غواصی در قشم برای بانوان | معرفی بهترین کلوپ های غواصی قشم

غواصی در قشم برای بانوان می تواند گزینه مناسبی برای تفریح در همه سال باشد، اما این سوال مطرح می شود که شرایط و زمان خاصی برای غواصی بانوان قشم وجود دارد؟ در کدام سایت های جزیره قشم امکان غواصی برای بانوان وجود دارد؟ برای پاسخ به سوالات خود با ارسنا همراه باشید.

روزمرگی در زندگی انسان این عصر، رباتی از ما می سازد که معنای زندگی کردن را با زنده بودن عوض می کند. گاهی باید با یک تفریح دلچسب و روح نواز، مسیر روتین زندگی را عوض کنیم تا روحمان تازه شود و نبض زندگی مان به جریان بیافتد. و در این تابستان گرم، چه تفریحی بهتر از غواصی در دریای زیبای جنوب؟

غواصی نوعی تفریح جذاب می باشد که در طول آن فرد به واسطه ابزار و تجهیزات ویژه ای به داخل آب می رود و در میان صخره های مرجانی و موجودات زیبای دریایی به گشت و گذار می پردازد. امروزه در سواحل بسیار زیادی امکان غواصی برای گردشگران فراهم شده تا از این تفریح لذت بخش استفاده کنند. اگر شما هم از دسته خانم هایی هستید که عاشق این تفریح فراموش نشدنی هستید و به دنبال جایی امن و ارزان قیمت و با کیفیت برای چشیدن لذت غواصی هستید با ارسنا همراه باشید تا بهترین سایت ها را برای غواصی در قشم برای بانوان به شما معرفی کنیم.

جزیره قشم در جنوب ایران از سواحلی است که با فراهم آوردن تعداد بسیاری زیادی از سرگرمی های آبی از جمله سایت های غواصی، سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران از سراسر ایران و جهان را به سمت خود می کشاند.

در این مقاله قرار است به سراغ بهترین و شناخته شده ترین سایت های غواصی در جزیره قشم بریم و ۶ تا از مناسب ترین سایت ها را برای خانم‌های غواص و تمام بانوان علاقه مند به این ورزش آبی پرهیجان معرفی کنیم.

شرایط غواصی در قشم برای بانوان

جرثقیل مغروق از خاص ترین مکان ها برای غواصی

سایت جرثقیلی که مربوط به دکل‌ نفتی است سقوط کرده و همین باعث شده تا همیشه حیوانات آبزی زیادی دور این منطقه جمع شوند و غواصی کردن را بسیار از قبل جذاب تر کند. اگر به دنبال هیجان بیشتری را در غواصی هستید سایت جرثقیل غرق شده یکی از بهترین گزینه ها برای غواصی در قشم است.
همچنین عمق سایت بین ۵ تا 10 متر بوده و در این قسمت آب کمی بیشتر از دیگر سایتها جریان دارد. در طول غواصی شما ماهی‌ هایی مثل اسکات، هامور، پروانه ‌ماهی، طوطی‌ ماهی، جعبه ‌ماهی، ملوان، نودی برانچ، آنجل، خفاش ماهی و انواع صدف های زیبا را خواهید دید. برای اطلاعات بیشتر و رزرو و قیمت با ارسنا در تماس باشید.

غواصی در سایت کشتی سوخته لارک

اگر از علاقمندان به ماجراجویی در غواصی هستید سایت کشتی سوخته لارک بهترین گزینه برای شما می باشد تا با غواصی در کشتی غرق شده به طول تقریبی 100 متر با همراهان خود به گشت و گذار بپردازید و از گونه های جانوری مستقر در آن بازدید کنید.
ضمنا دهانه این کشتی در عمق 14 متری و کف آن درعمق 33 متری از سطح دریا قرار دارد،

سایت ساحل زیتون قشم

یکی از بزرگ‌ترین ومحبوب‌ترین سایت ‌های غواصی مربوط به ساحل زیتون است. این سایت واقع در بلوار دریا و در روبروی پارک زیتون قشم قرار گرفته است. هرساله بانوان زیادی برای غواصی در قشم به این سایت می آیند.

هنگام غواصی در ساحل زیتون می‌توانید تا عمق ۵۵ متری بروید. مدت زمان غواصی حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود که در این مدت زمان شما می‌توانید پروانه ماهی، طوطی ماهی، ماسه ماهی، هامور و… را مشاهده کنید. اگر برای غواصی کردن در قشم کمی استرس دارید و برای تصمیم گیری دو دل هستید این قول را به شما می‌دهم که این تجربه به قدری جذاب خواهد بود که اگر آن را از دست بدهید یکی از خاص‌ترین تجربیات طول زندگی‌تان را از دست داده‌اید. همین الآن برای اطلاع از شرایط قیمت و رزرو با کارشناسان ارسنا ارتباط بگیرید.

سایت های زیادی برای رزرو غواصی در قشم برای بانوان وجود دارد

سایت زیبای اسپرینگی (باغ مرجانی)

سایت غواصی اسپرینگی حدود 16 کیلومتر با ساحل قشم فاصله دارد و گردشگران برای دسترسی به سایت اسپرینگی باید از قایق استفاده کنند. افرادی که برای غواصی در قشم این مکان را انتخاب می کنند، می توانند تا عمق 48 متری دریا پایین رفته و از دیدن دشت مرجان بسیار وسیعی که در این سایت وجود دارد، لذت ببرند. برخی از آبزیانی که در هنگام غواصی در سایت اسپرینگی مشاهده خواهید کرد عبارتند از: شیر ماهی، مرجان های باد بزنی، سفره ماهی، اسب دریایی و...

همچنین بهتر است بدانید که جریان آب در این منطقه معمولا تند و شدید می باشد. بنابراین اگر مبتدی هستید سایت باغ مرجانی گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

سایت تخت جمشید؛ مکانی مناسب تمامی افراد

سایت تخت جمشید در نزدیکی سایت غواصی ساحل زیتون قرار گرفته و تقریباً حیواناتی که هنگام غواصی در این دو سایت خواهید دید مشابه هم خواهد بود. با این تفاوت که در سایت تخت جمشید صخره‌های زیادی وجود دارد که همین باعث شده تا مناظر متفاوت‌تری را مشاهده کنید.

هنگام غواصی نیز می‌توانید تا عمق ۶ تا ۸ متری نیز پیش بروید و میزان دید ۲ تا ۶ متر را تجربه کنید. شدت جریان آب ملایم است به همین خاطر برای افراد مبتدی سایت تخت جمشید انتخاب بهتری است.

سایتی بدون ماهی در قشم؛ دره ستاره ها

سایت دره ستاره تنها سایت غواصی در قشم است که تقریبا در آن هیچ گونه ماهی دیده نمی‌شود. این منطقه پر است از ستاره‌هایی دریایی که کمتر در دیگر سایت‌ها قابل مشاهده هستند و همین باعث متفاوت شدن این سایت شده است. غواصان تا عمق ۲۰ متری در این سایت می توانند به گشت و گذار بپردازند و جریان آب هم کمی تند می باشد.

از دیگر سایت های غواصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیم های حرفه ای وجود دارند که غواصی در قشم برای بانوان را آموزش میدهند

برای غواصی در قشم نیاز به آموزش داریم؟

خیلی‌ها تصور می‌کنند برای تجربه غواصی لازم است تا از شناگر ماهری باشند و یا آموزش‌های به خصوصی برای غواصی ببینند. اما اگر شما به غواصی فقط به عنوان یک سرگرمی نگاه می‌کنید اصلاً نیازی نیست تا آموزشی خاصی ببینید.

در همین سایت‌های غواصی قبل از شروع غواصی به شما در حد چند دقیقه آموزش داده می‌شود و نیاز به کلاس‌های آموزشی خاصی نیست. پس برای آموزش غواصی نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارید. البته اگر تمایل به غواصی حرفه‌ای دارید باید در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کنید.

مقاله مرتبط: معرفی بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب

غواصی در قشم برای بانوان چگونه است؟

مشکلی بابت غواصی در قشم برای بانوان وجود ندارد و لباس مخصوص غواصی به خانم ها داده می شود و غریق نجات و مربیان خانم هم برای امنیت و آموزش بانوان تعبیه شده است. غواصی هم با خانواده و گروهی و هم به صورت انفرادی برای بانوان امکان پذیر است و اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که عاشق تفریح و هیجان هستید این لذت فراموش نشدنی را از دست ندهید و حتما از سایت های غواصی قشم دیدن فرمایید.

قیمت و شرایط رزرو برای غواصی بانوان در قشم چگونه است؟

گروه گردشگری ارسنا با تجربه بالای خود در زمینه تورهای تفریحی برای رزرو سایت های غواصی در این جزیره زیبا همراه شما خواهد بود تا با اطلاعات کامل کارشناسان ما مناسب ترین مکان غواصی برای خود و خانواده عزیزتان را با بهترین قیمت رزرو نمایید. برای بررسی قیمت و ارتباط با کارشناسان روی ارسنا کلیک کنید.

076-3522-1322