رزرو تفریحات قشم با تخفیف ویژه  | 10 مورد از بهترین تفریحات قشم

رزرو تفریحات قشم

رزرو و خرید بلیط تفریحات قشم در تمامی ایام سال، از پرطرفدارترین رزروها برای مسافرت‌های چند روزه است. از جمله تفریحات قشم می‌توان به تفریحات آبی مانند پاراسل، جت اسکی، قایق سواری، اسکوتر زیردریایی و فلای بورد اشاره کرد. پارک آبی و همچنین سواحل قشم نیز یکی از بهترین تفریحات برای کودکان در این جزیره به حساب می‌آید. به هنگام شب می‌توانید از تفریحاتی مانند قدم زدن، خرید کردن و تماشای آسمان پرستاره این جزیره استفاده ببرید. برای اطلاعات بیشتر از تفریحات این جزیره دوست‌داشتنی می‌توانید با شماره 07635221322 تماس بگیرید.

برای دانستن شرایط اجاره و کرایه خودرو در قشم وارد این صفحه شوید: اجاره ماشین در قشم

خرید بلیط تفریحات قشم در ارسنا چگونه است

جذاب ترین تفریحات قشم

اغلب افراد قشم را جزیره‌ای دوست‌داشتنی برای گذراندن اوقات فراغت و ایام تعطیل خود می‌دانند. علت این امر را نیز می‌توان در تفریحات جذاب این جزیره جستجو کرد که از پیر و جوان و کودک، همگی می‌توانند سرگرمی مورد علاقه خود را در این جزیره پیدا کنند. اگر به دنبال جایی برای آرامش و تجدید قوای خود هستید یا دوست دارید آخر هفته خود را با هیجان و آدرنالین خون بالا سپری کنید، قشم مکانی بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

تفریحات قشم برای کودکان

قشم جزیره‌ای استثنائی و شگفت‌ انگیز برای کودکان است. امروزه سرگرمی و تفریح کودکان در سفر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای خانواده‌ها تبدیل شده است. اغلب خانواده‌ها سفر را بهانه‌ای خوب برای دور نگه داشته کودکان خود از دنیای مجازی و آشنا کردن آن‌ها با زیبایی‌های دنیای حقیقی می‌دانند.

در واقع سفر یکی از بهترین فرصت‌ها برای آشنایی کودکان با دنیای بیرون و وقت گذراندن با آن‌ها است؛ بنابراین تفریح کودکان و آموختن آن‌ها از طبیعت و سفر کردن معمولا فکر خانواده‌ها را از قبل از سفر به خود مشغول می‌کند. در ادامه به تفریحات مناسب برای کودکان در جزیره زیبا و دوست‌داشتنی قشم اشاره می‌کنیم.

تفریحات ساحلی یکی از تفریحات قشم برای کودکان است

تفریحات ساحلی

کودکان برخلاف تصور اغلب والدین برای سرگرم شدن احتیاجی به وسایل پیشرفته و امکانات آن‌ چنانی ندارند. این موجودات کنجکاو و پرجنب و جوش همیشه از هر فرصتی برای شناختن دنیای اطراف خود استفاده می‌کنند. بازی با شن و ماسه یکی از ساده‌ترین و در عین حال سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات ساحلی برای کودکان است که می‌توانید از آ‌ن استفاده کنید. با استفاده از وسایل ساده‌ای مانند سطل، بیلچه و... می‌توانید برای فرزندان خود قلعه یا شکل‌های مختلفی را درست کنید و لحظات خوبی را برای آن‌ها بسازید.

تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق پارویی و... نیز می‌توانند تفریحات خوبی برای کودکان باشند به شرطی که از کودکان خود مراقبت کنید و کنترل خوبی روی آن‌ها داشته باشید تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

توجه به این نکته ضروری است که برخی از سواحل قشم دارای فاصله کمی از ابتدا تا نقطه انتهایی ساحل هستند و به همین دلیل برای کودکان ممکن است خطرناک باشند. پس به طور کلی پیش از سفر به سواحل از ماسه‌ای بودن سواحل و امنیت آن برای کودکان، اطمینان حاصل کنید. سواحلی مانند ساحل زیتون، ساحل طلایی و ساحل نگین، گزینه‌های مناسبی برای بازی کودکان هستند.

بیشتر بخوانید: خطرات غواصی در قشم

پارک آبی و شهربازی

شهربازی اولین گزینه برای تفریح کودکان است. قشم به عنوان یک جزیره تفریحی برای کودکان و حتی بزرگسالان، شهربازی‌های متنوعی ساخته است تا گردشگران بتوانند اوقات خوبی را به همراه کودکان و اعضای خانواده خود سپری کنند. از جمله شهربازی‌های پرطرفدار قشم می‌توان به شهربازی سیتی سنتر قشم اشاره کرد. این شهربازی سرپوشیده دارای امکانات و وسایل بازی فراوانی است که می‌تواند شما را یک روز تمام سرگرم نگه دارد.

آب تنی در محیطی امن با تجهیزات متنوع از دیگر گزینه‌های تفریح برای کودکان است. کودکان معمولا آب تنی را به دیگر تفریحات ترجیح می‌دهند. اگر نگران امن بودن ساحل و بهداشتی بودن آب دریا هستید، می‌توانید کودکان خود را برای آب تنی به پارک آبی ببرید.

 پارک آبی‌ و استخرهای متنوعی در جزیره قشم وجود دارند که هر کدام دارای امکانات و تجهیزات متنوعی هستند. از جمله بهترین استخرهای قشم می‌توان به استخر هتل فولتون قشم اشاره کرد. این استخر که برای کودکان طراحی شده است و آن‌ها می‌توانند با خیال راحت از وسایل بازی و تجهیزات این استخر بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:‌ هتل آریا باستان کیش

تفریحات قشم در شب

جزیره قشم در شب و به هنگام غروب آفتاب حتی رویایی‌تر از روز می‌شود. اگر به دنبال شب‌گردی در حین سفر هستید، قشم جزیره‌ای مناسب برای شما خواهد بود. در ادامه به برخی از تفریحات قشم با قیمت استثنائی در شب می‌پردازیم.

پارک‌های ساحلی

پارک‌های ساحلی قشم بهترین مکان‌ها برای شب‌گردی هستند. به هنگام غروب آفتاب می‌توانید از این پارک‌ها غروب آفتاب را تماشا کنید و عکس‌های زیبایی را با خود به شهرتان به یادگار ببرید. از جمله پارک‌های ساحلی این جزیره می‌توان به پارک زیتون، پارک سینما دریا، پارک ساحلی هلر، پارک ساحلی آفتاب قشم، کمپ پارک سوزا و پارک ساحلی لافت اشاره کرد. این پارک‌های ساحلی مکان‌های خوبی برای گذراندن شب، قدم زدن در کنار ساحل زیر نور ماه و پیک نیک به همراه خانواده و دوستان هستند.

در اینجا تفریحات قشم در شب را توضیح دادیم + شرایط و قیمت در ارسنا

مراکز خرید

معمولا رونق مراکز خرید به هنگام شب بیشتر می‌شود و شما می‌توانید از این رونق استفاده کنید و سری به پاساژها و مراکز خرید این جزیره بیندازید. مراکز خرید قشم معمولا اجناس را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار افراد قرار می‌دهد و به همین دلیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی و حتی مایحتاج مسافران تبدیل شده است. از جمله مراکز خرید این جزیره می‌توان به بازار نخل درگهان، بازار ستاره قشم، بازار دو دلفین درگهان، بازار پردیس، بازار قدیم درگهان و بازار دریا اشاره کرد.

سایر جاذبه‌های گردشگری قشم

قشم جزیره‌ای استثنائی برای گردشگران است به ویژه در شب است. مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری فراوانی در قشم وجود دارند که در قشم عظمت این جزیره را به طرز باورنکردنی منعکس می‌کنند. از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره که در شب می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، می‌توان به دره ستارگان، بندر لافت، بام قشم، ساحل نقره‌ای و ساحل لارک اشاره کرد.

تفریحات آبی قشم

اولین تفریحاتی که به هنگام سفر به قشم به ذهن هر گردشگری می‌رسد، تفریحات آبی است. در جزیره زیبای قشم تفریحات آبی فراوانی برای دوست‌داران دریا تدارک دیده شده است. این تفریحات به ویژه در هنگام تابستان لذت یک تجربه هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای گردشگران فراهم می‌کند. در ادامه به ادامه این تفریحات می‌پردازیم.

تفریحات آبی قشم با تخفیف از ارسنا رزرو کنید.

پاراسل

لذت پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس را می‌توانید با پاراسل یا همان چترسواری تجربه کنید. هنگامی در آسمان اوج می‌گیرید و باد خنک به صورتتان می‌خورد، تجربه تماشای جزیره از بالا بسیار رویایی و به یادماندنی خواهد بود. پاراسل را می‌توانید به صورت تکی یا همراه با خانواده یا دوستانتان استفاده کنید. در پاراسل سواری یک چتر به یک قایق موتوری متصل می‌شود و با حرکت قایق چتر هم به حرکت در می‌آید.

قایق سواری

قایق سواری از جمله تفریحات آرامش‌بخش و پرطرفدار در قشم است که برای تمامی افراد با هر سلیقه‌ای کاربرد دارد. اگر شما به دنبال آرامش هستید و می‌خواهید از هیاهوی ساحل دور شوید یا از تفریحات هیجان‌انگیز اندکی می‌ترسید، قایق‌سواری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در عین حال اگر به دنبال هیجان و سواری دسته جمعی با قایق هستید نیز قایق‌سواری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 اغلب قایق‌هایی که در سواحل جزیره قشم مسافران را روی آب می‌برند، از نوع تندرو هستند و با سرعت بالایی مسافران را روی امواج دریا جابه‌جا می‌کنند. توصیه می‌شود این تجربه لذت‌بخش شناور بودن روی امواج دریا را از دست ندهید.

اسکوتر زیردریایی

اگر از تفریحات عادی آبی خسته شده‌اید می‌توانید اسکوتر زیردریایی را امتحان کنید. این اسکوتر برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به دنیای زیر آب دارند اما شنا بلند نیستند نیز بسیار مناسب است؛ زیرا با این اسکوتر می‌توانید به اعماق دریا سفر کنید و آبزیان و موجودات زنده زیر آب را از نزدیک ببینید. اسکوتر زیردریایی شبیه به یک موتور است که دستگاه اکسیژن به آن متصل است. اگر می‌خواهید هیجان و لحظات شادی را داشته باشید، این تفریح را به همراه دوستانتان خود تجربه کنید.

جت اسکی

جت اسکی از محبوب‌ترین و لاکچری‌ترین تفریحات آبی در آب‌های خلیج فارس است. اگر آدم نترس و دوست‌دار هیجانی هستید جت اسکی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. در سفر به قشم، این تفریح هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را حتما تجربه کنید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب از جمله تفریحات مهیج و فوق‌العاده آبی است که در آب‌های قشم مزه دیگری دارد. برای اسکی روی آب تنها لازم است یک کفش اسکی به پا کنید و توسط طنابی به یک قایق تندرو متصل شوید. این قایق تندرو شما را روی آب می‌کشد و باعث می‌شود بتوانید تعادل خود را روی آب حفظ کنید. با این تفریح حسابی خیس می‌شوید؛ بنابراین حتما یک دست لباس اضافه با خود بردارید.

فلای بورد

از جمله دیگر تفریحات هیجان‌انگیز و جوان‌پسند آبی قشم، می‌توان به فلای بورد اشاره کرد که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این تفریح جالب اما پرهزینه به این صورت انجام می‌شود که شما باید کفش‌های مخصوصی را به پا کنید که این کفش‌ها به جت اسکی متصل هستند و آب با فشار زیادی از زیر این کفش‌ها خارج می‌شود. این فشار آب شما را به ارتفاع بالایی می‌برد و باعث می‌شود شما بتوانید حرکت‌های مختلفی را به روی هوا بزنید. فلای بورد در دو نوع حرفه‌ای و مبتدی قابل استفاده است.

رزرو تفریحات قشم و خرید بلیط تفریحات قشم از ارسنا چگونه است؟

سایت ارسنا از سایت‌های معتبر و اقتصادی برای رزرو تفریحات قشم و خرید بلیط تفریحات قشم است. مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت ارسنا و وارد شدن به صفحه تفریحات این سایت، تفریح مورد نظر خود را انتخاب کنند و با قیمتی مقرون به صرفه به تهیه بلیط مورد نظر خود بپردازند. با تماس با تیم ارسنا نیز می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد تفریحات دلخواه خود را جویا شوید.

سفر به جزیره قشم

در این نوشتار به بررسی و معرفی لیست قیمت تفریحات قشم می‌پردازیم. این جزیره زیبا که در قلب خلیج فارس جای گرفته است، یکی از زیباترین جزیره‌های کشور به شمار می‌آید. همه ساله عده زیادی از افراد جزیره قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. اگر اهل تفریح و سفر هستید، با ما همراه باشید تا جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی قشم را به شما معرفی کنیم. یکی از مزیت‌های سفر به جزیره قشم تنوع تفریحات آن است. با هر سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید تفریح متناسب با شرایط خودتان را انتخاب نمایید. تفریحات آبی، تفریحات غیر آبی، شبگردی، مراکز تفریحی و... همگی از جمله جاذبه‌های این جزیره محبوب و پرطرفدار هستند.

لیست قیمت تفریحات قشم

برای مشاهده لیست قیمت تفریحات قشم می توانید به صفحه اصلی سایت ارسنا نگاه کنید و تمامی قیمت های مرتبط با تفریحات قشم مانند اجاره موتور در قشم، اجاره ماشین در قشم، کشتی تفریحی قشم و ... را ببینید.

تفریحات آبی قشم:

یکی از موارد پر طرفدار لیست قیمت تفریحات قشم مربوط به تفریح‌های آبی است. پاراسل، جت اسکی، شاتل، بنانا سواری، غواصی، قایق سواری، اسکوتر سواری زیر دریا، اسکی روی آب و... از جمله تفریحات آبی هستند که گردشگران از آن‌ها به شدت استقبال می‌کنند. تفریحات ذکر شده اغلب جزء گزینه‌های کم هزینه یا با هزینه متوسط محسوب می‌شوند.

در برخی موارد مثل پاراسل، هزینه ممکن است با توجه به ساحلی که انتخاب کرده‌اید تفاوت جزئی داشته باشد. قایق سواری هم از نظر قیمت وابسته به این است که در کدام اسکله هستید و چه زمانی از سال به جزیره سفر کرده‌اید. علاوه بر تفریحات دریایی معرفی شده، می‌توانید از گزینه‌های متنوع پارک آبی قشم استفاده کنید. این پارک مجهز به سونا، استخر، جکوزی، سالن بیلیارد، چاله فضایی و سایر امکانات تفریحی است.

تفریحات غیر آبی قشم:

دیگر موارد لیست قیمت تفریحات قشم، به سرگرمی‌های غیر آبی آن اختصاص دارد. اگر به رانندگی با سرعت بالا علاقه دارید، حتما سافاری را در این جزیره امتحان کنید. این پیست جزء باکیفیت‌ترین و استانداردترین پیست‌های ایران است. می‌توانید علاوه بر ماشین با حیوانات نیز در این منطقه سواری نمایید.

به سرگرمی‌های آبی در لیست تفریحات قشم اشاره کردیم. اغلب تفریحات ذکر شده با هزینه زیر ۵۰۰ هزار تومن برای یک نفر است. با این حال اگر می‌خواهید هزینه کمتری کنید، می‌توانید از پارک‌های این منطقه بازدید نمایید. ژئوپارک قشم واقع در غرب این جزیره، غار نمکدان، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، جزایر ناز و... را در خود جای داده است. پارک کروکودیل از دیگر پارک‌های قشم است که حیوانات مختلفی در آن نگهداری می‌شوند. پارک زیتون نیز به عنوان یک پارک آرام با زمین‌های بازی متنوع است که بسیار مورد توجه قرار دارد. موزه‌های تاریخی هم در این نقطه جغرافیایی محبوب برای بازدید عموم وجود دارند.

قیمت تفریحات قشم 1403:

قیمت تفریحات قشم چگونه است؟ جزیره قشم یکی از خارق العاده ترین جزایر ایران و خلیج فارس محسوب می شود. به علاوه، این جزیره همواره در لیست پرطرفدارترین مقاصد گردشگری قرار گرفته است. در واقع، طبیعت آرامش بخش و تفریحات متنوع این سرزمین جادویی توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند. ولی مهمترین سوالی که باید قبل از سفر به این جزیره از خود بپرسید، این است که هزینه تفریحات قشم چگونه است؟ چرا که با آگاهی از قیمت تفریحات قشم می توانید بر اساس بودجه خود برنامه ریزی نموده و تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی را برای خود و اعضای خانواده تان به ارمغان بیاورید.

قیمت تفریحات قشم، به پارامترهای مختلفی همچون مدت زمان برنامه تفریح، تعداد نفرات، امکانات و خدمات آن بستگی دارد. البته نرخ تفریحات دریایی بر اساس هزینه کلوپ تفریحات دریایی برآورده می شود که معمولا قیمت آن ها مصوب است. ولی اصولا این تفریحات با تخفیف فروخته می شوند. قیمت تفریحات این جزیره به دلیل تورم و شرایط اقتصادی ثابت نمانده و روزانه در حال آپدیت شدن و بروزرسانی می باشد. از همین رو برای اطلاع از قیمت تفریحات قشم 1403 بایستی حتما به سایت های رزرو آنلاین تفریحات این جزیره مراجعه نمایید.

قیمت بلیط پارک دلفین قشم:

در ابتدای معرفی قیمت تفریحات قشم به بررسی پارک دلفین قشم و آشنایی از قیمت و نحوه رزرو آن می پردازیم. اگر به دنبال تجربه ای دلنشین با اعضای خانواده خود در جزیره قشم هستید، بهترین انتخاب پارک دلفین یا دلفیناریوم قشم می باشد. این پارک با داشتن مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار جزو بزرگترین پارک های خاورمیانه به شمار می آید. همچنین به دلیل وجود هزاران نخل، باغ پروانه ها، جنگل باران‌های مصنوعی، کوه آتشفشان و نمایش های دیدنی دلفین ها، گرازها و شیرهای دریایی توجه هر گردشگری را با هر سن و سلیقه ای به خود جلب می نماید.

چگونه می توان از نحوه رزرو و قیمت بلیط پارک دلفین قشم مطلع شد؟ ساده ترین راه برای استعلام قیمت بلیط پارک دلفین قشم مراجعه به سایت های فروش بلیط و دریافت تخفیفات شگفت انگیز است که اشتیاق شما را برای دیدن این مکان جادویی بیش از پیش خواهد کرد. البته مبلغ پرداختی بلیط پارک بابت نمایش دلفین شو می باشد و سایر آیتم های آن از جمله بازدید از باغ پرندگان رایگان خواهد بود. شایان ذکر است که قیمت بلیط پارک دلفین قشم برای کودکان زیر 2 سال با ارائه کارت شناسایی رایگان می باشد.

هزینه تفریحات قشم چگونه است؟

جزیره قشم سرزمینی با تفریحات و جاذبه های گردشگری متنوع می باشد. هنگام سفر به این جزیره می توانید به دلخواه از تمامی تفریحات آبی و غیرآبی آن لذت ببرید. به طور کلی قیمت تفریحات قشم به نوع تفریحی بستگی دارد که شما قصد لذت بردن از آن را دارید.

اگر جهت برنامه ریزی بهتر برای سفر خود می خواهید، در مورد هزینه تفریحات آبی همچون پاراسل قشم، قایق‌سواری، اسکوتر زیردریایی، جت اسکی، اسکی روی آب، فلای بورد، شاتل سواری، غواصی و غیره اطلاعات بدست آورید، به صراحت باید بگوییم که سفر پر خرجی در انتظار شما خواهد بود. هزینه این تفریحات اصولا بر اساس مسافت طی شده، زمان سفر، نفرات، مدت زمان استفاده و آموزش های ابتدایی در تفریحاتی مانند غواصی برآورد می شود. در مقابل اگر مجذوب گشت و گذار در پارک های تفریحی، شهربازی ها و شرکت در جنگ های شادی شبانه هستید، بی گمان مسافرت مقرون به صرفه تری خواهید داشت. هزینه تفریحات غیر دریایی به مدت زمان استفاده و ظرفیت آن ها بستگی دارد. البته قیمت تفریحات قشم در این حالت، اغلب رایگان بوده و یا در برخی از موارد هزینه آن بسیار پایین می باشد.

قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم:

در ادامه برای آشنایی بیشتر در مورد قیمت بلیط جاهای دیدنی قشم خوب است بدانید که جزیره قشم همانند هزار تویی از عجایب هفتگانه می باشد که ماجراجویی را به عنوان چاشنی در تفریحات برای گردشگران به ارمغان آورده است. همانطور که عنوان شد، تفریحات قشم شامل تفریحات آبی و غیرآبی است که بر اساس انتخاب گردشگران هزینه آن متغیر خواهد بود.

از جمله جاهای دیدنی این جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

البته اغلب جاهای دیدنی این جزیره برای گردشگران رایگان می باشد و افراد می توانند سفری دلپذیر و به صرفه را تجربه نمایند. به عبارتی شما با سفر به این جزیره یک تیر و چند نشان خواهید زد. چرا که هم از جاذبه های این جزیره لذت می برید و هم سفری کم هزینه خواهید داشت. می توانید به منظور اطلاع از قیمت تفریحات قشم و رزرو جاذبه های جذاب این جزیره به سایت های فروش بلیط جاهای دیدنی قشم مراجعه و از تخفیفات استثنایی آن لذت ببرید.

تفریحات قشم برای کودکان:

در گام آخر برای آشنایی با قیمت تفریحات قشم بایستی به تفریحات مناسب برای خردسالان بپردازیم. از دیگر دغدغه هایی که ممکن است خانواده های دارای فرزند کوچک با آن مواجه شوند، لذت بردن کودکشان از مسافرت به این سرزمین می باشد. هنگامی که صحبت از جاذبه های دیدنی و مسافرت های خانوادگی به میان می آید، نام جزیره قشم همواره می درخشد. به طور کلی تفریحات قشم برای کودکان شامل:

علاوه بر موارد عنوان شده از دیگر تفریحات قشم برای کودکان می توان به سینما دریا قشم، پارک زیتون قشم اشاره کرد که لذت سفری باورنکردنی را در کنار فرزندانتان برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سخن پایانی

جزیره زیبای قشم از جمله رویایی‌ترین جزایر ایران است که می‌توان به جرات سفر به آن را از به یادماندنی‌ترین سفرهای عمر هر ایرانی و حتی هر گردشگری دانست. تفریحات قشم نیز جزء جدایی‌ناپذیر این سفر رویایی است. لیست قیمت تفریحات قشم را می‌توانید در سایت ارسنا مشاهده و آن‌ها را با یکدیگر مشاهده کنید.

076-3522-1322