کنسرت های کیش

تفریحات آبی انزلی

رزرو تفریحات آبی انزلی با پایین ترین قیمت از همین سایت میسر است.برای مشاهده لیست تفریحات آبی انزلی از همین اقدام نمایید و به راحتی با چند کلیک ساده تفریحات مورد نظرتون رو رزرو کنید.

تفریحات آبی انزلی

انزلی، یکی از محبوب ترین بنادر توریستی گیلان، شما را به لحظاتی لذت بخش و ماندگار دعوت می کند. لحظاتی که می توانید آنها را به واسطه تفریحات متنوع این منطقه، به ویژه تفریحات آبی انزلی تجربه کنید. وقت آن است تا کمی تنوع به خود بدهید و این بار به جای سفر به قشم و کیش و برخورداری از تفریحاتی مثل کشتی تفریحی قشم، جنگ های شبانه کیش و کشتی تفریحی کیش، تجارب جدیدتری را به دست آورید. تجاربی که با سفر به انزلی کسب شده و شما را یک لذت بی پایان فرا می خوانند. لذتی که حتی در مرور خاطرات سفر نیز دوباره آن را احساس کرده و هربار برایتان تازگی دارد. در ادامه با بهترین تفریحات آبی انزلی آشنا خواهید شد.

تجربه ای ناب و لذت بخش با تفریحات مارینا کاسپین انزلی

تجربه تفریحات دریایی انزلی، یک تجربه متفاوت است و حیف است از آن بگذرید. تفریحات آبی انزلی، لذت وصف ناپذیری دارند و به شما قول می دهیم این لذت را در کمترین جایی حس خواهید کرد. این تفریحات برای علاقمندان به هیجان، عالی به نظر می رسند و آنها را به اوج هیجان و خوشی می برند. اگر شما هم شیفته هیجان هستید و دوست دارید لحظات هیجان انگیزی را در انزلی تجربه کنید، از تفریحات آبی انزلی غافل نشوید. مجموعه مارینا کاسپین که در منطقه آزاد انزلی واقع شده، امکان بهره مندی از این تفریحات را برای همه به وجود آورده است. بنابراین می توانید از این فرصت استفاده کرده و در سفر خود به این بندر توریستی و جذاب، آن را امتحان کنید. در ادامه به لیست تفریحات آبی انزلی اشاره خواهیم کرد:

اوج شادی با پدل بورد انزلی:

یکی از تفریحات آبی انزلی که در نوع خود بی نظیر است، پدل بورد است. برای افرادی که به دنبال بهترین تفریحات آبی انزلی در تابستان هستند، این گزینه پیشنهاد می شود. با انتخاب این آیتم، موج سواری بر روی آب های آرام و موج های ریز را تجربه خواهید کرد.

با ایستادن بر روی پدل بورد و پارو زدن، حس و حال متفاوتی را درون خود احساس کرده و از طی مسافت طولانی و تماشای آب های اطراف، به وجد خواهید آمد. رودخانه های بزرگ، دریاچه ها و کانال های آبی، بهترین نقاط برای پدل بورد سواری محسوب می شوند.

انواع تفریحات آبی انزلی

لذت دریانوردی در همه حال با قایق بادبانی انزلی:

از دیگر تفریحات آبی انزلی که لحظات را به خوبی در ذهنتان ثبت میکند، قایقرانی توسط قایق های بادی است. یکی از نقاط قوت این قایق ها این است که می توانید در هر وضعیت آب و هوایی حتی در شرایطی که هیچ یک از تفریحات آبی دیگر  فعال نیستند، لذت قایقرانی را بچشید. دریانوردی با این قایق ها که تعادل در آنها برقرار می باشد، یک تجربه امن و آسوده را برای شما به دنبال دارد.

کاتاماران های بادبانی، کایاک، یات و ویندسرف از جمله قایق های بادبانی اند که تفریحات دریایی همراه با حسی وصف ناپذیر را برایتان به ارمغان می آورند.

ویندسرف، یکی از مهیج ترین تفریحات آبی انزلی:

یکی از تفریحات آبی انزلی که با آن غرق در هیجان و لذت می شوید، ویندسرف است که لحظاتی خارق العاده را برای شما رقم می زند. یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی بادبانی، همین رشته است که اوج هنر و توانایی فرد را در حفظ وضعیت تعادل نشان می دهد. ویندسرف نوعی تخته شناور است که مجهز به یک بادبان بوده و تعبیری جدید به دریانوردی بخشیده است. با سوار شدن در این وسیله تفریحی آبی می توانید رفتار حرفه ای خود را به رخ همه بکشید.

تماشای آب های آرام رودخانه و ماهیگیری با کایاک های تک و دو نفره:

لیست تفریحات آبی انزلی، بسیار متنوع است و این بار یکی دیگر از گزینه ها برای برخورداری از این تفریحات، معرفی می شود که آن کایاک است. کایاک های تک و دو نفره با قرار گرفتن بر روی سطح آب های آرام رودخانه و اقیانوس، لذت خاصی را به فرد می دهند و حتی او را برای ماهیگیری آماده می سازند. لازم نیست حتما از قبل کایاک سواری بلد باشید، با یک آموزش چند دقیقه ای و کوتاه هم می توانید تسلط کافی برای راندن کایاک های آبی را پیدا کنید و از این کار، لذت ببرید. تماشای آب های آرام رودخانه و ماهیگیری توسط کایاک، با همه لذت های دیگر فرق دارد.

قیمت تفریحات آبی انزلی

دریانوردی خانوادگی با شاتل:

یکی دیگر از تفریحات آبی انزلی که هم به صورت تکی و هم به صورت خانوادگی و گروهی، قابل اجرا می باشد؛ شاتل سواری است. اگر دوست دارید بالاترین سطح هیجان را تجربه کنید، شاتل را فراموش نکنید. شاتل با جهش سریع بر روی آب همراه بوده و با متصل شدن به قایق های تندرو حرکت می کند.

قیمت تفریحات آبی انزلی

قیمت تفریحات آبی انزلی یکی از مهمترین دغدغه افراد، پیش از رزرو این تفریحات می باشد. اگر شما هم این دغدغه را در خود احساس می کنید، باید بدانید که قیمت این تفریحات با توجه به عوامل متعددی مشخص می گردد. عواملی مانند:

انواع تفریحات آبی انزلی

اگر قبل از رزرو تفریحات آبی انزلی، سوالی درباره قیمت آنها دارید، باید بدانید که بسته به نوع تفریحات، قیمت ها متفاوت خواهد بود. مثلا قیمت شاتل سواری با قیمت کایاک سواری فرق می کند.

فصل مورد نظر:

قیمت تفریحات آبی انزلی در تابستان نسبت به فصل های دیگر بیشتر است. با توجه به اینکه آب و هوای این فصل، برای تفریحات آبی، کاملا مناسب می باشد و تعداد توریست ها نیز در این فصل بیشتر است، به همین دلیل این موضوع در قیمت تفریحات آبی انزلی تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت رزرو تفریحات آبی انزلی نوروز نیز با قیمت تفریحات آبی تابستان، تقریبا برابری می کند؛ چون هم هوا در فصل بهار معتدل تر است و هم تقاضای بیشتری برای این تفریحات وجود دارد.

تایم یا مدت زمان تفریحات:

بسته به نوع تفریحات آبی انزلی، تایم یا مدت زمان آنها فرق کرده و این موضوع بر روی قیمت نیز اثر گذاشته است. تفریحاتی که تایم طولانی تری را به خود اختصاص داده اند، قیمت بیشتری دارند.

با ارسنا، لذت رزرو تفریحات آبی انزلی به شکلی سریع و آسان را تجربه کنید

ارسنا یکی از بهترین سایت های رزرو تفریحات گردشگری به شمار می رود که از طریق آن می توانید هم تفریحات آبی انزلی را در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن رزرو کنید و هم رزرو سایر تفریحات را به سرعت انجام دهید. تفریحاتی مثل:

بهترین تفریحات آبی انزلی

076-3522-1322