کنسرت های کیش

کشتی تفریحی قشم

تفریح در آب های نیلگون، آن هم با کشتی، لذت خاص خود را دارد. تماشای مناظر آبی از طریق آن، نه تنها احساسات مثبتی را در فرد به وجود می آورد، بلکه تمام خستگی های روحی و جسمی را به یکباره شسته و جانی دوباره می بخشد. یکی از کشتی تفریحی زیبا که امکانات فراوانی را به خود اختصاص داده و لذت کشتی سواری در آب های جنوب را به ما انتقال خواهد داد، کشتی تفریحی قشم است.

کشتی تارا

کشتی تارا

400,000 تومان

369,000 تومان

کافی شاپ
اجرای زنده
عکاسی
کشتی وفا

کشتی وفا

400,000 تومان

365,000 تومان

کافی شاپ
موسیقی زنده
اجرای زنده
کشتی یوتاب

کشتی یوتاب

400,000 تومان

360,000 تومان

کافی شاپ
موسیقی زنده
قلیان
کشتی آبتین

کشتی آبتین

400,000 تومان

365,000 تومان

کافی شاپ
دسترسی عالی
اجرای زنده

کشتی تفریحی قشم | اجاره کشتی تفریحی در قشم

علاوه‌ بر مواردی که بالا گفته شد جزایر اطراف قشم هم مقصد خوبی برای گردشگران هستند و بهانه خوبی برای گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی قشم به شمار میرود. کشتی های تفریحی قشم امکانات مختلفی دارند.

بدیهی است که کشتی‌های گران‌تر امکانات بهتر و بیش‌تری دارند. اما با هزینه‌های کمتر هم می‌شود یک تور تفریحی خوب با کشتی یا قایق را در قشم تجربه کرد.

کشتی تفریحی قشم

کشتی تفریحی در قشم اولین موردی است که مسافران این جزیره دوست‌داشتنی و رنگارنگ به آن فکر می‌کنند. گشت و گذار روی آب‌های درخشان خلیج فارس و تماشای طلوع و غروب آفتاب روی دریای پهناور به قدری خیال‌انگیز و دل‌فریب است که هر گردشگری را وسوسه می‌کند.

 شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که جزیره قشم چه مکان‌ها و تفریحات مهیجی را می‌تواند داشته باشد؟ به شما اطمینان می‌دهیم امروز یکی از بهترین تفریحات این جزیره نام آشنا را به شما معرفی خواهیم‌ کرد. کشتی‌های تفریحی می‌توانند علاوه بر فراهم کردن لحظات سرشار از آرامش، اوقات شاد و مهیجی را نیز برای مسافران ایجاد کنند.

خرید بلیط کشتی تفریحی قشم یکی از راه‌های استفاده از این تفریح جذاب و به یادماندنی است.

کشتی تفریحی در قشم چه امکاناتی دارد؟

رزرو کشتی تفریحی قشم به شما این امکان را می‌دهد تا از امکانات و برنامه‌های سرگرم‌کننده و مهیجی که می‌توانند یک روز سرشار از خاطرات خوش را برای شما به یادگار بگذارند، بهره‌مند شوید. امروزه با پیشرفت صنعت کشتیرانی، کشتی‌ها به خدمت برای سرگرمی و تفریحات در آمده‌اند و لحظات فوق‌‌العاده‌ای را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

 با رزرو کشتی تفریحی قشم می‌توانید از برنامه‌های مهیج آن بهره‌مند شوید. از جمله این برنامه‌ها می‌توانیم به گشت و گذار در آب‌های نیلگون خلیج فارس به همراه موسیقی زنده اشاره کنیم. کشتی‌های تفریحی قشم برای گشت و گذار روی آب‌های درخشان خلیج فارس، قایق‌های کف شیشه‌ای و کشتی‌های آکواریومی را به همراه دارند که باعث می‌‌شوند تا افراد بتوانند حرکت امواج دریا و موجودات دریایی را زیر کشتی به وضوح تماشا کنند.

در کشتی‌های تفریحی قشم، جنگ‌های شادی و همچنین برنامه‌های شاد و مهیجی برگزار می‌شود که با انجام قرعه‌کشی و اهدای جوایز به مسافران، باعث هیجان‌انگیزتر شدن سفر دریایی خواهند شد. تمام هدف این کشتی‌های تفریحی فراهم کردن رفاه، شادی و هیجان در کنار امنیت خاطر برای مسافران است. در ادامه به بررسی چند مورد از تفریحات کشتی تفریحی قشم می‌پردازیم:

گشت دریایی

همانطور که اشاره شد، گشت دریایی یکی از برنامه‌های کشتی‌های تفریحی قشم است که در کشتی‌های متفاوت با برنامه‌های متفاوتی اجرا می‌شود.

در این گشت دریایی معمولا استند آپ کمدی، موسیقی شاد زنده، برنامه‌های قرعه کشی و… انجام می‌شود. قایق‌های کف شیشه‌ای یا کشتی‌های آکواریومی نیز برای استفاده علاقه‌مندان تدارک ‌دیده می‌شود و به این ترتیب مسافران می‌توانند هیجان بیشتری را در این گشت و گذارها تجربه کنند.

دیگر تفریحات ارسنا: کشتی های تفریحی کیش

کافه کشتی تفریحی

کافه کشتی تفریحی این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا نوشیدنی و دسر مورد علاقه خود را، در کنار عزیزانشان و همچنین روی امواج دریا میل کنند.

این کافه که معمولا در طبقات بالای کشتی‌های تفریحی قرار می‌گیرد، دارای سانس‌های مختلفی است که گردشگران می‌توانند هر یک از سانس‌ها را با توجه به برنامه‌ سفر خود رزرو کنند و به این ترتیب لحظاتی به یادماندنی را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنند.  

بهترین کشتی تفریحی قشم کدام است؟

کشتی‌های تفریحی متنوعی در قشم به خدمت‌رسانی به گردشگران می‌پردازند که هر یک دارای برنامه‌هایی مختلف و همچنین امکانات مختلفی هستند. در ادامه به معرفی چند کشتی تفریحی مشهور در قشم می‌پردازیم:

یوتاب

بهترین کشتی تفریحی قشم که به یوتاب نیز معروف است در واقع یک لنج بازسازی شده است که برای تفریح و گشت و گذار مسافران، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کشتی دارای فضایی جذاب و شاد است که مسافران می‌توانند لحظات خوشی را در آن و روی امواج خلیج فارس سپری کنند.

کشتی تفریحی یوتاب دارای سالنی سرپوشیده است که در آن برنامه‌های شاد و مفرحی مانند اجرای موسیقی زنده و برگزاری انواع جنگ‌های شادی صورت می‌گیرد. کافه یوتاب در طبقه بالای این کشتی تفریحی واقع شده است که فضایی سرباز دارد و انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ را برای مسافران آماده می‌کند.

وفا

اما کشتی تفریحی وفا از کشتی‌های تفریحی مجلل جزیره زیبای قشم است که فعالیت خود را از فروردین 1401 آغاز کرد. این کشتی دارای دو طبقه مجرا است که در طبقه پایین آن مسافران می‌توانند از فضای سرپوشیده استفاده کنند.

در این بخش یک استیج موسیقی زنده و میز و نیمکت برای نشستن مسافران در نظر گرفته شده است. ظرفیت این سالن 80 نفر در هر سانس است و مسافران می‌توانند در این سالن به مدت یک ساعت و نیم از موسیقی زنده و همچنین برنامه‌های شاد و مفرح بهره‌مند شوند.

رزرو کشتی تفریحی قشم

در طبقه بالایی کشتی تفریحی وفا فضایی نیمه باز به همراه کافی‌شاپ و میز و صندلی برای پذیرایی مسافران در نظر گرفته شده است. این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک، دمنوش و بستنی را برای پذیرایی از مسافران آماده می‌کند که هزینه آن به صورت جداگانه باید پرداخت شود.

در این طبقه می‌توانید با دید بهتری به تماشای آب‌ها و امواج خلیج‌فارس بپردازید و منظره‌ای فوق‌العاده از ساحل جزیره زیبای قشم داشته باشید.

تارا

یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی قشم کشتی تفریحی تارا است‌ که یک کشتی تفریحی مجلل به شمار می‌آید و برای مقاصد توریستی و همچنین گشت و گذار روی آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کشتی، دو طبقه دارد که طبقه اول آن سرپوشیده است و مکانی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است.

رزرو کشتی های تفریحی قشم

مسافران به همراه خانواده و دوستان خود می‌توانند در این طبقه از اجرای موسیقی زنده و همچنین برنامه‌های شاد بهره‌مند شوند. طبقه بالای این کشتی را فضایی سرباز به همراه کافی‌شاپ و محل‌هایی برای نشستن افراد تشکیل می‌دهد که در آن گردشگران می‌توانند با چشم‌اندازی زیبا و متفاوت به تماشای عظمت دریا و همچنین زیبایی ساحل قشم بپردازند.

آبتین

از دیگر کشتی‌های تفریحی قشم کشتی تفریحی آبتین است که مسافران بسیاری را هر ساله با زیبایی و اعجاب آب‌های خلیج فارس آشنا می‌کند.

این کشتی دارای یک سالن سرپوشیده است که در آن برنامه‌های شاد و همچنین اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدین و… برگزار می‌شود. این کشتی دارای 60 نفر ظرفیت در هر سانس است.

کافی‌شاپی زیبا و دنج در طبقه بالای این کشتی ساخته‌اند تا از میهمانان با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، دمنوش و بستنی پذیرایی شود.

نکاتی که باید به هنگام خرید بلیط کشتی تفریحی قشم یا اجاره کشتی تفریحی در قشم در نظر بگیرید:

قبل از خرید بلیط کشتی تفریحی قشم لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهیم تا از مشکلات احتمالی جلوگیری گردد. در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره می‌شود:

خرید بلیط کشتی تفریحی قشم و رزرو بلیط کشتی تفریحی قشم از ارسنا چگونه است؟

برای خرید بلیط کشتی تفریحی قشم، راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد. اما ساده‌ترین و اقتصادی‌ترین روش برای تهیه بلیط کشتی‌های تفریحی قشم، سایت ارسنا است.

ارسنا سایتی است که این امکان را برای گردشگران و مسافران فراهم می‌کند تا با یک کلیک ساده بتوانند تفریحات مورد نظر خود را بیابند و رزرو کنند.

در سایت ارسنا قیمت بلیط کشتی تفریحی قشم را مشاهده کنید و از میان آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین بلیط را خریداری نمایید.   

قیمت بلیط کشتی کف شیشه ای قشم

یکی از تفریحات مهیج و دوست داشتنی که می توان در قشم آن را تجربه کرد؛ سوار شدن در کشتی کف شیشه ای و کشتی سواری با آن است. بنابراین علاوه بر اجاره قایق تفریحی در قشم می توانید با اجاره کشتی، لذت کشتی سواری را نیز تماما احساس کنید. با سوار شدن در این کشتی، نه تنها از روی آن، قادر به تماشای دریای نیلگون خلیج فارس خواهید بود، بلکه می توانید چشمانتان را به پایین چرخانده و زیبایی دریای خلیج فارس را از بُعد دیگر ببینید. این کشتی، حس تماشای یک آکواریوم جذاب را در شما ایجاد کرده و زلال بودن دریای خلیج فارس را به طور کامل نشان می دهد.

اگر عزم سفر به جزیره قشم را دارید، حتما از این کشتی لذت بخش دیدن کنید. نگران قیمت بلیط کشتی کف شیشه ای قشم نباشید. این قیمت، کمتر از آن چیزی است که در ذهن شماست. با استعلام قیمت بلیط این کشتی از مراجع معتبر، خود متوجه این حقیقت خواهید شد. شما می توانید از هزینه خرید یک دست لباس صرف نظر کرده و این هزینه را صرف لذت و تماشای این کشتی بی نظیر نمایید. نکته کلی ای که درباره قیمت کشتی های تفریحی قشم از جمله کشتی کف شیشه ای می توان گفت؛ این است که هر چقدر امکانات و آیتم های ویژه کشتی بیشتر باشد؛ به همان نسبت، قیمت بلیط بیشتر خواهد بود.

اجاره یات در قشم

اجاره قایق تفریحی و کشتی در قشم، تنها گزینه های موجود برای انتخاب نیستند؛ شما می توانید تفریحات آبی متنوع دیگری را در این جزیره امتحان کنید. یکی از این تفریحات، سوار شدن در یات است. با اجاره یات در قشم، لذت و تجربه جدیدی را کسب خواهید کرد. یات یا همان کشتی تفریحی لوکس، با ظاهر مدرن و امکانات رفاهی متعدد خود، در مرکز توجه قرار گرفته است. اجاره یات در قشم به صورت روزانه و ساعتی، امکان پذیر بوده و بسته به مدت اجاره دارای نرخ های متفاوتی خواهد بود. اگرچه هزینه اجاره یات در راس اهمیت می باشد؛ اما فقط بحث هزینه مهم نیست؛ شما باید هنگام اجاره یات، امنیت آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

اگر توانایی راندن یات به تنهایی را دارید؛ می توانید به اجاره یات شخصی پرداخته و مسئولیت گرداندن آن را بر عهده بگیرید؛ اما اگر فکر می کنید دارای تسلط کافی در این زمینه نیستید؛ بهتر است کار را به یک ناخدای حرفه ای بسپارید. با این وجود، آسودگی بیشتری را احساس کرده و لذت دریانوردی را نیز کاملا احساس خواهید کرد. در انتها یات های کابین دار که مبله شده اند، تجربه ای ناب و متفاوت از قایق سواری را در اختیارتان قرار داده و بهترین گزینه برای انتخاب اند.

اجاره قایق تفریحی در قشم

حیف است به قشم سفر کنید و فرصت اجاره قایق تفریحی را از دست بدهید. با اجاره قایق تفریحی در قشم در موقعیتی کاملا جدید قرار خواهید گرفت. موقعیتی که لذت بخش است و حال و هوایتان را به کل عوض خواهد کرد. قایق سواری یکی از آن تفریحات آبی شگفت انگیزی است که هر بزرگ و کوچکی را به خود علاقمند نموده است. اگر خواستار اجاره قایق تفریحی به صورت دربست هستید؛ این امکان را دارید. همچنین اگر اجاره ساعتی، مد نظر شماست؛ باز هم چنین امکانی در اختیارتان خواهد بود.

این قایق ها برای برگزاری انواع جشن از جمله جشن تولد، کاملا مناسب بوده و می توانید با آنها جشنی متفاوت تر از همیشه را برای خود یا عزیزانتان برگزار کنید. سورپرایز تولد در این قایق ها، خالی از لطف و هیجان نیست. لازم است بدانید هر قایق تفریحی در قشم، با توجه به امکانات و نوع اجاره، هزینه های مختلفی را در بر خواهد گرفت. انواع قایق کابین دار مانند یات و قایق بدون کابین، جهت اجاره موجود می باشند. یات های کابین دار در مقایسه با قایق های بدون کابین، امتیازات و آپشن های بهتری داشته و از این رو بیشتر از همه محبوبیت یافته اند.

اجاره کشتی برای عروسی در قشم

علاوه بر اجاره قایق تفریحی در قشم، کشتی های متنوعی جهت اجاره موجودند. برخی از این کشتی ها با توجه به ظاهر لوکس تر و امکانات رفاهی بیشتر، جهت برگزاری جشن های مهمی مثل جشن عروسی انتخاب می گردند. اگر خواستار اجاره کشتی برای عروسی در قشم هستید؛ تصمیم درستی گرفته اید. برگزاری جشن عروسی در این کشتی ها، آن هم بر روی آب های خلیج فارس، خاطرات خوش و ماندگاری را برای عروس و داماد و مهمانان به ارمغان می آورد.

یکی از کشتی های مناسبی که می توان با هدف برگزاری جشن عروسی، اقدام به اجاره آن نمود؛ کشتی یوتاب است. این کشتی محبوب و پرطرفدار قبلا لنج بود و اکنون مورد بازسازی قرار گرفته است. سالن سرپوشیده این کشتی سنتی، مکان مناسبی جهت برگزاری جشن محسوب می شود. انواع موزیک های زنده و برنامه های تفریحی در این سالن برگزار می گردند. علاوه بر سالن سرپوشیده، فضای باز هم وجود دارد که می توان با رفتن به آن، از هوای مطبوع و مناظر دریایی قشم لذت برد. رزرو کشتی تفریحی یوتاب قشم به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. لذا اگر خواستار اجاره این کشتی جهت برگزاری جشن عروسی هستید؛ باید هر چه زودتر نسبت به رزرو آنلاین کشتی اقدام کنید. وگرنه ممکن است با ظرفیت پر مواجه شده و فرصت را از دست بدهید.

اجاره لنج در قشم

علاوه بر اجاره قایق تفریحی در قشم و اجاره کشتی، گزینه بعدی که می توانید برای اجاره، آن را انتخاب کنید؛ لنج است. لنج در مقایسه با کشتی، فضا و ابعاد محدودتری دارد و این یکی از تفاوت های اصلی میان آنهاست. به همان اندازه هزینه اجاره لنج در قشم، کمتر از هزینه اجاره یک کشتی خواهد بود. بنابراین افرادی که به دنبال گزینه های مقرون به صرفه تر جهت بهره مندی از تفریحات آبی و دریایی قشم هستند؛ می توانند لنج را انتخاب کنند. لنج ساختار ساده تری دارد و این موضوع نیز هزینه اجاره لنج را تحت تاثیر قرار داده است.

اگر به سبک سنتی علاقمندید، قطعا لنج را بر کشتی ترجیح خواهید داد. در مقابل اگر سبک های مدرن را می پسندید؛ به نظر نمی رسد اجاره لنج برای شما مناسب باشد. لنج ها ظاهر چوبی داشته و سبک سنتی را به تصویر می کشند. به شما قول می دهیم که با سوار شدن در لنج هم همان لذتی را حس خواهید کرد که در یک کشتی دارید. پس این فرصت را از خود دریغ نکرده و همه تفریحات آبی را یکی پس از دیگری امتحان کنید. قطعا با این کار، سفر دلپذیری را برای خود و خانواده تان خواهید ساخت.

سخن پایانی

کشتی‌های تفریحی از جمله تفریحات آبی مهیج و لذت‌بخش هستند که سال‌هاست مورد توجه و رضایت گردشگران قرار گرفته‌اند.

این کشتی‌ها با اجرای برنامه‌های شاد و همچنین ایجاد فضایی امن برای گشت و گذار در دریا، باعث شده‌اند تا مسافران بیشتری با جذابیت‌های این آبی بی‌کران آشنا شوند. با رزرو کشتی‌های تفریحی، قشم این جزیره زیبا و رویایی را از زاویه دیگری به تماشا بنشینید.

076-3522-1322