معرفی پلاژ بانوان قشم و هتل ساحلی سیمین

کشتی تفریحی قشم

پلاژ بانوان قشم هنگامی‌ که گردشگران زیادی قشم را برای تفریح خود انتخاب نمی‌ کردند ساخته شد و چه در زمان خود و چه اکنون امکانات خوبی به مسافران ارائه می‌ دهد. در این پلاژ هم می‌ توانید شنا و آب تنی کنید و هم می‌ توانید از پارک آبی آن لذت ببرید. در حال‌ حاضر پلاژ بانوان قشم یا پلاژ سیمین به بخشی از هتل ساحل طلایی قشم تبدیل شده‌ است.
پلاژ شنا بانوان یا پلاژ سیمین قشم
پلاژ بانوان قشم در دهه ۷۰ شمسی به بهره‌ برداری رسید. این پلاژ در ابتدا با استقبال کمی روبرو شد اما با به‌ روز شدن و افزایش امکانات خود توانست گردشگران زیادی را به خود جذب کند.
مسیر دسترسی به پلاژ بانوان قشم
با استفاده از تاکسی و ون در هر نقطه‌ ای که قرار داشته باشید می‌ توانید به‌ راحتی به پلاژ بانوان قشم دسترسی پیدا کنید. علاوه‌ بر این، افرادی که در این جزیره تمایل به استفاده از وسیله شخصی خود ندارند می توانند خودرو اجاره کنند با این خودرو می‌ توان به هر جایی از جزیره که می‌ خواهید بروید.
از آنجایی‌ که پلاژ بانوان قشم جزء هتل ساحل طلایی قشم است به‌ راحتی می‌ توانید در آنجا سکونت داشته باشید.پلاژ سیمین قشم

تفریحات آبی در پلاژ بانوان در منطقه جزیره قشم

در پلاژ بانوان قشم تفریحات زیادی وجود دارد. برخی از این تفریحات عبارت‌ اند از:
قایق ‌سواری، جت اسکی، اسکی روی آب، قایق پارویی، قایق پدالی، چتر و تخت ساحلی، ساحل اختصاصی برای شنا و ... که با رزرو می‌ توانید از آنها استفاده کنید. همچنین امکان رزرو اتاق و سوئیت در پلاژ ساحلی بانوان قشم نیز وجود دارد. در نزدیکی پلاژ ساحلی سیمین قشم رستوران‌ هایی چون رستوران شب‌ های طلایی وجود دارد و می‌ توانید با پیمودن مسیر کوتاهی به آن دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو دیگر تفریحات جیزه قشم به روی لینک کلیک کنید.

مکان پلاژ سیمین

این پلاژ در جاده ساحلی جنوبی و در جنب زیارتگاه شهید واقع است. پلاژ سیمین ۱۱ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله داشته و به‌ راحتی می‌ توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای اینکه از این پلاژ استفاده کنید باید در هتل ساحل قشم اقامت داشته باشید.


تفریح در پلاژ بانوان

سوئیت‌ های هتل ساحلی سیمین قشم

یکی از هتل‌ های ۴ ستاره جزیره قشم هتل ساحل است. سوئیت‌ های هتل ساحل قشم به سوئیت ۲ تخته و ۳ تخته معمولی، اتاق ۳ تخته vip، ۴ تخته و ۴ تخته vip تقسیم می‌ شوند. همچنین این هتل دارای سوئیت‌ های یک‌ خوابه ۵ نفره و سوئیت‌ های دوبلکس هشت‌ نفره است. سوئیت‌ های هتل سیمین دارای ویو ساحل دریا می‌ باشند که آرامش را برای گردشگران فراهم می‌ کنند.

قوانین استفاده از پلاژ قشم

اتاق‌ ها و قیمت هتل ساحلی سیمین قشم

این هتل در نزدیکی پلاژ سیمین واقع شده و ۶۰ عدد سوئیت دارد. هتل ساحل دارای ساحل اختصاصی برای شنا بوده و تفریحات آبی فراوانی دارد. همچنین این پلاژ دارای پارک آبی می باشد و با پرسنل آموزش‌ دیده‌ ای که دارد در تلاش است یک اقامت خاص و خاطره‌ انگیز برای مسافران خود فراهم کند. سوئیت‌ های این هتل ۲ نفره ۳ نفره و ۴ نفره هستند که از ۴ میلیون تا ۵ میلیون برای یک شب قیمت‌ گذاری می‌ شوند. البته این قیمت‌ ها بدون تخفیف هستند. همواره این هتل تخفیف‌ های فراوانی برای مهمانان خود در نظر می‌ گیرد که قبل‌ از انتخاب اتاق این تخفیف‌ ها اعمال می‌ شوند.

076-3522-1322