کنسرت های کیش

تفریحات مهیج قشم

تفریحات مهیج قشم

پاراگلایدر سواری

پاراگلایدر سواری

گارانتی بهترین قیمت

بیمه
دسترسی آسان
به زودی
پارک کروکودیل

پارک کروکودیل

گارانتی بهترین قیمت

بیمه
مهیج
پارکینگ

یک خاطره ماندگار از جنوب با تفریحات مهیج قشم

سفر به جنوب کشور با شرکت در تفریحات مهیج قشم به یک خاطره به یادماندنی تبدیل خواهد شد. آنچه خستگی زندگی روزمره و ماشینی امروز را از جسم و جان ما می زداید سفر، گردش و تفریح است. در این میان بازی ها و تفریحات مهیج با ترشح آدرنالین، حال انسان را دگرگون خواهند ساخت. شاید به جرات می توان گفت که هیجان، بهترین راه برای پیشگیری از افسردگی است. یکی از مناطق بسیار زیبا و خاص در کشور عزیزمان ایران، جزیره قشم است. جالب است بدانید که علاقه به حضور در تفریحات آبی و غیر‌آبی، مسافران زیادی را هر سال به این جزیره دلفینی می کشاند.

آشنایی با تفریحات مهیج قشم

حیف است به جزیره قشم سفر کنید و از تفریحات آبی قشم که بسیار هیجان انگیز است بی نصیب بمانید. ما تعدادی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پاراسل قشم، پروازی بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس

یکی از تفریحات مهیج قشم پاراسل است. در این پرواز شما با پوشیدن جلیقه و رعایت نکات داده شده، به چتر بزرگی متصل خواهید شد. پرواز واقعی زمانی آغاز می شود که بالن آهسته آهسته از قایق جدا شده و ارتفاع شما از سطح دریا زیاد می شود. در این زمان شاهد منظره ای از قشم و خلیج فارس خواهید بود که هرگز در طول عمر خود ندیده اید. آرامشی آمیخته با هیجان. در این تفریح با یک یا دو نفر می توانید همراه باشید.

قایق سواری در میان دلفین ها و تماشای رقص آنها

نمی توان به جزیره محصور شده در آب سفر کرد و قایق سواری بر امواج آن را تجربه نکرد. سوار شدن بر قایق های تندرو یکی دیگر از تفریحات مهیج قشم بوده که لذت و هیجان موج سواری گروهی را به شما منتقل خواهد کرد. پس از یک قایق سواری چپر فراز و نشیب، تماشای دلفین های آزاد به لذت سفر شما خواهد افزود.

زیر آبی ترین تفریحات مهیج قشم با اسکوتر زیر دریایی

برای تجربه راه رفتن در هزاران متر زیر آب های آزاد خلیج فارس، اسکوتر زیر دریایی بهترین انتخاب خواهد بود. این دستگاه با اکسیژن رسانی، امکان تماشای دنیای زیبای زیر آب را برای شما فراهم خواهد آورد. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه محدودیت سنی داشته و به افراد مبتلا فشار خون، بیماری های تنفسی و قلبی و زنان باردار توصیه نمی شود.

جت اسکی، تجربه موتور سواری بر روی آب

جت اسکی موتوری است که بر روی آب شتاب گرفته و به سرعت حرکت می کند. این سرگرمی نیز از جمله تفریحات مهیج قشم بوده و طرفداران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این موتور آبی تفریحی، به صورت یک، دو و سه نفره قابل استفاده می باشد.

یک پرواز قدرتمند با فلای بورد

از دیگر سرگرمی ها و تفریحات مهیج قشم می توان به فلای برد اشاره کرد. این ورزش، با سوار شدن شما بر روی یک تخته و فیکس شدن پاهایتان آغاز شده و با حرکت جت اسکی ادامه دار می شود. آب با فشار زیاد از لوله ای که انتهای آن به تخته متصل است، خارج شده و شما را به پرواز در خواهد آورد. بدین ترتیب پرشی خیره کننده و خارق العاده را تجربه خواهید کرد. اگر بتوانید تعادل خود را با فشار آب خروجی تنظیم کرده و شهامت لازم را داشته باشید، این ورزش بیشترین لذت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر تفریح کنید: اجاره موتور در استانبول

بنانا سواری در قشم، هیجانی گروهی با دوستان

اگر می خواهید با دوستان خود یک هیجان گروهی را تجربه کرده و از پرتاب شدن در آب لذت ببرید بنانا سواری بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود. در این سرگرمی شما به همراه حداکثر پنج نفر از دوستان خود سوار بر تیوپی به شکل موز می شوید که توسط قایقی تندرو بر روی آب به رقص در خواهد آمد.   

شاتل سواری، بهانه ای جذاب برای سفر به قشم

یکی از تفریحات مهیج قشم که در هر فصلی از سال می توانید تجربه کنید، شاتل سواری است. در این بازی همچون بنانا، سوار بر تیوپ خواهید شد که با قایقی تندرو هدایت می شود. شاتل در مقایسه با بنانا سواری سرعت کمتری داشته و حداکثر سه نفر قادر به استفاده همزمان از آن هستند.

سخن پایانی

آنچه یک سفر را خاطره انگیز می سازد میزان هیجان آن است. در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا شما را با  تعدادی از تفریحات مهیج قشم بیشتر آشنا کنیم. چنانچه بار سفر خود را برای مسافرت به این جزیره دلفینی زیبا بسته اید و قصد رزرو تفریحات مهیج قشم را دارید، روی ما حساب کنید.

076-3522-1322