هزینه رفتن به جزیره هنگام

هزینه رفتن به جزیره هنگام چقدر است؟ اگر قصد سفر به جنوب کشور و بازدید از جزایر زیبای جنوبی را دارید، ممكن است این سوال یکی از سوال‌های شما نیز باشد. در این باره باید بدانید که هزینه رفتن به جزیره هنگام بستگي به وسيله نقليه‌ای که برای سفر انتخاب می‌کنید و مبدا حركت شما دارد و با توجه به این دو مورد هزينه‌ها مي‌تواند متغير باشد.

در اين مقاله ما قصد داریم تا به طور کامل به برسی هزینه رفتن به جزیره هنگام با وسايل نقلیه مختلفي مانند: هواپيما، ماشين شخصي، اتوبوس و غيره بپردازیم. همچنین این هزینه را با توجه به مبداهایی مانند درگهان، بندر عباس، قشم و غيره بررسي خواهيم كرد. بنابراین براي كسب اطلاعات بيشتر درباره انواع هزینه رفتن به جزیره هنگام تا انتها اين مقاله همراه ما باشيد.

اگر تا به حال به این جزیره نرفتید این بخش برای شما است:

جزيره كوچك هنگام يكي از مقاصد گرشگري خاص و جذاب است كه در ميانه دريا خليج فارس قرار دارد. جزيره هنگام داراي 9 كيلومتر طول و 6 كيلومتر عرض است و با مساحتي بالغ بر 33.6 كيلومتر در استان هرمزگان و در جنوب جزيره قشم واقع شده است.

هزینه رفتن به جزیره هنگام با وسايل نقليه مختلف

براي سفر كردن به جزيره زيبا هنگام مي‌توانيد از وسايل نقلیه متفاوتي استفاده کنید

براي سفر كردن به جزيره زيبا هنگام مي‌توانيد از وسايل نقلیه متفاوتي مانند: هواپيما، قطار، اتوبوس و تاكسي و ماشين شخصيتان استفاده كنيد. كه در ادامه به همگي آنها به صورت جداگانه خواهيم پرداخت.

هزینه رفتن به جزیره هنگام با قطار

در این گزینه شما علاوه بر پرداخت هزینه رفتن به جزیره هنگام با قطار، باید هزينه اتوبوس دريايي و يا همان شناورهاي دريايي را نیز پرداخت کنید. به اين دليل كه شما در نهايت مي‌توانيد با قطار تا شهر بندر عباس برويد. بعد از آن جا براي رفتن به جزيره هنگام نياز است تا از شناورهاي دريايي استفاده كنيد.

درصورتي كه بخواهيد با قطار به بندر عباس برويد، باید هزينه‌ای بين 80 تا 140 هزار تومان پرداخت کنید. مدت زمان این سفر در حدود 16 ساعت طول خواهد کشید. البته به خاطر داشته باشید که هزينه بليط  شما براي رفتن به بندر عباس با قطار بستگي به تعداد نفرات شما و نوع قطارتان هم نيز دارد.

به عنوان مثال اگر مبدا شما براي رفتن به جزيره هنگام شهر بندر عباس باشد، ابتدا شما بايد از بندر عباس به بندر شيب دراز قشم برويد. هزينه این مسیر براي هر نفر حدود 67 هزار تومان است و هزینه رفتن به جزیره هنگام با شناورهاي دريايي از قشم براي هر نفر در حدود 30 هزار تومان است.

هزینه رفتن به جزیره هنگام با هواپيما

هزینه رفتن به جزیره هنگام با هواپيما بيشترين هزينه را دارد. براي رفتن به این جزيره با استفاده از هواپيما در ابتدا بايد مستقیم به قشم برويد. زيرا خود جزيره هنگام هيچ گونه خطوط هوايي ندارد و نزديك‌ترين فرودگاه به آن، فرودگاه جزيره قشم است.

لازم به ذکر است که پرواز از شهرهاي مهم مانند تهران و مشهد به قشم توسط ايرلاين‌هاي مختلفي مانند: ماهان، آتا، قشم اير، ايران اير و غيره صورت مي‌گيرد.

هزينه تهيه بليط، هر يك از ايرلاين‌ها متفاوت بوده اما بد نیست بدانید که هزينه بليط‌هاي ايرلاين هاي ماهان و ايران‌اير معمولا گران‌تر است و اگر مي‌خواهيد سفر ارزان‌تري داشته باشيد مي‌توانيد از ايرلاين‌هاي قشم اير و آتا استفاده كنيد. بعد از آن مي‌توانيد با پرداخت 30 هزار تومان به جزيره هنگام برويد.

مقاله مرتبط: جزیره هنگام در شب چگونه است؟

هزینه رفتن به جزیره هنگام با ماشين شخصي

هزینه رفتن به جزیره هنگام با ماشين شخصيتان شامل هزينه لنديگ گرافت، بنزين و غيره مي‌باشد. براي رفتن به قشم از بند عباس بايد 100 هزار تومان بپردازيد.

هزینه رفتن به جزیره هنگام با ماشين شخصيتان شامل هزينه لنديگ گرافت، بنزين و غيره مي‌باشد.

اين انتقال از بندر پل و يا اسكله شهيد حقاني واقع در بندر عباس به بند لافت و يا اسكله شهيد ذاكري واقع در قشم اتفاق مي‌افتد. بعد از آن براي انتفال مسافرين از بندر شيب دراز قشم به جزيره هنگام بايد مبلغ 30 هزار تومان پرداخت کرد. مدت زمان سفر دريايي از قشم تا جزيره هنگام حدود 45 دقيقه تا يك ساعت طول می‌کشد.

هزینه رفتن به جزیره هنگام با تاكسي

هزينه رفتن به جزيره هنگام از قشم با تاكسي دربست از 40 تا 45 هزار تومان شروع می‌شود اما بسته به تعداد و راننده متغير است. همچنین هزينه رفتن به جزيره هنگام از درگهان با تاكسي دربست از 30 تا 35 هزار تومان متغير است. اما اين موضوع را فراموش نكنيد علاوه بر هزينه تاكسي، شما بايد هزينه شناورهاي دريايي واقع در بندر شيب دراز قشم براي رفتن به جزيره هنگام را نيز پرداخت كنيد.

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

هزینه رفتن به جزیره هنگام با اتوبوس

براي رفتن به جزيره هنگام  با اتوبوس نيز بايد همانند قطار، بليط خود را از شهر بندر عباس خريداري كنيد. بعد از آن مي‌توانيد با رفتن به اسكله شهيد حقاني كه در 3 كيلومتري بندر عباس واقع شده است به جزيره قشم برويد، همچنين مي‌توانيد با طي كردن مسافتي حدود 84 كيلومتر به بندر پل بندر عباس برويد و بعد از آنجا به قشم برويد.

هزينه بليط اتوبوس به بندر عباس بستگي به مبدا حركت شما دارد به عنوان مثال هزينه بليط اوتوبوس از تهران تا بندر عباس از  60 تا 110 هزار تومان مي‌تواند متغير باشد.

يك نكته قابل توجه در مورد رفتن به جزيره هنگام

از اوايل فصل پاييز تا اواخر فصل بهار به دليل هواي خوب و دلنشين  جزيره، مسافران زيادي به جزيره هنگام مي‌روند تا از جاذبه‌هاي گردشگري آنجا ديدن كنند. به همين خاطر كمي از هزينه‌هاي خدمات، اجناس، بليط رفت و برگشت و غيره افزايش پيدا می‌كند.

اقامت در جزيره هنگام

شايد مايل باشيد به جز هزینه رفتن به جزیره هنگام از هزينه‌هاي اقامتي در این جزيره اطلاعاتی داشته باشید. در جزيره هنگام هيچ هتل و سويتي در تضاد کامل با رزرو هتل در قشم و کیش وجود ندارد اما شما مي‌توانيد به اقامتگاه‌هاي بومي آن برويد.

 

در جزيره هنگام هيچ هتل و سويتي وجود ندارد

هزينه رزرو اقامتگاه‌هاي بومي جزيره هنگام بسته به امكاناتي كه دارند از شبي 80 هزار تومان تا شبي 2 ميليون تومان متغير مي‌باشد.

ليست اقامتگاه‌هاي بومي جزيره هنگام

  1. اقدامتگاه بومگردي گاروم زنگي
  2. اقامتگاه ساحلي كارادنيز
  3. اقامتگاه دلفين
  4. اقامتگاه ساحلي كد خدايي
  5. اقامتگاه بومگردي خانه پو
  6. اقامتگاه بومگردي خانه هنگام

جمع بندي

در اين مقاله ما از ارسنا سعي كرديم به طور کامل هزینه رفتن به جزیره هنگام را از جهات مختلفي مانند: انتخاب وسيله نقليه و مبدا حركت بررسي كنيم. اميدوارم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و برايتان مفيده بوده باشد.

 

076-3522-1322