کنسرت های کیش

کنسرت چابهار

جهت رزرو دریافت برنامه کنسرت های چابهار با تخفبف ویژه با شماره 07635221322 تماس بگیرید.

کنسرت هوروش بند چابهار

کنسرت هوروش بند چابهار

گارانتی بهترین قیمت

تخفیف
ترانسفر
جشنواره

کنسرت های چابهار

منطقه آزاد چابهار یکی از مناطق بسیار زیبا می باشد که مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. این افراد دوست دارند تا علاوه بر بازدید از این شهر و منطقه زیبا، از سواحل آن نیز لذت کافی را ببرند. یکی از تفریحات بسیار عالی در این شهر شرکت در کنسرت های خوانندگان محبوب می باشد. در فصول سرد سال در این منطقه آب و هوای بسیار مطبوعی حکمفرماست که افراد را راغب به حضور در این منطقه می کند. افراد باید توجه داشته باشند که چابهار نیز همانند قشم و کیش، از جمله مناطق آزاد می باشد و می توانند خرید های بسیار خوبی در این منطقه داشته باشند. در این فصول این شهر یکی از شهر های پر تردد محسوب می شود، بنابراین خوانندگان زیادی علاقه به برگزاری کنسرت در این شهر دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کنسرت های چابهار و نحوه رزرو کنسرت های چابهار آشنا سازیم. 

کنسرت های چابهار

دیگر کنسرت ها: کنسرت های دبی

چابهار کجاست؟

در جنوب سیستان و بلوچستان منطقه ای بسیار خوش آب و هوا وجود دارد که در طول سال از هوایی بهاری برخوردار می باشد. این منطقه به چابهار مشهور است و پر از شگفتی و جاذبه های دیدنی می باشد. آب و هوای این منطقه بر خلاف باور بسیاری از مردم معتدل می باشد که افراد بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت خود به این مکان سفر می کنند. بهترین زمان جهت سفر به این شهر پاییز و زمستان است، در فصول گرم سال شاید به اندازه کافی قادر نباشید تا از مکان های دیدنی و سواحل آن لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم حتما به این شهر زیبا سر بزنید و از اماکن دیدنی آن بازدید کنید.

اماکن دیدنی چابهار

در شهر چابهار مکان های دیدنی بسیار زیادی از جمله ساحل نورانی، تالاب صورتی چابهار، کوه های مریخی، جنگل حرا، کویر و دریا در کنار هم و... وجود دارد. در این شهر به دلیل وجود اینهمه شگفتی و جاذبه طبیعی کنسرت های بی نظیری نیز اجرا می شود که تمایل افراد به حضور در این منطقه را دو چندان می کند. ساحل نورانی در این شهر هر ساله محل بازدید افراد زیادی از داخل و حتی از خارج از کشور می باشد، در این مکان رویایی می توانید ساعت ها نشسته و از طبیعت لذت ببرید.  

سالن های کنسرت در چابهار

کنسرت های چابهار در مکان های مختلفی در این شهر برگزار می گردد که از جمله مشهورترین این نقاط می توان به سالن همایش های بین المللی چابهار و فضای باز کلاسیک در این مکان اشاره نمود. در برخی از کشتی های تفریحی نیز سالن های مخصوص کنسرت وجود دارد که خوانندگان می توانند در این کشتی ها کنسرت خود را برگزار کنند.

رزرو کنسرت های چابهار

تفریحات مهیج قشم

قوانین برگزاری کنسرت های چابهار

برای رزرو کنسرت های چابهار قوانین و مقرراتی وجود دارد که افراد متقاضی باید به آنها دقت بسیار زیادی داشته باشند. در خرید خود دقت کنید چرا که این کنسرت ها از قوانین چارتری بهره می گیرند و امکان لغو و کنسلی آنها وجود دارد. داشتن پوشش و حجاب در زمان برگزاری کنسرت های چابهار یکی از الزامات می باشد. برای کودکان زیر 4 سال نیاز به تهیه بلیط ندارید. افراد باید یک ساعت پیش از شروع کنسرت در محل حاضر باشند و صندلی خود را پیدا کنند. استعمال دخانیات در سالن به صورت اکید ممنوع می باشد. مواد غذایی و تنقلات را با خود به داخل سالن نیاورید،در صورت رویت از ورود افراد جلوگیری می شود.

برنامه کنسرت های چابهار

برنامه کنسرت های چابهار بسیار متنوع می باشد و خوانندگان بسیاری در این شهر کنسرت برگزار می کنند. خوانندگانی نظیر علیرضا طلیسچی، علی عبدالمالکی، مسعود صادقلو، هوروش بند، مهدی احمدوند، آرون افشار و... در این شهر زیبا کنسرت اجرا کرده اند. در روز های آینده نیز خوانندگان زیادی برای برگزاری کنسرت های خود در حال تدارک برنامه هستندکه شما میتوانید از ارسنا رزرو کنید. حامیم خواننده نسل جوان و پر طرفدار در تاریخ 6 اسفند 1402 در سالن همایش های بین المللی چابهار کنسرت خود را اجرا خواهد کرد. مجید رضوی در 5 اسفند، مسعود صادقلو در 4 اسفند، آرش و مسیح در 3 اسفند و علی یاسینی در 2 اسفند ماه کنسرت های خود را در این منطقه آزاد اجرا می کنند. علاقمندان به موسیقی و این خوانندگان می توانند بلیط های خود را تهیه کرده و برنامه حضور در این کنسرت ها را تدارک ببینند.

076-3522-1322