وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز

جزيره هرمز با مساحتی بالغ بر 42 كيلومتر، در آب‌های خليج فارس و در مجاورت تنگه هرمز قرار دارد. اين جزيره كوچك در همسايگی بندر عباس و جزيره قشم واقع شده است. حال ممكن است اين سوال كه وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز چيست ؟ برای شما كه بار اولتان است كه قصد سفر به جزيره هرمز را داريد به وجود بيايد.

پاسخ به اين سوال كمی به زمان و فصلی كه شما قصد سفر به آنجا را داريد بستگی دارد. حال اگر شما به دنبال چك ليستي از وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز هستيد تا آخر اين مقاله با ما همراه باشيد. اما قبل از باسخ به اين سوال می‌خواهم كمی شما را با آب و هوای جزيره هرمز آشنا كنم.

جزيره هرمز در همسايگی بندر عباس و جزيره قشم قرار دارد.

آب و هواي جزيره هرمز

قبل از سفر به جزيره هرمز و جمع كردن چمدانتان بهتر است درمورد آب و هوای جزيره اطلاعاتی داشته باشيد. همانطور كه گفته شد، جزيره هرمز در همسايگی بندر عباس و جزيره قشم قرار دارد. در نتيجه مانند ديگر شهرهای جنوب دارای تابستان‌های سوزان است. دمای هوای جزيره هرمز در تابستان‌هايش، مخصوصا مرداد ماه به بيشتر از 46 درجه نیز می‌رسد.

ما به شما پيشنهاد می‌كنيم كه اگر به قصد گردش به جزيره هرمز می‌رويد بهترين زمان براي سفر به هرمز فصل‌های سرد سال است. به اين دليل كه هوای جزيره در فصل‌های بهار، پاييز و زمستان معتدل و رو به خنكی است. در این ایام شما می‌توانيد با خيال راحت از تمامی جاذبه‌های گردشگری آن جا نهايت استفاده را بكنيد. از نظر شرایط اقلیمی بسیار به قشم نزدیک است و تفریحات آبی و غیر آبی آن نیز مانند تفریحات آبی قشم و سایر تفریحات این جزیره است.

ولي بايد اين موضوع را نیز بدانید که در ایام خنک‌تر سال، جزيره هرمز در اوج شلوغی و ورود مسافران و توریست‌ها است. از این رو قيمت اجناس و خدمات نیز بالاتر از دیگر مواقع خواهد بود.

مقاله مرتبط: هزینه رفتن به جزیره هنگام

دمای هوای جزيره هرمز در تابستان‌هايش، مخصوصا مرداد ماه به بيشتر از 46 درجه نیز می‌رسد

وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز

وسايلی كه قرار است شما برای سفرتان انتخاب كنيد، به عوامل زيادی بستگی دارد. و می‌تواند هر يک از آنها چك ليستی متفاوت داشته باشد. به عنوان مثال: سفر مجردی، خانوادگی، گردشگری، ماه عسل و غيره. اما ما برای شما  در اين مقاله ليستی ازكاربردی‌ترين و ضروری‌ترين وسايل را قرار داديم.

  1. مسواک و خمير دندان
  2. شارژر
  3. پاور بانک
  4. چسب زخم
  5. زير انداز برای زمانی كه خواستيد در كنار ساحل وقت بگذرانيد
  6. لباس  مناسب كه پيشنهاد ما به شما لباس‌های نخی و خنك است
  7. كرم ضد آفتاب و مرطوب كننده
  8. كلاه آفتابگير يا كلاه كپ و عينك
  9. صندل و يا دمپايي
  10. حوله مسافرتي
  11. پماد ضد گزش، پماد خارش و پماد سوختگي
  12. اگر فرد وسواسي هستيد می‌توانيد بالش و پتوي شخصي براي خود برداريد
  13. داروهای ضروری مانند مسكن‌هاي مختلف مصرفی، ضد تهوع و ضد حساسیت و غيره
  14. كارت شناسايي، گواهينامه، دفترچه بيمه و غيره همراه با يك كپي از همگي
  15. كفش كتوني مناسب براي پياده روي، ترجيحا كتوني مشكي باشد زيرا رنگ خاك‌هاي جزيره قرمز و رنگي مي‌باشد
  16. نخ و سوزن
  17. داشتن چراغ قوه براي بازديد از غار الهه نمك فيروزه

 

وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز

ليستی از  وسايل لازم برای كودكان

  1. پوشك
  2. لباس مخي
  3. اگر فرزند شما عادت به خوردن شير خشك دارد مي‌توانيد چند وعده غذايي شيرخشك براي سفر برداريد.
  4. دستمال مرطوب و يك پتوي كوچك

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

كلام آخر

اميدواريم در اين مقاله  توانسته باشيم پاسخي مناسب و مفيد به سوال شما یعنی وسایل مورد نیاز برای سفر به جزیره هرمز چيست؟ را داده باشيم. اميدواريم به شما  براي داشتن يك چمدان خوب و سبك كمك كرده باشيم و این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

 

076-3522-1322