راهنما و هزینه سفر از کیش به قشم و برعکس

نحوه سفر از کیش به قشم و برعکس

سفر به جنوب ایران در فصل های پاییز و زمستان بسیار جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. جزیره کیش از شگفت انگیزترین و محبوب ترین جزیره های ایران است که انتخاب اول برای سفر به جنوب است. اما زمانی که به این جزیره سفر می کنید، بهتر است به جزیره قشم نیز سر بزنید. برای سفر از کیش به قشم و یا برعکس می توانید از روش های گوناگونی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پیش از سفر باید در رابطه با هزینه سفر از کیش به قشم و نکات قابل توجه در طول سفر آگاهی پیدا کنید. در این صورت می توانید سفر خود را برنامه ریزی کرده و با مدیریت هزینه ها سفر لذت بخش تری را تجربه کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با هزینه سفر از کیش به قشم و برعکس به طور کامل آشنا کنیم.

سفر از کیش به قشم و برعکس

هزینه سفر از کیش به قشم – هزینه سفر از قشم به کیش

هزینه سفر از کیش به قشم و یا برعکس به عوامل متعددی بستگی دارد. اینکه شما جه وسیله نقلیه ای را برای سفر انتخاب کنید اولین عامل تاثیرگذار بر هزینه های سفر از کیش به قشم و یا برعکس است. از طرفی مسیر انتخاب شده برای سفر نیز می تواند در میزان هزینه های شما تغییر ایجاد کند. زمانی که برای سفر انتخاب می کنید نیز می تواند در تعیین هزینه های شما نقش بسیار موثری داشته باشد.
بهترین فصل برای سفر به کیش و قشم فصل پاییز و زمستان است. آب و هوای گرم و مرطوب این جزایر موجب شده تا در این فصل های سال افراد بسیار زیادی به قشم و کیش سفر کنند. بنابراین قطعا هزینه های سفر در این فصل ها بیشتر از تابستان و بهار است. اگر گرمایی هستید و می خواهید از سفر خود نهایت لذت را ببرید، بهتر در پاییز به این جزایر سفر کنید. البته هزینه تهیه بلیط در فصل پاییز بیشتر از زمستان بوده و در زمستان نیز بلیط ها را با قیمت بالاتری نسبت به بهار و تابستان تهیه خواهید کرد.

 

هزینه سفر از کیش به قشم

راهنمای مسیر سفر از قشم به کیش – سفر از کیش به قشم

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه سفر از کیش به قشم و یا برعکس، وسیله نقلیه انتخابی برای سفر است. سفر میان این دو جزیره با کشتی و لنج، هواپیما و ماشین شخصی امکان پذیر است. در ادامه به بررسی کامل هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

سفر میان دو جزیره کیش و قشم با کشتی و لنج

کشتی و لنج از جذاب ترین وسایل نقلیه سفر از کیش به قشم و برعکس می باشند. از طرفی این دو وسیله نقلیه بهترین و اصلی ترین روش های سفر میان این دو جزیره محسوب می شوند. در صورتی که این روش را برای سفر انتخاب نمایید می توانید از هوای مطبوع و دل انگیز روی آبی بیکران دریا لذت ببرید. سفر با کشتی و لنج از دو مسیر امکان پذیر است. مسیر اول از کیش به بندر آفتاب می رسد و یا برعکس از بندر آفتاب تا لنج جزیره کیش می باشد. در این صورت باید مسیر بندر آفتاب تا بندر پل قشم را با استفاده از طریق دریا طی کنید.
مسیر دوم سفر از قشم به کیش از بندر پل به بندر چارک است. این مسیر معمولا طولانی تر از مسیر فوق می باشد. با این وجود اکثر مسافرانی که سفر با کشتی و لنج را انتخاب می نمایند، این مسیر را ترجیح می دهند. هزینه سفر از قشم به کیش و یا برعکس با استفاده از کشتی سانی بیشتر از سایر روش ها می باشد. اما امکانات فوق العاده این کشتی موجب شده تا افراد در سفر با کشتی لذت بیشتری را تجربه کنند. به طور کلی از مزایا و معایب سفر با کشتی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

راهنمای مسیر سفر از قشم به کیش – سفر از کیش به قشم

سفر با هواپیما از قشم به کیش و یا برعکس

هزینه سفر از کیش به قشم با هواپیما نیز به عوامل مختلفی مانند نوع بلیط و ... بستگی دارد. اگر جزو افرادی هستید که زیبایی و لذت بردن از مسیر برای شما اهمیتی ندارد و ترجیح می دهید سریع تر به مقصد برسید، بهترین راهکار برای شما سفر با هواپیما می باشد. شما می توانید به راحتی در فرودگاه کیش و یا قشم سوار هواپیما شده و فرودگاه جزیره مقصد پیاده شوید. این روش برای افرادی مناسب است که می خواهید سریعا میان دو جزیره سفر کنند.
البته هزینه سفر از قشم به کیش و با برعکس با هواپیما نسبت به سایر روش ها بیشتر است. از طرفی تعداد سفرهای هوایی میان این دو جزیره در طول هفته بسیار کم است و افراد نمی توانند در هر زمان که می خواهند برای سفر اقدام نمایند. به همین دلیل باید برای رزرو بلیط هواپیما حداقل یک هفته قبل از پرواز اقدام نمود.

استفاده از ماشین شخصی برای سفر بین دو جزیره کیش و قشم

اگر می خواهید هزینه سفر از کیش به قشم کاهش یابد، می توانید با ماشین شخصی خود سفر کنید. البته سفر با ماشین شخصی بسیار طولانی تر از سایر روش های فوق می باشد. زیرا بیشترین و نزدیک ترین مسیر میان این دو جزیره را دریا تشکیل داده است. به همین دلیل افرادی که می خواهند ماشین خود را جابجا کنند معمولا از لندیگراف استفاده می نمایند.
در صورتی که بخواهید از ماشین سواری برای سفر میان این دو جزیره استفاده نمایید باید جزایر را دور بزنید. به همین دلیل استفاده از خودرو برای سفر از قشم به کیش و یا برعکس بسیار خسته کننده است. البته در صورتی که می خواهید زمینی از کیش به قشم سفر کنید، باید به بندرعباس رفته و از آنجا به بندر چارک و یا پل سفر نمایید.

 

سفر از کیش به قشم با ماشین شخصی

بهترین هتل برای اقامت هنگام سفر از قشم به کیش

انتخاب هتل و محل اقامت نیز نقش بسیار زیادی در تعیین هزینه سفر از کیش به قشم و یا برعکس دارد. این دو جزیره با توجه به تعداد بالای مسافرانی که دارند از هتل های متعددی برخوردار هستند. بنابراین شما به راحتی می توانید با در نظر گرفتن ایده آل های خود مناسب ترین هتل را انتخاب نمایید. از برترین هتل های کیش می توان به میراژ کیش، پانوراما، ترنج، ویدا، پارمیس و ... اشاره داشت. امکانات و ویژگی های هر کدام از این هتل ها موجب شده تا هزینه اقامت در هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.
اگر می خواهید از داخل اتاق خود دریا را تماشا کنید و از آرامش آن لذت ببرید، می توانید اقامت در هتل ترنج را انتخاب نمایید. این هتل یکی از فوق العاده ترین مجموعه های اقامتی در سراسر خاورمیانه می باشد. این هتل دو مجموعه داشته که فاز اول آن در مقابل دریا و دیگری در مقابل ساحل قرار گرفته است. از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی به دریا، مجموعه ورزشی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، اتاق بازی و سرویس رفت و برگشت به مکان های دیدنی کیش اشاره نمود.
هنگام سفر از کیش به قشم نیز می توانید هتل های خلیج فارس، ساحل طلایی قشم، فولتون، ارم، آتامان و آرتا را انتخاب نمایید. هتل خلیج فارس از جمله مجموعه های ساحلی قشم است که جزو بهترین هتل های این جزیره محسوب می شود. چشم انداز رو به ساحل و امکان قایق سواری از محبوب ترین ویژگی های این هتل می باشد. رستوران، سالن بیلیارد، کافی شاپ، زمین تنیس و پینگ پنگ از جمله امکانات این هتل می باشند.

 

هتل های محبوب کیش و قشم

بهترین تفریحات هنگام سفر از کیش به قشم

از دیگر عوامل تعیین کننده مقدار هزینه سفر از قشم به کیش تفریحات انتخابی شما می باشد. از جمله تفریحات جذاب در جزیره کیش جنگ های شبانه، پاراسل، شاتل، غواصی، اسکوتر زیردریایی، پارک اوشن، قلعه وحشت و جت اسکی هستند. اگر می خواهید در پایان شب برای تفریح در کیش وقت بگذرانید، می توانید جنگ های شبانه را انتخاب کنید. استندآپ، تقلید صدا، آکروبات، موزیک و ... از جمله برنامه های شاد این جنگ ها می باشند. جنگ شبانه ایرانیا، ستارگان رنگارنگ، دینامیت شو، بابک شو، سی شو و پازل شو از محبوب ترین جنگ های شبانه در کیش می باشند.
هنگام سفر از کیش به قشم نیز می توانید تفریحات متعددی را برای گردشگری در این جزیره انتخاب نمایید. از جمله تفریحات رایج در این جزیره پاراسل، قایق سواری، شاتل، فلای بورد، جت اسکی، غواصی و دیگر تفریحات آبی هستند. به طور کلی تفریح در آب جزو اصلی ترین دلایل جذب گردشگر در جزیره قشم محسوب می شوند. پاراسل از پرطرفدارترین تفریحات قشم است که شاید در هیچ شهر دیگری نتوانید آن را تجربه کنید. این ورزش که با نام چتر سواری نیز شناخته می شود، هیجان بسیار بالایی دارد. با سوار شدن روی پاراسل و کشیده شدن طناب به کمک قایق موتوری، افراد روی آب های دریای خلیج فارس معلق می شوند. از طرفی این ورزش را می توان تنهایی و یا با یک یا دو نفر همراه دیگر تجربه نمود. بهترین زمان برای انجام این تفریح اواخر صبح تا اوایل غروب می باشد.

076-3522-1322