نکاتی در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش

اگر شما هم ساکن شیراز هستید، نظرتان در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش چیست؟

با وجود آنکه شیراز شهری پر از مکان های دیدنی می باشد و به قول شیرازی ها خوشا شیراز و وصف بی مثالش اما قطعا گاهی تنوع، لازم است. بی شک، سفر به آب های نیلگون خلیج فارس و بازدید از کنسرت های کیش که به طور زنده در فضایی دلپذیر برگزار می شوند، هر مسافری را مجذوب این سفر می سازد. به همین خاطر اسباب سفر را آماده کنید تا برای سفر از شیراز به کیش راه بیفتید. ممکن است که برای شما هم ابهاماتی در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت کیش به وجود آمده باشد.

همچنین از خود بپرسید فاصله شیراز به کیش با ماشین شخصی چقدر است؟ کافی است با کارشناسان ارسنا همراه باشید تا در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش به روز ترین اطلاعات را کسب کنید و از سفر خود لذت ببرید.


سفر از شیراز به کیش و کنسرت کیش

بهترین زمان سفر در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت کیش

هر کسی برای رفتن از شیراز به کیش هدفی خاصی دارد. پس شاید بپرسید که بهترین زمان در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش چه زمانی است؟ اختلاف دمای جزیره کیش در طول سال گاهی به 9 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید. از طرفی دیگر به دلیل جزیره بودن آن، آب و هوای گرم و شرجی دارد. به گونه ای که هوا در این جزیره سرد نمی شود. جهت مسافرت به این جزیره برای کسانی که فرصت زیادی برای مسافرت در طول سال ندارند، فصل بهار و نوروز زمان مناسبی است. با این حال اگر به دنبال غواصی در آب های خلیج فارس هستید، فصل تابستان انتخاب بهتری می باشد.

اگر شما هم علاقه بسیاری به شرکت در کنسرت های کیش و جشنواره های فرهنگی، هنری دارید، 15 تیر تا 15 شهریور زمان فوق العاده ای است. شما با کمک کارشناسان ارسنا می توانید در زمان کوتاهی کنسرت خوانندگان معروف جزایر قشم، کیش و چابهار را رزرو کنید.

هزینه سفر از شیراز به کیش

در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش و هزینه های آن باید گفت که هزینه سفر شما به انتخاب روش مسافرتتان بستگی دارد. اینکه راه زمینی را انتخاب کنید یا بخواهید با هواپیما هیجان این سفر را تجربه نمایید، به مقدار پولی که کنار گذاشته اید، بستگی خواهد داشت. برای سفر زمینی از شیراز به کیش که به کمک خطوط ریلی شیراز-بندرعباس صورت می گیرد، معمولا هزینه کمتری نسبت به مسافرت با هواپیما خواهد داشت. البته در میان آنها مسافرت با خودروی شخصی، کمترین هزینه را در مورد سفر از شیراز به کیش دارد. با این حال بایستی بگوییم در مورد هزینه سفر نگران نباشید. چرا که کارشناسان ارسنا به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

همچنین ما می توانیم رزرو غیر مستقیم هتل و سوئیت کیش را با هزینه مناسب برای شما انجام دهیم. ما در کنار شما عزیزان هستیم تا علیرغم کاهش هزینه های سفر، سفر بسیار دلپذیری را برای شما به ارمغان بیاوریم.

نحوه سفر در مورد سفر از شیراز به کیش چگونه است؟

سفر به کیش از شیراز جزو سفرهای محبوب در میان مردم شیراز می باشد. با این حال یکی از دغدغه های مسافران در مورد سفر از شیراز به کیش شاید راه های سفر باشد. به طور کلی برای سفر به جزیره زیبای کیش شما مشکلی برای انتخاب وسایل نقلیه نخواهید داشت. اگر به دنبال هیجان و کشف مسیر های جدید هستید، مسافرت با قطار گزینه خوبی است. چرا که شما پس از سپری کردن حدود 10 ساعت در قطار، لذت و هیجان سفر با کشتی در بنادر چارک و آفتاب را نیز تا رسیدن به کیش تجربه خواهید کرد.

کوتاه ترین مسیر در مورد سفر از شیراز به کیش با خودروی شخصی، جاده شیراز به چارک است. با این مسیر تنها برای رسیدن به کیش 7 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. اگر هیجان و تحمل مسیر های طولانی را ندارید، مسافرت با هواپیما بهترین انتخاب برای شما می باشد.

اسکله چارک و آفتاب و جاذبه های گردشگری آن

یکی دیگر از نکاتی که در مورد سفر از شیراز به کیش به صورت زمینی باید بدان اشاره کرد، این است که در این مسیر، گذرتان به اسکله های آفتاب و چارک می رسد. بندر چارک به تنهایی یک جاذبه گردشگری کامل در غرب هرمزگان به شمار می آید. این بندر دارای شناور مسافربر و شناورهای لندینگ کرافت می باشد که به راحتی امکان حمل خودرو به جزیره کیش را نیز فراهم می کند. از جاذبه های گردشگری آن می توان به قلعه چارک در منطقه شيبکوه اشاره کرد.

در مورد جزیره آفتاب هم باید گفت که این جزیره دارای کمترین فاصله با جزیره کیش و اولین بندر عمومی، تجاری و مسافری می باشد.  چنانچه در میانه سفر پر فراز و نشیب خود از بندر آفتاب گذر کردید، می توانید از جاذبه های گردشگری آن نظیر موارد زیر دیدن کنید:


اسکله چارک و آفتاب و جاذبه های گردشگری آن.

قیمت حمل ماشین از چارک به کیش و شرایط و قوانین آن

در مورد سفر از شیراز به کیش، عده ای ترجیح می دهند که با خودروی شخصی خود به این جزیره مرجانی سفر کنند تا در طول سفر احساس راحتی بیشتری نمایند. به همین دلیل باید بخشی از سفر خود را به صورت دریایی در اسکله های آفتاب، چارک و لنگه از طریق لندیگراف طی کنند. برای حمل خودرو از چارک به کیش مسافران بایستی مدارکی همچون مدارک شناسایی خود، برگه معاینه فنی، اصل و کپی کارت خودرو، گواهینامه راننده و برگه کاپوتاژ را ارائه کنند.

هزینه حمل خودرو از چارک به کیش حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای رفت و برگشت می باشد. این بندر هزینه بیشتری در مورد سفر از شیراز به کیش، نسبت به سایر بنادر دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، ساعت لندیگراف می باشد که حدود ۲ تا ۳ بعدازظهر و ۱۰ تا ۱۱ شب اعلام شده است.

هتل ایران کیش و هتل آسمان کیش

اگر در مورد سفر از شیراز به کیش، به دنبال اقامتی رویایی و تجربه سفری منحصر به فرد هستید، بدون شک باید انتخاب شما هتل های پنج ستاره باشد. هتل آسمان کیش، یکی از هتل های پنج ستاره این سرزمین پر جاذبه است که دارای معماری شیک و متنوع با ارائه امکاناتی بی نظیر می باشد. اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب و هزینه به صرفه هستید، هتل آسمان کیش، بدون تردید گزینه عالی برای شما خواهد بود.

علاوه بر هتل آسمان کیش، اقامت در هتل ایران کیش می تواند کامل کننده سفر رویاییتان به کیش باشد. این هتل که واقع در قلب این جزیره زیبا می باشد، دارای دو برج مجزا نیز هست. شما می توانید با مراجعه به کارشناسان ارسنا هتل آسمان کیش را با تخفیف ویژه و به صورت آنلاین رزرو نمایید. این کار سفری رویایی و بدون دغدغه را به شما هدیه می دهد.

هتل ایران کیش

کنسرت های کیش و موسیقی زنده

بدون شک شرکت در کنسرت های کیش، برای علاقه مندان به کنسرت ها و موسیقی های زنده ممکن است دلیلی بسیاری خوبی در مورد سفر از شیراز به کیش باشد. از این رو تعداد زیادی از مسافران در میان تفریحات متنوع این جزیره بخشی از زمان خود را به شرکت در کنسرت های زنده اختصاص می دهند. به همین خاطر کنسرت های موسیقی بسیاری در گروه های مختلف پاپ و سنتی توسط خوانندگان معروف ایرانی برگزار می شود. به دلیل استقبال گسترده گردشگران، خوانندگان بهترین کنسرت های خود را در این جزیره خوش آب و هوا اجرا می کنند.

حضور در اجراهای زنده در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت کیش تجربه ای فوق العاده و بی نظیر از یک سفر خاطره انگیز را برای مسافران رقم خواهد زد. در مورد مبالغ کنسرت های کیش نمی توان مبلغ ثابتی تعیین کرد و بسته به فصول اجرا و سالن های برگزار شده، قیمت کنسرت ها متغیر خواهد بود.

کنسرت های کیش و موسیقی زنده

قیمت تور کیش از شیراز به چه چیزهایی بستگی دارد؟

به طور کلی تور های موجود در مورد سفر از شیراز به کیش، به عوامل مختلفی بستگی دارند که عبارتند از:

فاصله شیراز به کیش با ماشین شخصی چقدر است؟

اگر سفر های جاده ای را دوست دارید و ترجیح می دهید با ماشین شخصی خودتان، مسافرت به این جزیره رویایی را تجربه نمایید، باید بدانید که سفر طولانی پیش روی شما خواهد بود و در این سفر حسابی خسته خواهید شد. البته باید بگوییم در مورد سفر از شیراز به کیش قطعا ارزش تحمل این همه سختی را خواهد داشت. به عبارتی هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد! در مورد فاصله شیراز به کیش با خودروی شخصی با توجه به مسیر انتخابی، سرعت ماشین و ترافیک های موجود در مسیر، تقریبا 6 تا 8 ساعت در راه خواهید بود.

از طرفی دیگر نیز انتقال خودرو به کیش و انجام کارهای مربوط به لندیگراف ممکن است 5 تا 3 ساعت به طول بیانجامد. به علاوه بایستی بگوییم حتما پارکینگ مناسبی در کیش پیدا کنید و از عجله حین رانندگی بپرهیزید.

سفر از شیراز به کیش با خودروی شخصی.

نکات مهمی که در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش باید بدانید:

مانند هر مسافرت دیگری در مورد سفر از شیراز به کیش، نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آنها سفر راحت تری خواهید داشت. این نکات عبارتند از:

مسافرت به کیش

سخن پایانی:

در این مقاله به بررسی نکات مهم در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت های کیش، راه های مسافرت، بهترین هتل ها و کنسرت های بی نظیر این جزیره شگفت انگیز پرداختیم. پس اگر قصد سفر به شیراز را دارید و وسوسه سفر از شیراز به کیش در ذهنتان می گذرد، با کارشناسان ارسنا در تماس باشید. بدون شک کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالاتتان در مورد سفر از شیراز به کیش و کنسرت کیش به صورت رایگان خواهند بود. از جمله خدمات مجموعه ما می توان به:

و بسیاری از خدمات متنوع دیگر اشاره کرد. با ارسنا با خیال راحت سفر کنید.

076-3522-1322