پارک سینما دریا قشم؛ یکی از جاذبه‌ های گردشگری جنوب ایران

برای تماشای یکی از زیباترین مکان‌ های دیدنی جنوب کشور کافیست به پارک سینما دریا قشم قدم بگذارید. پارک سینما دریا یکی از جاذبه‌ های گردشگری جزیره قشم است که بازدید از آن سفر خاطره انگیزی را برای مسافران رقم می‌ زند. در این مکان می ‌توانید از تماشای زیبایی ‌های طبیعت لذت فراوان با رزرو هتل قشم ببرید.

چرا پارک سینما دریا را پیشنهاد می‌ کنیم؟

پارک سینما دریا قشم یا به عبارت دیگر ساحل سینما دریا قشم از معروف ‌ترین مکان‌ های دیدنی واقع در جزیره زیبای قشم است. این پارک ساحلی در انتهای بلوار امام قلی خان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع پذیرای مسافران قشم است. فضای سبز آن ۱۶۰۰ متر مربع مساحت دارد. وسعت پارک سنگی هم ۱۵۰ متر مربع است. مناظر شگفت انگیز این مکان توجه هر بیننده ‌ای را به خود جلب می‌ کند. پارک سینما دریا مکانی بسیار مناسب برای مشاهده مناظر بی‌ بدیل خلیج نیلگون فارس است. بنابراین یک پیشنهاد فوق العاده برای گردشگران جزیره قشم به ویژه دوستداران طبیعت محسوب می‌ شود.

در پارک سینما دریا نیمکت‌ ها و آلاچیق ‌هایی را خواهید دید که رو به دریا قرار گرفته ‌اند. برای استراحت و تماشای مناظر دیدنی دریا و ساحل می ‌توان ساعت ‌ها روی آنها نشست و و سکوت و آرامشی مثال زدنی را تجربه کرد. این ویژگی‌ همان چیزی است که باعث شده پارک ساحلی به پارک سینما دریا قشم معروف شود. بازدید از این مکان فرصت ارزشمندی را برای مسافران فراهم می‌ کند تا مانند تماشاگران سینما در فضایی مناسب بنشینند و زیبایی‌ های ساحل و دریا را در آرامش کامل نظاره کنند. بسیاری از مسافران قشم مایلند اوقات فراغت خود را در این نقطه از جزیره پرطرفدار قشم سپری کنند.

بیشتر بخوانید: غواصی در قشم برای بانوان

امکانات پارک سینما دریا قشم

پارک سینما دریا قشم به صورت رایگان و ۲۴ ساعته در دسترس مسافران و گردشگران قرار دارد. این پارک امکانات مختلفی را برای رفاه حال شما در نظر گرفته است. ممکن است بخواهید با خودروی شخصی خود به این پارک سر بزنید. در این صورت می ‌توانید از پارکینگ اختصاصی پارک به صورت رایگان برای رفع نیازتان استفاده کنید.

دوچرخه سواری یکی از تفریحاتی است که علاقه مندان فراوانی دارد. پارک سینما دریا قشم برای تامین این نیاز دکه‌ های مخصوص کرایه دوچرخه را راه اندازی کرده است. این دکه‌ ها در نزدیکی ساحل مستقر شده اند. اگر فرزند کوچکی دارید باید برنامه‌ های مناسبی را برای سرگرم کردن او در سفر تدارک ببینید. زمین بازی پارک سینما دریا قشم دغدغه شما برای بازی و تفریح فرزندتان را به خوبی پاسخ می ‌دهد. در این پارک زمین بازی بزرگی احداث شده که فضای مناسبی را برای شادی و تفریح کودکان ایجاد می‌ کند.

رستوران ها و کافی شاپ‌ ها از دیگر امکانات موجود در پارک سینما دریا قشم هستند. این مراکز برای پذیرایی از مسافران انواع غذاها، نوشیدنی‌ ها و... را با طعم بسیار خوب و کیفیت بالا عرضه می‌ کنند. در پارک سینما دریا امکان استفاده از برنامه‌ های مفرح هم برای مسافران وجود دارد. در روزهای تعطیل می‌ توانید از اجرای موسیقی زنده در این مکان لذت ببرید. اگر طرفدار برنامه‌ های جنگ شبانه هستید پارک سینما دریا گزینه ای مناسب برای سفر به جزیره قشم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جنگ های شبانه قشم

پارک سینما دریا قشم

مکان ‌های دیدنی نزدیک به پارک سینما دریا

بعضی از مراکز دیدنی جزیره قشم در نزدیکی پارک سینما دریا قشم قرار دارند. در صورت تمایل می‌ توانید زمانی را برای مراجعه به این مکان ‌ها هم اختصاص دهید:

بیشتر بخوانید: افتتاح فرودگاه جدید کیش

فصل مناسب برای بازدید از پارک سینما دریا جزیره قشم

اگر قصد بازدید از پارک سینما دریا قشم را دارید طبیعی است که از خود بپرسید چه فصلی از سال برای مراجعه به این مکان و رزرو هتل‌ های نزدیک سینما دریا قشم مناسب است؟ در جواب به این سوال باید گفت این مکان در فصل تابستان هوای شرجی و بسیار گرمی دارد. به همین جهت این ایام زمان مناسبی برای رفتن به ساحل نیست. در فصل پاییز وضعیت آب و هوایی منطقه مطلوب تر است. با این حال در نخستین روزهای آن نمی‌ توان توقع خنک بودن هوا را داشت. با فرا رسیدن فصل زمستان شرایط خوبی برای بازدید از پارک سینما دریا قشم فراهم می ‌شود. هر چقدر به اواسط آخرین فصل سال نزدیک ‌تر شویم شرایط آب و هوایی برای مراجعه به پارک ساحلی مناسب تر خواهد بود.

076-3522-1322