ها برای بازدید از جزیره قشم است. با اجاره کردن موتور برقی در قشم میتوانید به تنهایی هر زمان به هرکجای جزیره که میخواهید بروید و بگردید. مرکز اجاره ماشین و اجاره موتور و رزرو هتل در جزیره قشم به آدرس میدان امام خمینی هتل پلاس میباشد.

اجاره دوچرخه در هرمز

اجاره دوچرخه در هرمز

گارانتی بهترین قیمت

تحویل فوری
ساعتی
روزانه
موتور وسپا برقی

موتور وسپا برقی

گارانتی بهترین قیمت

مناسب دو نفر
تحویل فوری
ساعتی
اجاره موتور هوندا

اجاره موتور هوندا

گارانتی بهترین قیمت

مناسب دو نفر
مهیج
لذت بخش
دوچرخه

دوچرخه

75,000 تومان

رزرو آنلاین
ساعتی
روزانه

اطلاعات بیشتر اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم و اجاره موتور در کیش یکی از سرگرمی‌هایی است که این روزها بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. اگر شما هم مایلید در سفر خود به قشم، این تفریح مهیج و لذت­بخش را تجربه کنید، باید شرایط و قوانین آن را بدانید و به سایت ارسنا که یکی از بهترین مراکز اجاره موتور در قشم است، سری بزنید. اگر دوست دارید آدرنالین خون خود را در این سفر بالا ببرید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید و در سفر خود به قشم، از آن نهایت استفاده را ببرید.

برای دانستن شرایط اجاره و کرایه خودرو در قشم وارد این صفحه شوید: اجاره ماشین در قشم

توضیحاتی درباره اجاره موتور در قشم و شرایط استفاده از آن در ارسنا

اجاره موتور در قشم چگونه است؟

اجاره موتور در قشم این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. قشم یکی از جزایر بزرگ ایران محسوب می‌شود و بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها را برای گردشگران ایجاد کرده تا بتوانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. اجاره موتور در قشم اصلا کار سختی نیست، فقط باید به سایت ارسنا که یک رنت معتبر­ موتور برقی در قشم است، مراجعه کنید و بر اساس قوانین و شرایط موجود، موتوری که دوست دارید را انتخاب کنید.

با توجه به این که اجاره انواع مختلفی از موتور‌ها مانند موتور سنگین، موتور برقی و همچنین اجاره موتور چهار چرخ در قشم رایج است، طرفداران موتورسواری می‌توانند بهترین را انتخاب کنند و به تفریح و سرگرمی ‌در این جزیره بسیار زیبا بپردازند.

شرایط اجاره موتور در قشم چیست؟

برای اجاره موتور برقی در قشم، باید یک‌سری شرایط رعایت شود. این شرایط و مقررات ضروری هستند و فردی که قصد اجاره موتور را دارد، باید همه آنها را دارا باشد و نکات لازم را نیز رعایت کند. از جمله شرایطی که در اجاره موتور باید به آن دقت شود، موارد زیر هستند:

  • استفاده کردن از کلاه ایمنی در حین موتورسواری برای همه افراد الزامی ‌است.
  • دارا بودن کارت شناسایی معتبر و ارائه ودیعه لازم و کافی، ضروری به حساب می­آید.
  • برای موتورسواری باید در مسیر‌هایی که در جزیره برای موتورسواران و دوچرخه ­سواران مشخص شده است، تردد صورت بگیرد.
  • اگر به اسکوتر برقی خسارتی را وارد کنید، باید این خسارت جبران شود؛ اما در نظر داشته باشید که اگر به شما آسیبی وارد شود، ایستگاه در برابر شما هیچ­گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

شرایط اجاره موتور در قشم در سایت ارسنا چگونه است؟

آیا خانم ‌ها می توانند موتور برقی اجاره کنند؟

همانطور که می­دانید دوچرخه­سواری و موتورسواری برای خانم‌ها در ایران ممنوع است؛ اما اگر خانمی ‌بخواهد در جزیره قشم به موتورسواری بپردازد، هیچ­گونه ممنوعیت و محدودیتی شامل حال او نخواهد شد. بانوان نیز می­توانند مانند آقایان، با موتور و دوچرخه به گشت و گذار در جزیره بپردازند. استفاده از این وسایل برای بانوان هم بسیار سرگرم­کننده است. خانم­ها می‌توانند با مراجعه به مرکز رنت موتوربرقی ارسنا در قشم، موتوری که به آن علاقه دارند را انتخاب کنند و یک خاطره خوب از سفر را برای همیشه در ذهن داشته باشند.

 آیا اجاره موتور در قشم شرایط سنی دارد؟

بله، برای اینکه فردی بتواند موتور برقی اجاره کند، لازم است که حداقل ۱۵ سال سن داشته باشد. این افراد باید کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند تا بتوانند یک موتور را اجاره کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اجاره کردن موتور در قشم هم دارای شرایط سنی خاصی است و به این نکته باید توجه داشت.

آیا خانم ها میتوانند در قشم موتور اجاره کنند؟

هزینه اجاره موتور برقی در جزیره قشم

اجاره ی موتور در قشم، هزینه‌های متفاوتی دارد و نمی‌توان به صورت کلی یک نرخ را اعلام کرد. یکی از مهمترین عواملی که در هزینه اجاره موتور اثرگذار است، مدل موتوری هست که قصد اجاره آن را دارید؛ طبیعی است که هر چه مدل موتور بالاتر باشد و از امکانات بهتر و بیشتری بهره ببرد، هزینه­ای که بابت اجاره آن باید پرداخت کنید، بیشتر است.

از دیگر مواردی که تاثیر مستقیمی ‌روی هزینه‌های پرداختی شما می­تواند داشته باشد، پوشش بیمه­ای است که شرکت برای جبران خسارت‌های گوناگون می‌پردازد. هر چقدر که این پوشش بیمه‌ای کامل­تر باشد، فردی که موتور را اجاره می‌کند باید هزینه­ بیشتری را هم پرداخت کند. علاوه بر این موارد، مدت زمان اجاره هم روی هزینه‌های اجاره خودرو موثر خواهد بود. البته برخی اوقات، از جمله مناسبت‌هایی مانند عید نوروز می‌تواند همراه با تخفیف‌هایی باشد که در کاهش هزینه اجاره موتور برقی اثرگذار است.

قوانین مهم در زمان اجاره موتور برقی

تمام مواردی که تاکنون بیان کردیم برای زمانی است که قصد اجاره موتور را داشتید؛ اما پس از اینکه موتور را اجاره کردید و می‌خواهید رانندگی را شروع کنید، باید به موارد زیر توجه کافی را داشته باشید:

  • در زمان حرکت باید مسیر راست را انتخاب کنید و از همین مسیر حرکت را ادامه دهید.
  • در هنگام رانندگی حتماً سرعت مجاز را رعایت کنید.
  • در حین رانندگی مراقب کودکان و سالمندان باشید و با دقت رانندگی را انجام دهید.
  • پیش از اینکه شارژ باتری تمام شود آن را به ایستگاه تحویل دهید.

اجاره موتور سنگین در قشم

لذت موتور سواری کردن با موتورهای سنگین برای بسیاری از افراد فوق العاده است. اگر اهل هیجان هستید و دوست دارید با موتور ویراژ بدهید، کافیست که اقدام به اجاره موتور سنگین در قشم کنید. موتورهای سنگین به واسطه داشتن سرعت بالا، می توانند یک موتورسواری پر هیجان را برای شما رقم بزنند. البته برای اجاره موتور سنگین در قشم باید به یک سری قوانین و شرایط هم توجه داشته باشید. به طور مثال، برای موتور سواری با این موتورها، باید در محدوده های مشخص شده حضور داشته باشید. همچنین به همراه داشتن کلاه کاسکت برای موتور سواری با موتور سنگین در قشم ضروری است.

اجاره موتور چهار چرخ در قشم

موتور چهار چرخ مانند یک ماشین سواری کوچک است که می توانید به راحتی روی آن بنشینید و رانندگی کنید. اگر رانندگی خوبی با ماشین دارید، موتورهای چهار چرخ نیز می توانند گزینه خوبی برای شما محسوب شوند. معمولا اجاره موتور چهار چرخ در قشم توسط افرادی انجام می شود که می خواهند به طبیعت گردی بروند و یا قصد موتور سواری در یک سری مکان های خاص را دارند. موتورهای چهارچرخ، موتورهای تک نفره هستند. این موتورها هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب اند. اما توجه داشته باشید که در داخل شهر نمی توانید از آن ها استفاده کنید.

 اجاره موتور در هرمز

موتور سواری برای مسافران در هرمز، می تواند بسیار لذت بخش باشد. با این حال هیچ مسافری قادر به حمل موتور سیکلت خود به شهر هرمز نبوده و بهتر است که به جای به دردسر انداختن خود، در هرمز اقدام به اجاره موتور کند. برای اجاره موتور در هرمز، موتورهای متنوعی در اختیار شما هستند. می توانید موتورهای چهار چرخ، موتور سنگین، موتورهای برقی و حتی موتورهای معمولی هوندا را اجاره کنید. بسته به نوع موتور انتخاب شده، هزینه اجاره موتور در هرمز نیز متفاوت خواهد بود.

 اجاره موتور پاکشتی در قشم

لذت موتور سواری با موتور پاکشتی در قشم، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. به خصوص اگر در این زمینه تخصص و تجربه کافی نداشته باشید و بخواهید با یک موتور دو چرخ جمع و جور، موتور سواری کنید. برای اجاره موتور پاکشتی در قشم، کافیست که گواهینامه و مدارک مورد نیاز را ارائه کنید. سپس می توانید یک موتور پاکشتی با رنگ دلخواه و ظاهر کلاسیک را دریافت کنید و با آن در شهر موتور سواری کنید. موتور پاکشتی به دلیل کم سرعت بودن، می تواند برای خانم ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کرایه موتور در قشم

موتور سواری در قشم یکی از تفریحات هیجان انگیز و محبوب است و لحظات شاد و خاطره انگیزی را خلق می سازد. بر همین اساس اجاره موتور در قشم رواج یافته و بیش از نیمی از افرادی که به این جزیره سفر می کنند؛ حتما لذت موتور سواری را تجربه خواهند کرد. برای اجاره موتور در قشم می توان یکی از این موارد را انتخاب کرد: موتور برقی، موتور سنگین، موتور 3 چرخ، 4 چرخ و ... نرخ کرایه موتور در قشم بر اساس نوع موتور و یا تایم اجاره، متفاوت خواهد بود.

موتور برقی در مقایسه با سایر آیتم ها، سرعت و سهولت بیشتری را به دنبال دارد؛ اما برای کسانی که تجربه چندانی از موتور سواری ندارند؛ این آیتم چندان توصیه نمی شود. در مقابل اگر فرد دارای توانایی لازم برای راندن موتور برقی باشد؛ تست کردن آن هیچ ایرادی ندارد. موتور 3 چرخ هم برای کسانی مناسب است که قادر به ایجاد تعادل کافی حین استفاده از این وسیله نقلیه هستند. قدرت تعادل، تعیین کننده اصلی برای انتخاب این موتور خواهد بود.

شاید توانایی و تجربه فرد در راندن موتور، یکی از ملاک های مهم برای اجاره موتور در قشم باشد؛ اما این همه ماجرا نیست. توجه به برخی از قوانین و مقررات در این خصوص نیز لازم الاجراست. برای مثال فردی که خواستار کرایه موتور است؛ باید از حداقل سن تعیین شده برخوردار باشد.

موتور سواری در قشم

موتور سواری در قشم برای عموم افراد آزاد است. اگر به این جزیره زیبا سفر کردید و هوس موتور سواری به سرتان زد؛ خود را محدود نکنید. آنچه که در سر دارید را اجرا نمایید تا لذت سفرتان دوچندان شود. موتور سواری یکی از آن تجربه های شیرین و دوست داشتنی است که هر کسی باید طعم آن را بچشد. فرقی نمی کند شما خانم هستید یا آقا، در هر صورت شرایط اجاره موتور در قشم و موتور سواری را خواهید داشت. اگرچه موتور سواری در سطح شهر برای خانم ها مجاز نمی باشد؛ اما در این خصوص، این جواز صادر شده است. خانم های جسوری که دنبال تجربه هیجانات جدید هستند؛ با موتور سواری به این حس دست خواهند یافت.

نباید فراموش کنید که این کار، مستلزم رعایت برخی از قوانین و مقررات رانندگی می باشد. برای مثال راندن از سمت راست، یکی از این قوانین محسوب می شود. راندن با سرعت مجاز نیز از دیگر قوانینی است که باید به آن دقت کرد. اگر تصادف رخ دهد؛ فرد اجاره کننده، ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود. ورود به جاده های خارج از شهر،  ممنوع است. پیش از اینکه شارژ موتور برقی به اتمام برسد؛ باید آن را به اجاره دهنده تحویل داد.

 جمع بندی

اجاره موتور در قشم را می‌توانیم یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی‌هایی بدانیم که هر شخصی می‌تواند آن را تجربه کند و از آن لذت ببرد. این تفریح جذاب مانند کشتی تفریحی قشم باید بر اساس قوانین و شرایطی باشد که در این مطلب سعی شد به تمامی ‌آنها پرداخته شود. فراموش نکنید که ارسنا می‌تواند به شما کمک کند تا اجاره موتور برقی مورد علاقه خود را در کوتاه­ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه‌ها انجام دهید. ما در کنار شما هستیم تا سفری خاطره­انگیز را تجربه کنید و از مرور خاطرات خود لذت ببرید. برای برقراری ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رنت موتور در قشم می­‌توانید با شماره 07635221322 تماس حاصل کنید.

آیا در صورت تصادف باید هزینه پرداخت کنیم؟

بله اگر شما تصادف کنید و موتور هم دچار خسارت شود تمامی ‌خسارت‌ها بر عهده خود شما است.

هزینه اجاره موتور‌های برقی چقدر است؟

هزینه اجاره بر اساس مدل، زمان، پوشش بیمه‌ای و… محاسبه می‌شود، آخرین قیمت را می‌توانید از سایت ارسنا مشاهده کنید.

آیا می‌توانیم در همه قسمت­های جزیره قشم موتورسواری کنیم؟

لازم است بدانید محل تردد موتورهای برقی در قشم متفاوت است. شما می‌توانید در محل‌هایی که به موتورسواری اختصاص داده شده است، رانندگی کنید.

آیا برای اجاره موتور برقی باید گواهینامه داشته باشیم؟

برای اینکه از برخی موتور‌ها استفاده کنید، لازم است که گواهینامه موتور داشته باشید.

076-3522-1322